My new home - Reisverslag uit Sète, Frankrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu My new home - Reisverslag uit Sète, Frankrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

My new home

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 Juli 2012 | Frankrijk, Sète

Hallo iedereen...!

Even een update vanuit Sete,France..met een cafe au lait (en dus wifi)

Mijn eerste cruise van 10 dagen vanuit Barcelona zit erop..dit was geen normale cruise maar een charter door een Spaanse bedrijf.
Niet druk dus en zo kon ik het schip en de Spa wat beter leren kennen..
Cabine is oké..tv mét uitgebreid film aanbod..heerlijk!
Eten valt een beetje tegen maar om 22.00 hebben we vaak 'left overs' !!

Vrijdag teruggekomen in Barcelona en daar zijn nieuwe gasten aan boord gekomen.. Een èchte 'seabourn' cruise...en it sure is $$$ !!!!
Mijn eerste èchte cruise,maar ik moet toegeven dat ik me niet helemaal op mijn gemak voelde.
Had het idee dat mijn collega's mijn "onervarenheid" misbruikten en zo hun eigen colum vol konden boeken.
Dus daar stond ik dan...
Elke keer als ik mensen aan wilde spreken volgde er een blik van: "wat doet ze daar,en spreekt ze de gasten wel correct aan"
Dus collega's volgeboekt en dikke fooien..maar Ik heb er hard genoeg voor geleerd dus dat gaat wel goedkomen..ff volhouden en mezelf niet laten kennen!
Ik ben andere collega's gewend ..miss you guys ;-)

De leuke kant is dat ik elke ochtend wakker word op de meest bijzondere plaatsen..en dat wordt vanaf december alleen maar mooier..

Oké..mijn café au lait is op en batterij leeg...
Vive la France!!
X Marjolein

• 08 Juli 2012 - 09:44

Linda:

Lein!!!!,

You go girl! Laat die andere collega's maar eens wat zien. Dit is nog maar het begin en oke je favoriete collega's zijn gewoon niet te vervangen, nergens and I know ;)

Ik blijf je volgen lein, en anders kom ik je gewoon opzoeken!!!!

Liefs Lin

• 08 Juli 2012 - 09:45

Pa:

Hee Vlietje
    Laat je niet van de weg drukken he.
    Maar daar weet je vast wel wat op te vinden.
    Voorlopig regent het hier in NL maar weer eens, bah Scheiss-wetter.
    Veel plezier daar
    Xx Pa & Margot

• 08 Juli 2012 - 10:08

Rob En Toos:

Hallo Marjolein
    De eerste dagen zitten er dus al op en wat fijn dat je een eigen cabine hebt. Heb je toch wat privacy en dat is ook wel lekker. En wat die collega's betreft, laat je niet kennen... je hebt niet voor niks je kennis en je diploma's gehaald. Ga vooral genieten van de prachtige cruisse en je werk. Het zijn natuurlijk mooie ervaringen en die kunnen ze je nooit meer afnemen. Anders denk je maar aan het gezegde ..."Het komt allemaal wel goed schatje". Leuk dat we steeds wat van je horen. Zo blijven we op de hoogte van jou avontuur.
    Marjolein lieve groetjes en pas goed op jezelf.xxx

• 08 Juli 2012 - 10:36

(ome) Cees:

hee marjo.
    iets meer van jezelf uitgaan!!!
    en niet op die blikken van andere letten.
    je weet dat je het kan!!!!
    en dat het goed gaat komen daar ben ik van overtuigd.
    en ondertussen genieten van alle leuke, en mooie dingen die je meemaakt.
    nou heel veel groetjes vanuit een nat!!! nederland. ook van sandra.

• 08 Juli 2012 - 11:36

Ad & Jolanda:

Hoi Marjolein,
    We zitten hier weer stik jaloers, al was het alleen maar voor het weer.
    Collega's ? Och je hebt mensen en potloden en soms een gummetje !
    Gewoon negeren en je eigen plan trekken. Veel succes en groetjes......

• 08 Juli 2012 - 14:25

Marie:

Pfff....just kick some ass babe! Die fooien komen vanzelf wel, je komt net kijken van Vliet. Heb geduld en blijven lachen! (10% mag sneuvelen hè sjoe, zolang jij maar bij die 90 zit)
    Ik maak me klaar om mijn cursus in te gaan, ben benieuwd of mijn collega's net zo leuk zijn als die van jou.
    Denk aan je!
    Hele dikke zoen, Marie

• 08 Juli 2012 - 18:20

Franca :

Hoi Lein, Laat de kaas niet van je brood eten he, ze zijn niets meer dan jou hoor...go for it girl you can do it!!
    Laat ze maar eens zien wie MARJOLEIN VAN VLIET is!!!!! En als je nog wat leuke foto's hebt stuur ze dan weer even door via whatsapp..Nou Nichtje doe dat goed daar, een hele dikke knuffel vanuit (jaja ook hier) een heel nat en triestig Hoogstraten x x x x x
    Tante'tje

• 08 Juli 2012 - 18:39

Maui:

You will be on Top, I know.

X van ons 3!

• 08 Juli 2012 - 19:37

Berry:

Hey Majo , die trutten denken die nieuwkomer zullen we eens uitproberen, pak ze driedubbel terug hoor, ze zullen je ook nog wel eens nodig hebben !!! komt allemaal goed hoor , geniet er van het water komt hier alleen maar uit de lucht vallen , en het is zeker niet zo mooi blauw als daar bij jou !! groetjes uit Brasschaat XXX

• 08 Juli 2012 - 21:50

Luca:

Hey tante Mayo, Wie het laatst lacht, lacht het best! En YOU are the BEST!!!

Dikke dikke vette kroel en kus je kleine maatje Lucatje :) xxxxxx

• 10 Juli 2012 - 11:12

Jessica:

Je hebt je eerste ervaring op een cruise nu gehad en het zal snel allemaal beter wennen. Ook met hoe ze met elkaar omgaan. Maar blijf jezelf!
    XXX

• 10 Juli 2012 - 19:35

Rem :

He leuk ff te leZen hoe het met je gaat!
    Laat je niet gek maken he geloof iN je Zelf en je babbel!
    Ik ga je volgen geniet er van op momenten dat het kan
    X rem

• 14 Juli 2012 - 08:16

Hedwig:

Hoi Marjolein, Laat je niet kisten je hebt er hard genoeg voor gewerkt. Je bent altijd erg ijverig en daar komen ze nog wel achter, veel succes komt helemaal goed. Gr. Hedwig

• 14 Juli 2012 - 09:41

Robin:

Laat je niet kisten en het gaat zeker goedkomen. Ga vooral genieten!

• 17 Juli 2012 - 20:49

Ed,Liek En Melissa:

Hey lief Nichtje,
    nou meid laat ze lekker doen die" nep collega's" van jou,binnekort zullen ze zien wie Jij echt bent,hahah en dan staan hun lekker te kijken,zeker weten dat jij het kan,en ikke kan het weten ik ben wel eens modelleke bij jou geweest he en dat was heerlijk!!!!
    Dus meid geniet lekker van alles om je heen,we blijven je volgen,enne volgende keer zijn die fooien voor jou he!!! dikke kus van ons xxxx