2 Days Notice.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu 2 Days Notice.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

2 Days Notice....

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

21 September 2012 | Griekenland, Athene

2 Days notice......

Lieve vrienden en familie,

Even een update vanuit Athene, alle kleine dingen die ik meemaak zijn normaal
niet de moeite om allemaal neer te pennen, maar vandaag zijn die kleine dingen
een grote herinnering aan mijn 3 maanden op de Seabourn Quest...

Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik overgeplaatst ga worden naar een ander schip.
Dit omdat er een meisje op de Academy zit die mijn functie heeft aangevraagd, zij zit
in haar tweede contract, en heeft daardoor het recht dat te doen.
Voor zover ik nu weet vlieg ik morgen vanuit Milos (griekenland) naar Barcelona om te boarden
op de RIJNDAM van Holland America....

Geen wereldcruise meer voor mij, wat wel de bestemmingen zijn op mijn nieuwe schip ben
ik nu nog aan het uitzoeken.
Dubbele gevoelens omdat ik graag de wereldcruise had willen maken, en mij eindelijk een beetje
begon te settelen, nieuwe nederlandse vrienden had gemaakt, we waren met wel 4 man sterk
maar we waren er!!
De Rijndam is een enorm groot schip,andere regels en privileges. Het zal er beter op worden
in dat opzicht, Spa Staff mag daar wel in alle passengers areas komen. Dus eten in het restaurant
en een cocktail in de nachtclub! ;-)

Ach zo flexibel als ik ben, zit ik nu mijn tas in te pakken, wachten op wat komen gaat. Wel gewoon werken
vanmiddag, embarkationday, nieuwe gasten verwelkomen en mijn opvolger promoten...natúúrlijk....zo flexibel ben ik
dan ook weer niet!!

Everything happens for a reason...whatever that may be...........

Bedankt aan alle mensen die vandaag aan mij dachten omdat... xxx I.L.M xxxx (21-09-09)

Liefs Marjolein

• 21 September 2012 - 10:01

Harrie :

Hey meissie . Nou dat is ook wat... jammer dat je van boord gaat. Maar je vangt het goed op. Ben benieuwd waar je nu naar toe gaat. Zal eens google wat.voor schip het is. Hou je haaks. Groetjes Harrie

• 21 September 2012 - 10:14

Harrie :

Ha vrouw. Vertrek 4 oktober voor 22 dagen via Italië naar Griekenland. Dan Kroatie en via Zuid Spanje en Zuid Portugal naar de Canarische Eilanden. Dan terug naar Barcelona. Dit is de thuishaven. Heel mooi schip en heel groot. Veel klanten ;-) Lijkt me een mooie route. Groeten Harrie

• 21 September 2012 - 10:18

Marie:

Hé sjoe,

Inderdaad, positief blijven denken! Al is dat niet altijd even gemakkelijk. Maar Holland America klinkt uitstekend! Dat worden vast weer 'ouderwets' gezellige feestjes. The hell met je opvolgster, hebben ze bij jou ook niet gedaan. En op je nieuwe schip ga je het helemaal maken. Zelfs zo, dat het straks een nieuwe naam krijgt...de Leindam..haha!!

Keep on smiling!

Megazoen X

• 21 September 2012 - 10:38

Rob En Toos:

Hallo Marjolein

Heb net een mail naar je pa gestuurd, natuurlijk ook voor jullie.
    Dat er nu juist op deze dag een verandering in je schema komt... misschien alleen maar ten goede.
    Laten we daar maar vanuit gaan...
    Eindelijk ben je dan gesetteld, een grotere kamer en dan weer ergens anders heen. Maar jij houdt wel van een uitdaging toch... voor jou weer een nieuw avontuur. Ben venieuwd waar je nu terecht komt. Wat het ook gaat worden je stapt er positief in en gaat ervoor... jou kennende. Weer een ervaring rijker en wat je hebt meegemaakt kunnen ze je niet meer afnemen.
    Marjolein wij wensen jou heel veel succes en blijven je volgen.

Speciaal vandaag een lieve knuffel voor jou.. we denken aan je.

