Getting used to shiplife.. - Reisverslag uit Sóller, Spanje van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Getting used to shiplife.. - Reisverslag uit Sóller, Spanje van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Getting used to shiplife..

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

25 Juli 2012 | Spanje, Sóller

Mahón, Menorca and its beautiful!

Het begint te wennen...elke ochtend hoofd stoten bij opstaan( en s avonds trouwens ook) Douchen op 0.5 vierkante meter en rennen op de crosstrainer terwijl het hele schip alle kanten opgaat!
Deze week wissel ik waarschijnlijk van cabin..een grotere!
En hopelijk een minder chaotische roomie.. ;-)

Het werken in de Spa gaat ook beter..afgelopen week hadden we een drukke cruise..nu weer rustig dus het wisselt een beetje op het moment.
Ondanks dat we geen klanten hebben zijn we toch van 8 tot 22 hier..
Per cruise(week) ben ik 3 halve dagen vrij. Altijd in de morgen en dan moet ik om 14u weer beginnen.

Ondertussen al heel veel verschillende plaatsen gezien rond de middellandse zee..kan niet wachten tot december om over te steken naar ft Lauderdale Miami..! Bahama's, Fiji , Bora Bora.enzzzz

Op het moment in Menorca...erg mooi hier.
Morgen mallorca en vrijdag weer terug naar Barcelona..een beetje mn thuishaven..daar begon het een maand geleden.

Ik hoor dat het in NL en BE ook redelijk weer is nu...mis de bbq's en familie en vrienden... :-(
Maar ben blij met de berichtjes ...Thx

Bye Bye....

• 25 Juli 2012 - 17:16

Franca:

Hoi leintje, zo te lezen gaat het je goed af!! maar ik hoor dat ook vaak via whatsapp dus voor mij niets nieuws haha!! en het is indd bbq weer in Belgie, dus ik ga zodadelijk lekker bbq'en bij ons suus en barry. tot het volgende nieuws eej of whatsapp'ke met foto,s!! dikke knuffel vanuit hoogstraten x x tante'tje

• 25 Juli 2012 - 17:22

Pa:

Hoi Vlietje
    Lekker op Menorca, heb je foto van de WhatsApp. gezien hè.
    Hier ook mooi weer, tot het weekend daarna maar weer werken.
    Tot de volgende.
    Liefs pa, miss you!!
    Xx

• 25 Juli 2012 - 17:35

Hey Vrouw:

fijn om te horen dat het goed gaat. Zet je af en toe nog een nieuwe foto erbij?
    Hou je haaks en wij gaan nu bbq-en. Hoe is het eten bij jou op de boot? Ook zulke lekkere friet als in Hoogstraten :-) ?

groetjes en een dikke kus
    Harrie

• 25 Juli 2012 - 18:30

Margot:

Hey Marjolein,
    Heel fijn die positieve berichten van je en wat zat je vandaag weer op een mooi plekje!
    Het is idd heel mooi weer in Nederland eindelijk en je papa heeft genoten van ons mooie Drenthe! Goede verhuis binnendeks en tot de volgende keer.
    Liefs, Margot

• 25 Juli 2012 - 18:35

Marieke:

Sjoeke! Mis jou ook hoor. Om je even jaloers te maken. Ga nu eten bij de Gulden Coppe, heerlijk in de tuin.. Volgende keer met jou in de rimboe!!!Dikke zoen

• 25 Juli 2012 - 20:00

John & Annette:

Hi Marjolein,

is hier inderdaad ook warm! Zit te bakken in m'n achtertuintje! Annette en ik hebben deze vakantie een 'rondje' Nederland gedaan! ik moet aan jouw pa (normaal een globetrotter) eens vragen wat die in Drenthe heeft uitgespookt! Werk ze daar buitengaats en probeer ook te genieten van zo iets bijzonders!

Liefs van John en Annette.
    ps. Tip!!..'s morgens en 's avonds bukken!

• 25 Juli 2012 - 20:03

Ad En Jolanda:

Hoi hoi Marjolein,
    Alweer verhuizen, tof, misschien een douche van 1 vierkante meter ???
    Denk het weekend maar aan ons, als het weer regent.
    Veel succes en groetjes,

Ad & Jolanda.

• 25 Juli 2012 - 20:31

Maui:

Hee M,

Leuk weer iets te horen, en Thx for my Birthday sms.
    Goed dat jij een beetje begint te aarden aan boord.
    Hier 3 1/2 week kidsloos, even wennen dat wel.
    Maar doe genoeg gaat het ook sneller.
    Als wij elkaar weer gaan zien gaan wij zeker naar de Jappaner, was leuk en lekker he.
    Pas goed op jezelf Dame XXX

Van Ons 3!

