Monaco en via Italy op naar Malta - Reisverslag uit Sorrento, Italië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Monaco en via Italy op naar Malta - Reisverslag uit Sorrento, Italië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Monaco en via Italy op naar Malta

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 Augustus 2012 | Italië, Sorrento

MOnte Carlo,

Halve dag vrij in Monte Carlo, Monaco..wauw wat een stad.!
Alles moet wel snel want moet om 15uur weer fris in de SPA zijn.

Om 10 uur van boord gegaan, was meteen al warm. In de haven veel luxe privejachten,
en het uitzicht vanuit de haven is prachtig.
Groot...Groter...Seabourn Quest!! ;-)
Op naar het casino, niet om te gokken, maar gewoon om het gezien te hebben.
Naast het casino ligt Hotel de Paris en Cafe de Paris, Hotel Hermitage, het operagebouw.
Allemaal mooi!!
Onderweg veel Prada, Gucci, Valentino maar t mooiste waren 2 vette Harley's die ik voorbij zag komen,en realiseerde me hoe erg ik mijn eigen beauty mis.
Op de weg terug ergens een cappuchino gedronken en de papa gebeld!
Magneetje gescoord voor mijn verzameling (ja...ik spaar magneetjes voor aan mn muur ;-) )

Terug aan boord maar eenmaal boven in de Spa, geen gasten in mijn agenda,and so not making any money.
Erger nog:mijn klant van gisteren had een klacht over de 'pressure'het was niet wat ze had verwacht dus heeft vandaag bij een collega een nieuwe massage gekregen.
Mijn bonnetje is "gevoid" dus mijn verdiensten staan in de min vandaag.
Verder bestaat er zoiets als "Seabourn Signature" de airmiles van de "cruisepeople"
ze krijgen dan een 30min massage voor niks,de therapist werkt ook voor niks.. 3x raden wie dat in zijn agenda heeft!
Teamwork is echt wel een woord dat ze hier nog nooit gehoord hebben..
Ach, morgen heb ik wat klanten, mn nieuwe kamer is groot en we hebben nieuwe films in het "onboard entertainment"!!

Bye Bye Monaco..we'll meet again.

Vrijdag in Rome nieuwe passagiers gekregen, en een nieuw meisje in de Spa, zij is begonnen op een ander Seabourn schip,
maar door een intern verzoek van een 2nd contracter moest zij plaatsmaken..
Ik had al het vermoeden dat ik bij haar op de Academy had gezeten, en toen ik haar zag staan in de Spa wist ik het zeker..
We kunnen nu onze krachten bundelen..whaahahaha!! En de plannen zijn al gesmeed.. :-)
Rome was mijn eerste halve dag vrij, en in plaats van nog 2 halve dagen ben ik dinsdag een hele dag vrij!
We zijn dan in Malta, dus geen gestress om optijd terug te komen om te werken (zolang ik om 17 uur maar weer aan boord ben)

Vandaag is mijn lieve nichtje jarig..gelukkig heb ik even snel kunnen bellen, Lieve Pam, een hele fijne dag en een dikke kus
Majooo..

See you out & about..

• 05 Augustus 2012 - 08:46

Franca:

Goedemorgen Lein,
    Blij dat je dan toch nog wat moois gezien hebt..(harley's) hihihi
    Maar rot voor je dat je geen klantjes had, er zullen best van die "kakmadammen" met ne dikke nek tussen zitten denk!! Nou knijp dan de volgende keer daar maar eens goed in!!
    Hoop dat je met het nieuwe meisje veel plezier gaat maken...en goed kan samenwerken!!
    Ik wens je verder veel fun a.s dinsdag met je vrije dag in Malta...geniet er lekker van!!
    Ik ga a.s donderdag naar de kuipfeesten in Minderhout, daar speelt een band die Jan ook graag hoorde, "BLUE TRILL" en aangezien ik donderdag niet alleen wil zijn, ga ik daar maar op Jan proosten!!
    Nou lieve Nichtje, doe dat verder goed daar en tot de volgende weer...Hele dikke knuffel van mij..
    Liefs "Tante'tje" xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 05 Augustus 2012 - 09:02