Lieve groetjes Rob en Toos

• 21 September 2012 - 10:53

Margot:

Lieve Marjolein,

Dacht ik toch dat je in Napels was, had een maand te ver gekeken op het reisschema.
    Succes met de overstap en ik hoop voor je dat het er alleen maar beter en gezelliger op wordt.
    Liefs, Margot

• 21 September 2012 - 11:11

Franca:

Hoi lieve Lein,

Ik had je al een whatsapp'ke gestuurd vanmorgen, dus je weet dat je in mijn gedachten bent!!
    Zie nu pas deze mail, goh wat een verandering weer, wel jammer voor je!! Maar ik weet zeker dat het op je volgende avontuur ook weer gaat lukken hoor, jou kennende....en anders kom je gewoon terug!!
    En indd "the hell" met je opvolgster...met jou houden ze ook geen rekening!! Nou lieverd laat het allemaal maar weer op je afkomen, en drink gewoon een lekkere grote cocktail in "the nightclub"....
    Tot whatsapp!!! een hele dikke "specialedag" knuffel....xxxxxxxx tante'tje

• 21 September 2012 - 11:22

Ad & Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Wat een domper, alhoewel op de Canarische eilanden is het ook fantastisch, weten wij uit ervaring.
    Hou de moed erin en straks zal blijken dat het zo had moeten zijn.
    Tuurlijk denken wij speciaal vandaag aan jou en aan de rest van de familie, en jouw moeder zou
    trots zijn, dat weten we zeker.

XXX groetjes Ad en Jolanda.

• 21 September 2012 - 11:28

Maui:

He Dame,

Nou daar sla jij je toch makkelijk doorheen?
    Je weet wie er allemaal in gedachte bij jou zijn, en over jouw schouder mee kijken.
    Btw, kaarsje brand hier!

Liefs van ons drie, XXX

• 21 September 2012 - 11:29

Jessica:

Lieve Marjolein,

Jammer dat je wereldreis niet meer doorgaat, maar het vooruitzicht op meer vrijheid buiten je werk om lijkt me ook helemaal niet verkeerd! Ik beeld me nu gewoon voor me hoe jij je tasje aan het pakken bent :-( Daaag stomme grieten!! (op paar Hollanders na dan) Maar komt allemaal goed meid! Ik denk ook aan jou/jullie op deze "speciale" dag..... Missyou hunny!!!! Xxx Jessica

• 21 September 2012 - 11:57

Pa:

Hoi dochterlief,
    Ik wist het al natuurlijk, want we hebben gisteravond even ge-viber -t.
    Ben wel benieuwd naar het reisschema van de Leindam (HAHA das een goeie zeg).
    Nu maar hopen dat je veel Chinezen aan boord krijgt, wordt Rijndam vanzelf L....
    Ma zou er alleen maar om hebben moeten lachen, want ze wist dat je toch wel dat je weer op je pootjes en niet op je kop gaat landen. Globetrotter !
    Vandaag pinken we een extra traantje weg, maar we kijken wel vooruit .
    Wie weet, DioMio !
    Nou zet die dollarkraan maar weer open op de HAL.
    Goeie en veilige vliegreis naar Barsa en ik hoor zsm van je.
    Dikke kus, pa

• 21 September 2012 - 13:32

Sandra:

Hoi lieverd
    Wat een gedoe weer allemaal hey,maar jij slaat je eigen daar wel door heen he.
    Net wat julie Pa zegt Ma zou er om lachen.
    En we denken vandaag natuurlijk heel de dag aan jullie,en aan jullie Ma.
    Net ff naar het Kerkhof geweest voor een mooie Bos bloemen weg te zetten,en ons Levi een mooie Ballon met I LOVE YOU erop.
    We blijven je volgen lieverd zet hem op.
    Voor deze speciale dag een hele dikke knuffel van ons.
    xxxxxxxxx
    Groetjes vanuit een koude Holland

• 21 September 2012 - 13:51

Jezussie:

Nou ja zeg,

Had ik een heel verhaal getypt is het niet geplaatst... even voor de duidelijkheid... ik had dat dus vanmorgen om10.15uur al gedaan!!! Het is niet zo dat ik je verhalen niet lees hoor :p
    Heb je mn post trouwens alweer gehad? Ik probeerde je van de week een paar keer de skypen en viben maar t lukte niet, wellicht was je aan het werk ofzo ;) hahahaha
    Wel jammer dat je niet op wereldreis kan, maar misschien wel leuker om dat straks te doen als je heel veel dollars hebt verdiend en dat je ook werkelijk eens ergens kan gaan kijken aan land dan alleen er voorbij varen he....
    Voor mij beter want dan heb ik meer kans om ff ergens aan de Middellandse Zee langs te wippen bij je. Zoals ik al zei heb eind okt 2 w vakantie en ik kan wel een city tripje gebruiken.
    En n knuffel van mn grote zus natuurlijk!!!
    Nou, hou je taai en succes op je nieuwe werkplek!!!
    KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

• 21 September 2012 - 14:36

Gertje:

Heee Marjoleintje.... alle nieuwe dingen kunnen ook goeie dingen brengen.
    Succes met alles wat weer gaat kome.
    Ik begrijp dat vandaag een speciale dag is, daarom een dikke kus en heel veel liefs vanuit Nuenen.
    Gertje

• 21 September 2012 - 14:39

Pa:

