RynDAMN!! - Reisverslag uit Napels, Italië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu RynDAMN!! - Reisverslag uit Napels, Italië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

RynDAMN!!

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

14 Oktober 2012 | Italië, Napels

Napels Airport....

De blog "Marjolein op Cruise" houdt op te bestaan...
Marjolein is niet meer op cruise.

Ik ben helemaal niet klaar om naar huis te gaan, en zit hier met dubbele gevoelens mijn laatste verslag te schrijven..
Er was nog zoveel dat ik zou gaan zien, de wereldcruise met Seabourn..
Maar de transfer van Seabourn naar Holland America heeft dat om zeep geholpen
Het is zo erg tegengevallen op alle vlakken dat ik besloten heb te stoppen met mijn contract.

Het schip (zat per dag 3x vast in de lift..!)oud en viezig Om maar te zwijgen over de safetydrill..COSTA is
er waarschijnlijk niks bij!
De Spa, waar ik me schaamde tegenover gasten en waar de service niet gelijk stond aan Seabourn,
De verdiensten, 130 dollar voor 11 dagen (8u-22u) is niet echt veel he. Vanmorgen kreeg ik mijn loon voor de afgelopen 9 dagen
121..dollar.
Het binnentrekken van mensen en dan ook nog tegen belachelijke kortingen je behandeling
geven.. Jammer jammer jammer....
Op mijn verzoek om teruggeplaats te worden op een van de Seabourn schepen kregen we een negatief antwoord.
Er was blijkbaar al iemand die die functie had aangevraagd.

De veranderingen zijn gewoon te groot om me er zomaar bij neer te leggen.
Dat je overgeplaatst kunt worden van het ene naar het andere schip staat in mijn contract,ik kan daar dan ook niets van zeggen, ben alleen teleurgesteld (en werkeloos).

Ik ga het missen, ik heb zoveel geleerd en zoveel bijzondere mensen ontmoet, ik ben blij dat ik 7 maanden geleden
de "ballen" had om dit avontuur in te stappen... Diezelfde "ballen" heb ik vandaag nodig om terug naar huis te vliegen.

Maar op schiphol staat een bijzondere vriendin te wachten...ze was er in Londen toen ik me na 7 weken opleiding afvroeg of
ik het juiste aan het doen was, ze reed naar Monte Carlo om me daar op te zoeken toen we daar lagen met de Quest...
En straks zal ze op Schiphol staan om mij te vertellen dat het allemaal wel goed komt..!

Ik wil iedereen die heeft meegeleefd en gereageerd heeft op mijn blog afgelopen maanden onwijs bedanken..
Alle reacties zijn met een lach en een traan gelezen..
En wie weet komt er wel weer een blog, want cruisen is best bijzonder,
en heb nog heel veel niet gezien (oohhw, daar baal ik zo van he!!)

-X- Marjolein

• 14 Oktober 2012 - 00:59

Pa:

Hi loving daughter,
    Elke beslissing die je neemt is de jouwe, ben daar trots op !,
    Altijd een bedje voor je hoor!!
    We spreken elkaar snel! En...huggen ook, eindelijk!
    FROM MEMPHIS, TENNESSEE WITH LOVE
    DAD xx

• 14 Oktober 2012 - 01:03

Margot:

Gossie Marjolein,
    het zat er al een beetje aan te komen maar toch om die beslissing te nemen, poeh!
    Ik zit hier nogal ver weg met ook een bijzonder mens die je heel graag van Schiphol was komen halen, maar we zijn net in Memphis neergestreken, dus dat weerzien duurt helaas nog even.
    Een goede thuis (terug) komst en kom lekker even tot rust!
    Liefs, Margot

• 14 Oktober 2012 - 01:04

Marjolein:

@Dad...

Ik was op jouw advies aan het wachten, maar moest uiteindelijk zelf de beslissing maken.
    Hij was niet makkelijk, maar hij is gemaakt..

From "the Sterrenkroos" with love!!! ;-)
    See ya soon...x

• 14 Oktober 2012 - 04:38

Marie:

Oh Leintje,

Zit hier met brok in mijn keel je verslag te lezen. Je vader die blijkbaar ook al geen advies kon geven, het moest zo zijn meisje. WE ARE ALL PROUD OF YOU!! En we staan allemaal achter je! Vind het wel f*ckd up dat ik je niet samen met Marina kon ophalen. Wel een supervriendin. Marina kus voor jou!
    Please come to China! Zie je toch weer een stukje van de wereld, gaan we je hier op een boot gooien, vanuit Shanghai. Maar eerst in een cocktailjurk en een glas bubbels de Chinese dansvloeren onveilig maken!

