Vaste Grond...!! - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Vaste Grond...!! - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Vaste Grond...!!

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

02 September 2012 | Frankrijk, Cannes

Cannes... 2 september

Bonjour!!!

Eindelijk weer vaste grond onder mn voeten!
Laatste paar dagen erg "rocky"geweest..
en voel het nu nog terwijl ik hier op een terrasje zit :-(

Gisteren mijn post ontvangen dat naar Civitavecchia is gestuurd, bedankt!! echt ontzettend leuk
kaartjes hangen boven mijn bed.En een mooi kadoo van mn vriendinnetje Mar! Thanks Sjoe (X)

2 weken geleden hebben we een "gaycharter"gehad aan boord, en dit was toch wel de meest
interessantste van allemaal! Leuke mensen ontmoet en we mochten zelfs naar de "white party"!!
Normaal is het niet toegestaan om in guest areas te komen, maar nu waren we uitgenodigd!
Was bijna geneigd mee van boord te gaan om als PA (personal assistant) in Los Angeles te gaan werken,
maar laat ik eerst maar eens kijken of ik dit avontuur af kan ronden.
Ik mis thuis echt heel erg..ben nu 4 maanden van huis, en begin het te merken.
Lange dagen,kan mijn ritme moeilijk vinden, that's shiplife I guess.
Nog 3 maanden en dan steken we eindelijk over naar Miami, kan niet wachten..

Vorige week wel een mooie tour gemaakt rond het eiland Capri (italie) en in de Blue Grotto
geweest. Van de ene boot in een klein bootje overstappen, en dan wordt je de Blue Grotto ingetrokken!

Ik zal proberen even mn foto's up te loaden..

Weinig batterij, dus dit is zomaar een kleine update.

Bedankt voor alle steun, post, en lieve berichtjes...!!

Dikke kus,
Marjolein.

• 02 September 2012 - 11:47

Margot:

Hai Marjolein,
    We hadden het net over je en ja hoor op dat moment kwam je mail binnen!!!
    Wat leuk dat jullie als crew uitgenodigd waren, was het een beetje sfeertje Halstraat? Je staat ook weer goed op de foto's, het lijkt er op dat je het daar goed naar je zin hebt, kun je ws ook je lange werkdagen even vergeten. Marjolein ik hoop voor je dat er nog veel meer van die feestjes komen, zodat je ook kunt genieten en ontspannen aan boord.
    Veel succes weer verder!
    Liefs, Margot

• 02 September 2012 - 11:54

Linda:

Lein!!!!
    Leuke foto's jij ziet erg veel mooie plekjes zo en daar komen er veel meer bij. Feestjes en lein dat is een hele goede combinatie ;) Heb je daar ook een linker en rechter wc? haha
    Niet te veel plannen maken om in het buitenland te blijven hoor, we zien je veel te graag hier terug.
    Post is van mij onderweg, dus weet je dat er weer wat aan komt :)
    Ik hoop dat de collega's wat soepeler zijn geworden en you rocks girl! Zet hem op en geniet!! Liefs Lin

• 02 September 2012 - 12:52

Jessica:

Hoi Marjolein,
    Altijd leuk een update te lezen! Gaycharter klinkt super gezellig en ook te zien op de foto's. Dat er nog maar meer van zulke feestje aan boord mogen komen! Thuis missen is geen fijn gevoel, maar hoort er ook wel bij. Hopelijk sterken alle berichten en post van iedereen je weer om vol te houden op naar MIAMI. Dikke kussss! Jess

• 02 September 2012 - 13:15

John En Annette:

Ha Marjolein,

leuk om je berichten te lezen. Beetje heimwee...snap ik wel...als je al die reacties leest op jouw reisverslagen van de mensen die om je geven! Die mis je natuurlijk! En andersom ook! Maar wel een unieke kans om meer wereld te zien en meer mensen te leren kennen! De foto's liegen er in ieder geval niet om! Er zijn ook veel prachtige momenten!
    Ik verheug me nu al op een feestje als je terugkomt (dat moet er komen) maar eerst wens ik jou nog veel mooie momenten!

Veel liefs,
    John
    en Annette natuurlijk

• 02 September 2012 - 14:06

Marie:

Leintje!!

Wat prachtig daar! Ik snap wel, je had er liever mij bij gehad ;-) maar sjoe, wat is nu een jaar? En zo mooi...als ik dat zie, mis ik Europa wel. Al begin ik hier steeds beter mijn weg te vinden. Heb hier ook al wat feestjes achter de rug, maar zijn niet hetzelfde als die 2 partygirls in A'pen... en de DJ's al helemaal niet!
    Probeer niet teveel na te denken, zorg dat je je werk goed doet, geniet van de kleine dingen en van al die prachtige plaatsen. Voor je het weet is het voorbij!

Dikke zoen XX

• 02 September 2012 - 16:38

Maui:

He v Vliet,

hoe vergaat het jou, zo te lezen best goed op heimwee na dan.
    Je ziet veel, beetje jaloers op jou ;) Thx voor jouw kaartje echt leuk.
    Buddy en Pebbles vonden het ook te gek. Die twee worden groot, gaat snel allemaal.
    Waneer gaan wij weer een keer naar de Jappaner was gezellig hé?
    Stacy Rookhuis nog een keer tegen gekomen net als toen in Finch.
    Kreeg een vette knipoog van haar hahahaha.
    Pas goed op jezelf Dame.