Pam:

Hey lief nichtje, ik vond het helemaal super dat je belde!!!
    Dat was een verassing

• 05 Augustus 2012 - 09:07

Pam:

En wat fijn dat er nu een meisje op de boot is waar je het goed mee kan vinden! GO GIRLS GO GIRLS.
    Heel veel plezier op Malta lief nichtje! Het wordt vast een super dag.
    We missen je!

Een hele dikke dikke nog dikkere kroel
    Wammes xxxxxxxxxxxx

• 05 Augustus 2012 - 10:11

Berry:

Hi Majo ,

Pam vertelde gisteren meteen dat je haar had gebeld , lief hoor !!
    nu maar hopen dat je er n gezelligere collega bij krijgt , je bent al n echte globetrotter hoor !
    Doe je best , en n maak er n gezellige dag van op Malta .
    Groetjes dikke kus Ome J & tante B

• 05 Augustus 2012 - 10:41

Linda:

Lein!!!

Je hebt me aangestoken met je cruise haha ik ga binnenkort met Suzan een mini cruise maken naar New Castle even shoppen! Het zal wel heel anders zijn dan bij jou maar toch haha.
    Fijn dat je meer tijd hebt voor jezelf, jammer van die rot collega's, ik ben benieuwd naar jullie gesmede plannen haha Ik blijf je volgen meis! Liefs Lin

• 05 Augustus 2012 - 12:42

Jessica:

Wat een gave foto's! Jou zo in pakje op het schip, super! Fijn dat je een nieuwe collega hebt met wie je kunt optrekken. Hopelijk gaan de zaken dan ook beter.
    XXX

• 05 Augustus 2012 - 18:46

Pa:

Hoi Cruisert,
    2 dikke harleys in monaco.!
    Had ik vorig jaar ook kunnen rijden als die Franse Koekwous niet zo nodig de achterkant van de Harley kleiner had gemaakt pvd.
    Leuk dat je een nieuwe collega hebt. Snoode plannen, ben benieuwd hoor.
    Heb kaartje naar Rome gestuurd ben benieuwd wanneer die dan aankomt, ik hoor het wel.
    Veel plezier op Malta.
    En....op tijd aan boord!
    Kissy PA

• 06 Augustus 2012 - 10:09

Marie:

Hi hon,

Geweldig een bekende erbij, zal je goed doen. Mis je.

Dikke kus

• 06 Augustus 2012 - 10:19

Margot:

Hai Marjolein,
    Wat een leuke foto's! Ik kan me goed voorstellen dat je je "zwarte"beauty mist, (als ik nu een week niet gereden heb word ik helemaal onrustig), maar die beauty staat wel lief toegedekt te wachten op je. Ik begin aardig te wennen op de wide glide na ervaring opgedaan te hebben op jouw beauty!
    Lieve Marjolein ik hoop voor je dat de vijandige werksfeer snel minder zal worden, maar je moet natuurljk ook niet de kaas van je boterham laten eten!
    Enne nog gefeliciteerd met alle familieleden die de afgelopen dagen jarig waren en vandaag zijn.
    Liefs, Margot

• 06 Augustus 2012 - 12:49

Ha Marjolein:

Heerlijk je reisverhalen van Monte Carlo,Monaco naar Rome...en morgen een dagje vrij op Malta...:) Geniet ze intens, leuk je foto's!!!!! Groetjes Ingrid

• 06 Augustus 2012 - 14:19

6 Augustus 2012 Door Rob En Toos:

Wat leuk dat we weer een verslag van je krijgen. Zo reizen wij ook met je mee. Het ziet er wel heel luxe uit allemaal. Mooie foto's en wat een mooi uitzicht zo in de haven. De foto van jezelf is ook heel leuk, fijn dat we je kunnen zien... en je ziet er goed uit!!!
    Morgen een vrije dag, ben benieuwd hoe Malta is..heel leuk dat je steeds op andere plaatsen komt.
    Fijn voor je dat er een collega is bij gekomen voor jou... samen sta je toch sterker. Hoop dat de sfeer wat beter wordt. Maar dat gaat jullie samen vast wel lukken... toch? Marjolein wij wensen jou morgen een fijne dag in Malta... geniet ervan!!!