Hele dikke zoen.

From Suzhou with love.. X

• 14 Oktober 2012 - 06:44

Sandra:

Hey Lieverd
    Zit hier met mijn open ogen te lezen,wat zonde allemaal.
    Maar die beslissing moest jij zelf nemen,en hoop dat het de goede is.
    We hebben altijd met plezier je blogs gelezen.
    We wensen jou een goede terug reis,en wat een super vriendin heb je TOPPIE Marina.
    Lieverd je weet dat je altijd welkom bent hier,we zien je heel snel.
    Dikke knuffies Ome Cees Tante Sandra en Disney xxxxxxx

• 14 Oktober 2012 - 08:07

Maui:

The End Of the Road (Sea)

Jeej, dat is een domper op jouw avontuur!
    Maar denk dat jij hier voor jezelf, de juiste beslissing hebt genomen.
    Een stap terug is nooit leuk weet er alles van.
    Maar een stap terug zijn twee stappen voorwaarts !!! Onthou dat goed Marjolein.
    Jij hebt weer een levens ervaring er bij, en er zullen er nog vele volgen.
    Het enige wat ik kan doen is jou een keer trakteren op een avondje Jappaner,
    als jij terug bent samen met mijn Clan.
    Vond en vind het altijd leuk om iets van jou te horen of te lezen.
    Wij kennen elkaar al best een hele tijd, en het contact is altijd gebleven.
    Daar heb ik respect voor, en is mij dierbaar.

Op mijn manier hou ik van je, v Vliet!
    Mijn/onze vriendin op afstand.

Heel veel liefs, Buddy, Pebbles, Maui XXX uit Amsterdam.

• 14 Oktober 2012 - 09:19

Ed,Liek En Melissa:

Hoi Lief Nichtje,

Welcom Back!!!,jammer dat je grote avontuur zo moet eindigen,maar
    als je niet op je plekje zit heb je groot gelijk dat je er mee gestopt bent.
    Precies zoals je zegt je maakt lange dagen voor weinig salaris en de omgeving waar je
    in leef en werkt dat klinkt ook niet echt als een droombaan.
    Wij zijn wel trots op je ,jij hebt toch maar mooi 7 maanden geleden de ballen gehad om aan dit grote avontuur te beginnen,dat het zo moet eindigen dat is minder leuk maar je moet je eigen wel gelukkig voelen met het geen wat je dagelijks doet!!!
    Nou lieverd hopelijk heb je hier ook weer gauw je plekje gevonden ,alles komt goed dat weet ik zeker!!!

Dikke xxxx van ons.

• 14 Oktober 2012 - 09:19

Ed,Liek En Melissa:

Hoi Lief Nichtje,

Welcom Back!!!,jammer dat je grote avontuur zo moet eindigen,maar
    als je niet op je plekje zit heb je groot gelijk dat je er mee gestopt bent.
    in leef en werkt dat klinkt ook niet echt als een droombaan.

Dikke xxxx van ons.

• 14 Oktober 2012 - 10:47

Gertje:

Hey Berggeit,

Wat jammer allemaal. Maar ik weet zeker dat je ook hieruit weer goeie bagage meeneemt. Deze ervaring zal je weer helpen bij het nemen van een volgende beslissing. Ik hoop dat we elkaar snel weer zien. Dikke kus
    Gertje

• 14 Oktober 2012 - 11:01

Berry:

KOMT ALLEMAAL WEL GOED SCHATJE !!!
    Je weet waar we wonen he , laat t even weten als je thuis bent !!
    XXXX Ome J tante B

• 14 Oktober 2012 - 19:23

Ad & Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Jammer dat het zo gelopen is, maar alles wat je gedaan en gezien hebt, neemt niemand je meer af.
    Met deze ervaringen op zak gaat het leven weer verder.
    Hopelijk zien we jou binnenkort weer eens, veel groetjes, Ad en Jolanda.

• 14 Oktober 2012 - 21:18

Ingrid:

Hoi marlolein,

Verschiet hier toch wel van....amai ondanks je tegenslag..., overplaatsing naar een andere bestemming, had dit niet verwacht....lieve Marjolein je hebt een berg van ervaring opgedaan en neem dat mee in je volgende stap! Content ook dat je niet alleen staat!!! Veel liefs Ingrid