The Transfer........ - Reisverslag uit Civitavecchia, Italië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu The Transfer........ - Reisverslag uit Civitavecchia, Italië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

The Transfer........

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

01 Oktober 2012 | Italië, Civitavecchia

Civitaveccia....

Koud een weekje op mn nieuwe schip, en wat een drama!
Oude baggerzooi...ik mis Seabourn enorm..
Het afscheid was geweldig mooie kado's en heel veel lieve reacties
I really miss you guys...!

Die 4 vluchten hadden me gesloopt maar vool verwachting kwam ik aan op mn nieuwe schip. Van de ene in de andere teleurstelling.
Vieze kamer, vooral oud. Vieze Spa, mijn behandelkamer is een oude opslag ofzo, alles rammelt en trilt, zelfs wanneer we gedokt liggen!
Echt een schande....
Dus de eerste dag alleen maar huilen. Ik kon in Trapani van boord en daar ben ik meteen internet gaan zoeken om mijn opties uit te zoeken.
Hoop gebeurd, maar de laatste ontwikkelingen zijn dat ik via headoffice aangevraagd heb terug geplaatst te worden op een Seabournschip.
Mijn oude schip heeft geen plaatsten vrij, maar een van de andere schepen de "Seabourn Odessey" krijgt in oktober een plaats vrij voor een facialist.

Nu maar hopen dat ik daarvoor in aanmerking kan komen.
Zal mijn transfer van het een naar het andere schip zelf moeten betalen, maar dat is het waard....!

Korte update, maar er is nu eenmaal niet zo veel spectaculairs te schrijven hier..
Heb wel een leuke kamergenoot, zij is op dezelfde dag ook van een Seabourn schip geplukt en op de Ryndam geplaatst..
Ook zij is erg verdrietig en kwaad, maar voor haar is er geen mogelijkheid om teruggeplaatst te worden.

Dit schip gaat eind oktober naar de Carribean en blijft daar rondvaren tot April.

Ik hoop deze week op een antwoord waarop ik mijn beslissingen kan nemen.
Tot die tijd nog even terug naar mijn Crappy schip... ;-)

Liefs Marjolein

• 01 Oktober 2012 - 13:26

Hoi Marjolein
    Zelfs de mail die kant op doet er 3x over, HAHA

• 01 Oktober 2012 - 13:39

Gertje:

Laat jezelf er niet onder krijgen door tegenslagen lieverd. Om de volgende hoek is het weer beter. xxx

• 01 Oktober 2012 - 13:41

Berry:

Lieve Majo , komt allemaal goed hoor meid !!
    Heel veel groetjes ook van ome johan .

Dikke kus tante B

• 01 Oktober 2012 - 13:42

Maui:

He Marjolein,

Dat is dus wel een tegenvaller zeg!
    Weet zeker dat jij dit overbrugt en uiteindelijk toch die overplaatsing goed komt.
    Hier in Amsterdam gaat het goed, en het Zuiden bekent verhaal.
    Buddy en Pebbles gaan goed op school, erg fijn.
    Zij moeten altijd even OntBrabant-de als zij terug komen!
    Maar ach geboren en getogen Amsterdammers, hahahaha.
    Zorg goed voor jezelf v Vliet, weet dat jij dat heel goed kunt!!!

Veel liefs van ons 3 XXX

• 01 Oktober 2012 - 14:33

Jessica:

Dat is echt k*t allemaal meid. Ik snap dat je verdrietig bent. Ik duim echt heel erg voor je dat je overgeplaatst mag worden. (ze draaien al, die duimen) Fijn dat je een medeslachtoffer hebt zodat je niet helemaal only the lonely bent op je crappy ship... ;-) Hopelijk snel goed nieuws van jou te horen!!!
    Verder alles goed hier in Etten-Leur. Dikke kus van ons

• 01 Oktober 2012 - 14:39

Robin:

Hoi Lein,

Laat je niet kisten! Even volhouden en wij zullen hier allemaal duimen dat de overplaatsing gaat lukken!

