My new place to sleep.. - Reisverslag uit Sóller, Spanje van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu My new place to sleep.. - Reisverslag uit Sóller, Spanje van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

My new place to sleep..

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

30 Juli 2012 | Spanje, Sóller

Hi Allemaal,

Zo...net weer klaar met werken, en mijn crew wifi geinstalleerd, dus hier zit ik dan, in mn nieuwe cabin, ergens tussen st Tropez en Monaco..

Opnieuw een rustige cruise, ik ben voornamelijk bezig met massages, dat is gewoon de meest populaire booking, dus dan moet ik die behandelingen ook geven..hard werken(voor weinig) ;-)

Morgen heb ik een halve dag vrij in Monte Carlo, dus ik ga daar van boord, ben benieuwd. Om 15 uur weer beginnen, dus ergens op een strand in slaap vallen zit er niet in..

Mijn nieuwe cabin is ook geregeld, ik ben al oververhuisd..heerlijk wat een ruimte.!
Mijn kamergenoot werkt in de shop, dus die begint pas om 17.30 en is om 23.30 klaar.. Betekend dat we de cabin vaak alleen hebben en elkaar niet in de weg lopen.

Vanavond is het movienight, dan kan de crew in de Grand Salon naar een film kijken. Gisteren was het Fajita Night, dus af en toe wordt er wel eens iets geregeld voor de crew.
Alles begint alleen rond 23u... en sinds ik nog steeds geen held ben in laat naar bed vroeg eruit doet dat wel eens pijn, of besluit ik soms gewoon niet te gaan..
Maar ik heb nog 8 maanden dus ik mis vast niks ;-)
Voorlopig blijven we cruisen op de middenlandse zee tot eind november.
Havens voor embarkation zijn Rome en Barcelona, dus post ontvang ik in Rome...
3 aug

Lungo Porto Gramsci 19
PO Box 68
Civitaveccia
00053, Italy

17 november is de laatste keer dat we daar liggen...!!

Foto'tje van mn oude en nieuwe kamer....

X from me...

• 30 Juli 2012 - 23:33

Pa:

hoi meissie,
    Lekker hoor een grotere hut.
    Doe maar wel leuke dingen aan boord hè.
    Gaat de tijd ook wat sneller.
    Mis die kwebbel wel hoor pvd.
    Moet de scheepsnaam voor de post er niet bij?
    Tot app of viber
    Xx
    Pa

• 30 Juli 2012 - 23:39

Berry Johan:

Dus je bent er goed op vooruit gegaan in je wooncomfort , wij zijn vandaag naar de Efteling geweest met Luca en Noortje , t is geen Monte Carlo .... maar ook leuk hoor , Luca vond het heel leuk bij de bouters , en in de draaimolen . Hier is t gelukkig ook zomer , tot zolang t duurt natuurlijk .
    Majo geniet van je avontuur , heel veel groetjes dikke kus Ome J tante B XX

• 30 Juli 2012 - 23:40

Berry:

Hi Majo , kan die foto niet vinden hoor !!

• 31 Juli 2012 - 00:36

Maui:

He Dame,

Leuk weer om van jou te horen, meer Space voor je prettig toch?
    Maak je wel overal foto's? dat kun jij ook :)
    8 augustus haal ik mijn twee Bengels weer op bij mama.
    Heb ze 3 1/2 week niet gezien, best lang.
    Ook even quality time voor mijzelf en opladen, voor als The Clan weer thuis is.
    En een kaartje uit Monte Carlo, voor jouw favoriete Amsterdammertjes?
    Hahahaha, geniet van je vrije tijd!

XXX van Ons,

Buddy, Pebbles, Maui

• 31 Juli 2012 - 06:14

31 Julli:

Hey Toppie Meid
    Om een grotere hut te hebben,en als je elkaar zo niet in de weg loopt,dan ist goed hey.
    Leuke foto,s je ziet er stralend uit,en wat een luxe zeg allemaal.
    Nou lief,geniet van je vrije halve dag,en heel veel succes en plezier maar weer.
    Tot het volgende verslag.
    xxxjes van ome Cees & Tante San & een lebber van Disney

• 31 Juli 2012 - 08:47

Nicole:

Hey meid,

Leuk je verslagen te volgen op deze site. Hoop dat je langzamerhand je draai een beetje kunt vinden en dat je ook leuke mannen mag masseren:-) Zelf zit ik in Rome vanaf 9 augustus. Ben je er dan ook toevallig? Het zou ontzettend leuk zijn om je daar te treffen......
    Voor de rest ben ik bezig met het voorbereiden van mijn trip naar Seoul, Nieuw Zeeland en Bora Bora begin volgend jaar. Ik laat je nog wel weten wanneer ik waar ben.. en wie weet. Geniet ervan meid!
    Groetjes Nicole

• 31 Juli 2012 - 09:26

Jessica:

Hoi Marjolein,
    wat een leuk verslag weer om te lezen. Beter zo'n grotere cabin met wat meer privacy. Jammer dat er niet wat meer andere behandelingen worden geboekt, wat zul jij een armspieren krijgen hahaha!
    Zie helaas de foto's niet...:-(
    Tot What's app/mail etc.
    XXX Jessica

• 31 Juli 2012 - 09:55

Linda:

Lein!! Weer een verhaal van lein, altijd leuk! Nu begin je echt je draai te vinden he, super!
    En een grotere cabine met een roomie die er niet altijd is, je hebt het weer getroffen. Meis geniet ervan en ik lees graag al je avonturen. Spreek je!! Liefs Lin

• 31 Juli 2012 - 10:37

Harrie:

hey vrouw

hartstikke fijn, grotere ruimte. Wat een straf :-) om zo tot november rond te moeten varen daar....