• 25 Juli 2012 - 21:00

Hallo Majo:

Fijn dat het goed gaat , zo bruin als een reep zeker !!
    En zijn het leuke mensen die zo'n cruise maken op zo'n luxe schip !! of zitten er ook van die dikke nekken bij ,, ha ha .
    Als ik moet komen helpen om te verhuizen dan laat maar weten hoor ............
    Nou niggie tot horens hou je taai , en dikke kus van Ome J tante B

• 26 Juli 2012 - 06:41

Sandra:

Hey Nichje
    Zo te lezen heb je het helemaal TOP.
    Leuk om weer eens wat te lezen van jou,en we willen natuurlijk wel eens wat foto,s zien.
    Nou lief zet hem op,en doe je best.
    Komt helemaal goed met jou.
    Tot het volgende verslag.
    Gr Ome Cees Sandra & Disney xxx

• 26 Juli 2012 - 12:11

Lin:

Lein!! Heerlijk om je verhalen te lezen, maar gelukkig hebben we ook contact via what's App.
    Altijd leuk om wat van je te lezen maar we willen natuurlijk ook foto's zien!!!!

Meis, houd de plannen vast... misschien kunnen we daar samen wel wat mee ;)
    Dikke kus Lin

• 26 Juli 2012 - 15:14

26 Juli 2012 Door Rob En Toos:

Hallo Marjolein

Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. We hoorde van je vader dat het in je werk ook lekker gaat. Dat is natuurlijk goed nieuws, want dat betekent dat je jezelf wel even op de kaart hebt gezet.
    Goed gedaan meid!! En dan nu weer verhuizen, ik wil je best komen helpen hoor, we hebben veel ervaring. Maar wel fijn dat je naar een grotere cabine gaat, zeker als je deze ook nog moet delen?
    Zo te horen heb je het naar je zin en dat is toch het belangrijkste, anders hou je het ook niet vol.
    Geniet van alle mooie dingen die je nog mee gaat maken. Misschien volgende keer eens een mooie foto van jou?. Zou wel leuk zijn, kunnen we je ook een keer zien.

Marjolein hou je haaks en ga zo door, jij komt er wel.
    Lieve groetjes uit een warm Etten-Leur
    Rob en Toos

• 26 Juli 2012 - 15:18

Laura:

Hey meis,

Leuk om te horen hoe je het hebt daar! Zullen stiekem toch ook wel lange dagen zijn denk? Heb je wel af en toe ook een dag vrij of zit dat er niet in? Hoop voor je dat dal verhuisd bent maar een groter kamertje met een georganiseerde roomie haha dat is altijd lastig! Kunnen we ook ergens post naartoe sturen? Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je volgende verslag!

• 26 Juli 2012 - 18:48

Gertje:

Hey Marjolein, dat zijn leuke berichten. Niks zo mooi als héééél veel stukjes van de wereld zien, toch??
    Hier is het nu een paar dagen tropisch en in het verpleeghuis is het aanpoten met de vakantieweken en afzien voor de oudjes. Voor hen mag het wel wat minder. Verder alles toppie hier.
    Wanneer ik je weer zie dan krijg je een dikke kus op al die blauwe plekken. Gertje

• 26 Juli 2012 - 20:27

Jeroen, Luca & Ik:

Heyyyyy Mayo / tante Mayo,
    Super fijn dat alles zo goed gaat! Stuur je wel meteen weer een foto van je nieuwe kamer!?
    Wij missen jou ook!
    Hele dikke kroel van ons!! En natuurlijk een extra van Lucatje.
    Xxxxxxxxxx

• 27 Juli 2012 - 11:06

Ha Marjolein:

Wat leuk om op de hoogte te blijven van je reizen. Je bestemmingen zien er mooi uit die nog gaan komen!
    Heb je zelf ook nog vrije dagen dat je de omgeving kunt bezichtigen?
    Het is hier eindelijk mooi weer....echt een Provence weertje....dus eindelijk weer eens lang kunnen tafelen buiten...voelt direct anders...!!!
    Als het goed is dan ben je vandaag weer in Barcelona...geniet ze en heel veel succes met je werk!!!!

Groetjes Ingrid

• 28 Juli 2012 - 18:46

Marja:

Hee Marjolein,
    ik lees met veel plezier je reisverslagen. Zo te horen hard werken en lange dagen maken. Maar ongetwijfeld een superervaring. Vanaf 7 aug heb ik gelukkig ook weer een baan... ook in de 'reiswereld' ;-) Alleen kom ik als conducteur niet verder dan van Groningen tot Maastricht haha
    Groetjes, Marja Botma