• 01 Oktober 2012 - 15:19

Haha...@ pa..bij mij maar 2x

• 01 Oktober 2012 - 17:04

Jolanda:

Hoi Marjolein,

Wij schrijven maar één berichtje hoor!
    Maar we duimen dat het gaat lukken.
    Misschien kom je op de boot " de tokkies" nog wel tegen ?
    Hou Vol !

Grt. Ad & Jolanda.

• 01 Oktober 2012 - 17:57

Ed,Liek En Melissa:

Hoi lief nichtje!!
    Wat een tegevaller meid,hopelijk wordt je gauw weer
    overgeplaatst naar een ander schip!!
    heel goed van je dat je er gelijk achter aan ben gegaan.
    nou lieverd hou vol en hopelijk komt je volgende blog vanaf je nieuwe werkplek!!!

Groetjes en dikke kus voor jou.
    xxxxxxxx

• 01 Oktober 2012 - 18:47

Lieve Marjolein,
    De Carribean klinken op zich wel goed, maar je moet natuurlijk ook een prettig plekje hebben, wel pech hoor meid! Ik hoop voor je dat er deze week nog iets positiefs uit komt en dat je het naar je zin gaat krijgen en zo niet, dan staat er in de Sterrenkroos ook een bed voor je klaar!
    Liefs, Margot

• 01 Oktober 2012 - 18:47

Lieve Marjolein,
    Liefs, Margot

• 01 Oktober 2012 - 18:51

Margot:

Ja hoor ik ben net zo'n ezel, computer beetje traag en ik te ongeduldig, sorry!
    X

• 01 Oktober 2012 - 19:29

Cees & Sandra:

hoi majo.
    is wel een tegenvaller ja, maar goed dat je gereageerd hebt en nu maar hopen!!!
    maar het komt allemaal wel goed , is altijd al geweest met jou dus nog even gedult.
    en onthouw je bent ook een beetje een peerke he, succes meid xxxxx

• 01 Oktober 2012 - 19:32

Rob En Toos:

Hallo Marjolein
    Wat een pech heb je... jammer dat het zo tegenvalt . Alleen de reis er naar toe was al vermoeiend en als het dan ook nog niks is... is het dubbel vervelend. Maar goed, zo ondernemend en vechtlustig als jij bent laat je het er niet bij zitten. (ra, ra... van wie zou je dat toch hebben). Dus kom maar op he... je hebt het heel goed gedaan om gelijk aktie te ondernemen. Wij gaan allemaal voor je duimen dat je weer op een echt schip mag in plaats van een schuit. Maar het komt wel goed hoor schatje, reken maar van yes. Anders kennen ze jou nog niet.
    We blijven je volgen, wensen je heel veel succes toe en we hopen dat het positief voor je uitpakt .

Liefs en een dikke knuffel voor jou...
    Rob en Toos

• 01 Oktober 2012 - 22:50

Harrie :

Hey lieve vrouw.
    Komt allemaal wel goed. Kwestie van tijd. Hou vol en blijf ze achter hun vodden zitten . De aanhouden wint.... en dat ben jij ! Hou je haaks, dikke kus en groetjes. Harrie

• 02 Oktober 2012 - 11:34

Ingrid:

Hoi Marjolein,

Wat erg jammer dat het zo erg tegenvalt. Goed dat je direct actie hebt ondernomen, dus hopelijk kun je snel naar een ander schip overgeplaatst worden! Groetjes Ingrid

• 02 Oktober 2012 - 20:47

Hedwig:

Hoi Marjolein, Wat een pech allemaal voor je. Probeer vol te houden, misschien komt er wel iets moois op je pad je weet maar nooit.
    Ik blijf aan je denken en wens je heel veel sterkte, tot horens. Gr. Hedwig

Rem:

Jeetje wat een teleursteling is dit!!!!!!! Dacht je eindelijk de boel voor elkaar te
    hebben zetten ze de beste werk nemer van boord! Dit is wel even omschakelen hoop voor je
    Dat je snel weer over geplaatst kan worden....... Tot die tijd hou je goed en ik lees wel weer