Lieve groetjes en tot het volgende verslag.
    Rob en Toos

• 07 Augustus 2012 - 06:25

Cees & Sandra:

Hey lief Nichje
    Wat een leuk verhaal weer,en fijn dat we je toch kunnen volgen zo.
    Ziet er allemaal super de luxe uit hoor,leuke foto,s enz
    En wat gezellig dat je toch een lieve colega heb,dat geeft ook weer steun he.
    Nou meis geniet lekker van je vrije dag,tot het volgende verslag weer.
    Heel veel liefs Ome Cees & Sandra en een knuffie van Disney xxxx

• 07 Augustus 2012 - 21:16

Ed,Liek En Melissa:

Hoi lief nichtje,

wat leuk dat je weer een verhaaltje heb geschreven,en wat een leuke foto's,
    kan me goed voorstellen als je die Harleys ziet rijden dat je dan je eigen beauty mist,maar ik las bij Margo haar bericht dat hij goed ondergedekt op je staat te wachten.
    Fijn voor je dat je een nieuwe colega erbij hebt,hopelijk kunnen jullie het goed vinden samen en gaan jullie heel veel leuke en mooie dingen meemaken.
    Nou meid ik wil toch even tegen je zeggen dat wij het supper knap van je vinden dat je hier aan begonnen bent,het is toch een hele uitdaging en je doet het supper goed,het zal niet altijd meevallen maar je slaat je er wel doorheen lieverd,
    Nou lieverd zet hem op je kan het dat is 1 ding wat zeker is,geniet lekker van alle mooie dingen die je nog tegen gaat komen,en pas goed opjezelf!!!!!

groetjes en dikke kus van de Tante,oompje en je nichtje xxxxx

• 08 Augustus 2012 - 14:11

Robin:

Super een bekende erbij. Kunnen jullie er samen voor zorgen dat de agenda beter gevuld gaat worden! Succes!

• 14 Augustus 2012 - 13:07

Rem :

Hey Hey lein

Zo leer je de sreden wel een beetje kennen met mooie weer op taras!
    Went het schip leven al een beetje?
    En gaat de tijd een beetje snel voor je hier lijkt het ocf je al heel lang weg bent.
    Wanneer maak je de oversteek naar Amerika?

Lein doe voorZichtig en ik lees wel weer hoe het met je gaat.
    Dikke knuffel en kus rem

• 23 Augustus 2012 - 17:32

Marleen:

Hey Zussie,

Ik krijg dus geen updates in mijn emial van je berichten hier... moet die website dus maar eens vaker in de gaten gaan houden.,.. maar What's appen werk ook heel er goed he;)
    Ik zag dat leon op je website zat te kijken dus ik heb na hem ff je stukkie gelezen.
    Je moet je niet gek laten maken hoor door die b*tches hihi.... gewoon lekker je eigen ding doen he... net als je zussie altijd doet!!!! Maar wel lief zijn voor andere mensen en goed je best doen dan kun je lekker veel centjes verdienen!
    Als je dan weer thuis bent gaan we allemaal leuke dingen doen....beetje motorrijden enzo. wij zijn afgelopen weekend in een huisje in de Ardennen geweest, was echt super tof, moeten we echt een keertje heen rijden he met de family.
    Nou zussie, veel plezier nog daar in de zon (bij ons komt er dit weekende weer een einde aan) en tot apps...
    xxxx jezus