Maar daarna het grote werk, verre reizen. Lijkt me gaaf.

Leuk om steeds op de hoogte te blijven. Met ons gaat het goed (zoals je al wist) ;-) .

hé meid, hou je haaks.

Groetjes
    Harrie en Gertje

• 31 Juli 2012 - 13:41

Marjolein:

bedankt voor alle reacties!!

bij het adres van rome is de naam van het schip idd handig... Seabourn Quest Tav mezelf ;-)
    fotos lukte niet..ga dat zsm nog s proberen...

xx

• 31 Juli 2012 - 16:31

31`juli 2012 Door Rob En Toos:

Weer een verslag van jou, altijd fijn om te lezen.
    Met deze keer leuke foto's erbij, zo krijgen we echt een idee van hoe je verblijft (woont). Super fijn voor je dat je naar een grotere cabine bent gegaan. Je zou van je eerste hut bijna claustrofobie krijgen. Ook mooie foto's van Menorca ziet er goed uit. Dan vanmiddag naar Monaco, kun je daar je zwaar verdiende geld gaan verbrassen. Wel heel erg leuk dat je van boord kan, zo zie je ook iets van de plaats waar je aanlegt. Het grote avontuur moet nog beginnen voor jou.
    Bedankt voor de foto's, leuk om jou ook eens te zien. Werk en reis ze met plezier.
    Pas goed op jezelf en vooral... geniet van de dingen die je mee of nog mee gaat maken.

Lieve groetjes
    Rob en Toos

• 31 Juli 2012 - 19:09

Franca:

Hoi Lein, Leuk om je kamer/hut te zien op foto! Lekker he zoveel space...
    Jammer dat je alleen massages kan geven, je hebt nog zoveel geleerd!! Maar och dat komt ook allemaal wel goed. En gewoon genieten van de leuke dingen hoor..dan maar een keertje nog lui uit bed komen!!
    Heel veel plezier morgen in Monte carlo...geniet er gewoon lekker van!!
    Nou nichtje tot mails...whatsapp..viber...hele dikke knuffel vanuit Hoogstraten x x x x

• 31 Juli 2012 - 20:13

Margot:

Hoi Marjolein,
    En lekker genoten van Monte Carlo?
    Fijn joh een beetje meer ruimte, ziet er goed uit. En lekker wat meer privacy, gezien jullie verschillende werktijden. Ik hoop voor je dat je ook de andere behandelingen weer kan doen, maar heb je daar Amerikanen voor nodig?
    Veel succes weer verder!
    Liefs, Margot

• 31 Juli 2012 - 22:33

Hi Marjoram:

Not sure if i've got the translation correct! Glad you have nice room and all seems to be going well! Looks to me as you are not doing lots of treatments at the moment is it mainly massage?
    Enjoy your free day in Monte Carlo....Good luck!
    Love Lesley x

• 01 Augustus 2012 - 11:32

Marie:

Schattebout!!
    Ben blij dat je weer what's app hebt, vond het maar niks zonder! En die kamer, echt beter. Ziet er goed uit. Ruimte in je kamer=ruimte in je hoofd. En pa heeft gelijk hoor, veel leuke dingen aan boord doen, dan maar met een houten kop boven die massagetafel!
    Aaah...ik ook aan mijn laatste week begonnen, geloof dat jij de enige bent die dat echt begrijpt.. Gisteren even naar Breda parkfeest geweest, was helemaal leuk. Drankje, hapje mee en een geweldige band. Vandaag superweer hier, dus de beentjes gaan in de zon. Drink een Malibu'tje op ons!
    Megazoen X!

• 03 Augustus 2012 - 20:38

Jack:

He Lein, het lijkt wel een grote vakantie als ik zo naar die foto's kijk. Wel super dat je daar op zo'n grote boot aan't werk bent. Qua kamer lijkt het wel of je op oefening bent ;-). Af en toe een een beetje genieten van al het moois om je heen.

jij heb in ieder geval nog een badkamer, ik had me voorgenomen om in de zomervakantie mijn badkamer te vernieuwen.... Dan is drie weken toch net iets te kort.Dus op dit moment is het ouderwets wassen in de keuken met een washandje haha. Vanmiddag met Dennis de laatste spullen gehaald, hopelijk komende week afronden.

Groeten vanuit een wisselvallig Nederland

Go get them girl!!! X