Ola
    Heb net op het vaarprogram gezien dat je 26 okt vertrekt richting Tampa Florida. !!
    Jeehaa
    Wel jammer dat wij dan net vertrekken uit Florida.
    Bye

• 21 September 2012 - 14:52

Berry:

Lieve Majo ,
    Dat zal weer wennen zijn op zo'n nieuwe schuit , toevallig hebben we die in april in Curacao gezien , of ik moet me heel erg vergissen !!!?? Hopen maar dat je leukere collega's krijgt .
    Natuurlijk denken we deze dag aaan jullie ,had pa wel gemaild maar jou nog niet .
    Laat ons weten waar je uithangt , hele goede vlucht naar spanje , en het ga je goed !!!
    Dikke KUS Ome J en tante B
    XXX

• 21 September 2012 - 15:25

Mar:

he mar!!!

Mooi nieuws meis!
    Maar goed dat ik mijn phone gister niet mee had genomen naar werk, anders was mijn kaartje nooit aangekomen... Zodra je weer wat postadressen hebt van je komende cruise-avontuur krijg je alsnog je kaartje!! Enne die wil je zekers aan je muur plakken!! Trust me! Access tot alle areas, een solo hutje met raam (of zal dat daar ook alleen voor officieren zijn gheghe...). Zodra je je reisschema weet kunnen we weer een nwe link-up plannen...
    Rustig aan met de Baileys en succes met het inwerken op de Rijndam!
    Grand Bizou van een ijspegel (het is hier behoorlijk frisjes bah..)

• 21 September 2012 - 16:19

Ed,Liek En Melissa:

Hoi Lief Nichtje!!!

nou wat jammer meid dat je nu overgeplaatst gaat worden naar een ander schip,maar precies zoals je zegt jij kan dat ook wel aan,wie weet wat voor leuke mensen je daar gaat ontmoeten,en niet te vergeten die cokctails dat is toch ook niet mis!!!!
    Vandaag denken wij allemaal aan jullie,je moeder is iedere dag in mijn gedachten ik mis haar nog steeds iedere dag lieverd ,ik weet zeker dat ze heel trots is op jou,en net zoals je pa al zegt je moeder zou erom lachen dat je nu overgeplaats gaat worden,
    Nou lieverd zet hem op,hele goeie reis naar je nieuwe werkplek en hopelijk ben je snel weer aan alles en iedereen gewend!!!

Dikke kus Ed,Liek en Melissa xxxxxx

• 21 September 2012 - 17:06

***Marjolein***:

Via 4 vluchten board ik maandag in Palma de Mallorca...
    Mykonnos-Athene Athene-Rome Rome-Barcelona Barcelona-Palma

Steiner bedankt....!

Bedankt voor alle leuke en ontroerende reacties..vielen wat traantjes xx

• 21 September 2012 - 17:07

Maartje:

He Marjolein,

Wat jammer dat je overgeplaatst gaat worden terwijl je net je draai hebt gevonden!! Maar jij komt idd wel weer op je pootjes terecht...
    Nog een dagje hier op de boot met waarschijnlijk je gedachten niet helemaal daar...Voor vandaag een dikke knuffel en voor de komende tijd HEEEEL VEEEEL succes en dat gaat allemaal goed komen en ben benieuwd naar je nieuwe avonturen!!

• 24 September 2012 - 20:03

Martin & Marij:

• 24 September 2012 - 20:11

Martin & Marij:

Hoi Marjolein,

Wat een verandering ineens zeg!! Dat word wel even aanpassen, maar dat gaat wel lukken toch?
    Heb vandaag pas je stukje gelezen, vandaar de late reactie. We hopen dat de nieuwe werkomgeving je goed zal gaan bevallen. Voorlopig zit jij nog lekker in het zonnige weer en moeten wij hier alweer gaan wennen aan de herfst. Momenteel waait het hier flink en zijn er forse regenbuien. Niets aan!! Maar beter hier dan op het schip toch??
    Heel veel succes de komende tijd en we wachten weer op je volgende stukje!!
    Groetjes,
    Martin en Marij.

• 24 September 2012 - 21:27

Ingrid:

Hoi Marjolein,

Vandaag weer gestart na 3 weken verlof en heerlijk vertoeft in de Provence. Toen ik 7 september in St Tropez zat moest ik aan je denken, want er lagen twee grote cruiseschepen..was leuk geweest als ik je onverwachts in de straten van St Tropez was tegengekomen. Jammer van je wereldreis, maar waarschijnlijk zal je nieuwe werkplek ook weer voor veel uitdaging zorgen en nu met wat meer bewegings vrijheid :)!!

Heel veel succes daar en veel plezier op je nieuwe werkplek toegewenst!!!

Groetjes Ingrid