Liefs van ons drie,
    XXX

• 02 September 2012 - 19:43

Berry:

Hey Majo ,
    Zo je ziet er goed uit hoor , niks van te zien dat je lange werkdagen hebt !!
    Altijd lekker weer , doet n mens toch goed ,
    Wij zijn ook net weer terug op Belgische bodem , wat was t heet in Dubai , niet te filmen als het niet nodig is gaan we NOOIT meer in de zomerperiode gem.45 gr in de schaduw en zelfs de avonden koelen niet af , er is bijna niemand buiten .
    He nichie hou vol , en wij missen jou ook hoor !!!

Dikke kus Ome J & tante B

• 02 September 2012 - 23:39

Lesley:

Hi,
    Good to hear your news! Seems you haven't always found your sea legs but at least the sea sickness as been kept at bay. The Blue Grotto looks amazing!
    All the best
    Lesley xx

• 03 September 2012 - 07:23

Ed,Liek En Melissa:

Goeiemorgen Marjolein,

Wat een leuke foto's en wat fijn om te lezen dat het goed
    met je gaat,dat je heimwee hebt snap ik goed,maar aan de foto's
    te zien heb je toch wel leuke mensen om je heen dus dat maakt het dan misschien
    weer een beetje goed!!
    En wat zie jij volgens mij een hoop mooie plekjes dat pakken ze je niet meer af!!
    Nou lieverd geniet van alle mooie momenten,en hou vol!!!!

Groetjes en dikke kus
    Ed,Liek en Melissa.xxxx

• 03 September 2012 - 16:18

3 September 2012 Door Rob En Toos:

Hoi Marjolein

Heerlijk he, weer vaste grond onder je voeten.
    Kun je weer lekker erop uittrekken en iets ondernemen. Wat een prachtige foto's en over (mannen) niet te klagen. Je staat mooi op de foto's en je ziet er goed uit. Je straalt helemaal. Jammer dat je het gevoel van heimwee hebt... maar dat mag toch ook. Wij missen je ook allemaal, hoor... het is een schrale troost voor je maar je gaat het volhouden he?. Het is een groot avontuur en niet niks natuurlijk. Je doet het BEREGOED.
    Op tijd van die leuke party's... zo kom je de tijd ook weer wat beter door. De grote klappers moeten voor jou nog komen. Op naar Amerika en de rest van de wereld. Dat is toch een mooi vooruitzicht. Joris is momenteel bij ons en hij doet je ook de hartelijke groeten. Hij gaat woensdag weer terug naar Spanje (naar huis) zoals hij het zegt. Dat is een goed teken... toch? Marjolein pas goed op jezelf, een goede reis verder en vooral genieten.

Lieve groetjes Rob, Toos en Joris

• 03 September 2012 - 17:46

Pa:

Hai Dochter,
    Mooie foto's hoor, wel weer een veilig gevoel dat die mannen een andere voorkeur hebben, HAHA.
    Is ook wel te zien trouwens Pfff. Als ze maar $$$ uitgeven in je Spa, en verder overal vanaf blijven.
    Heimwee is niet leuk, maar we hebben toch veel kontact via de telefoon, app jes en mail, dus dat gaat goed joh. Zorg maar dat je wat meer wifi op je telefoon hebt, dan gaat het soepeler.
    Heimwee is in elk geval beter mee om te gaan dan zeeziekte, maar je bent nu toch al wel "ingeslingerd".
    Je hebt de meeste genen van je moeder ontvangen, in elk geval de LOOKS, maar ik hoop voor je dat je er van mij toch ook nog een paar kunt vinden, en dan in de vorm van ZEEBENEN. Heb ik wel !!
    Die heb je straks wel nodig als je de grote oversteek maakt richting Florida.
    Je weet het he, een aardappel aan een touwtje om je nek hangen helpt wel hoor (haha) dan ruik je het land nog een beetje, want zien doe je het niet meer.
    Ik had je bericht al eerder gelezen hoor, maar heb ff gewacht met de reactie.
    Net weer een kaartje voor je gekocht, en die gaat vanavond richting Civitaveccia Italia.
    Hou je taai.
    Groeten uit een zonnig Breda
    Dikke Kus xxx Pa

• 07 September 2012 - 06:50

Cees & Sandra:

Hoi Nichje
    Wat een leuke foto,s weer,en je ziet er Happy uit hoor.
    En die Heimwee ja,das normaal hey maar daar kom jij wel door heen.
    Je heb zulke leuke mensen om je heen,zo te zien.
    Mooie plekjes allemaal die jij voorbij gaat,en dat pakken ze niet meer van je af.
    Nou lieverd nog heel veel plezier,en HOU VOL HE je kan het.
    Dikke kusjes Cees Sandra & Disney.

• 07 September 2012 - 06:50

Cees & Sandra:

Hoi Nichje
    Wat een leuke foto,s weer,en je ziet er Happy uit hoor.
    En die Heimwee ja,das normaal hey maar daar kom jij wel door heen.
    Je heb zulke leuke mensen om je heen,zo te zien.
    Nou lieverd nog heel veel plezier,en HOU VOL HE je kan het.
    Dikke kusjes Cees Sandra & Disney.

• 21 September 2012 - 11:32

Elwin:

He meis,
    wat een mooie verhalen. En Heimwee, ach dat komt en gaat, dat is maar goed hoor. Je bent net Maren misgelopen bij Capri, die gaat donderdag a.s.. Zij zit nu een maand in Bologna en moet er nog 5.
    Pa goed op jezelf,
    dikke kus van hier!!!!!