Details.....!!!! - Reisverslag uit Harrow, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Details.....!!!! - Reisverslag uit Harrow, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Details.....!!!!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

21 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Harrow

Details…..!!!

Mijn schip is bekend.. En maandagmorgen om 04.25 sta ik op London Heathrow..!!

Het interesseert jullie natuurlijk helemaal niks dat ik vandaag ook geslaagd ben voor 2 Ionithermie examens… :) Ik ga nu aan boord met beide specialisaties (face & body)dus dat is goed nieuws..

Oke oke…..het wordt de “Quest” van Seabourn Cruiselines een 6 sterren luxe cruiseschip met 450 passagiers en 335 crewmembers.
Dus geen grote ..maar een kleine ultra luxe, ach die grote doen alleen maar rondjes Miami ;-)

Maandag vlieg ik naar Barcelona waar ik s morgens meteen ga boarden..wat er verder allemaal gebeurd is voor mij ook nieuw en ik laat het gewoon allemaal maar op me afkomen!

Voor zover ik op het vaarschema kan zien ben ik tot november rond aan het varen op de middenlandse zee, met vaak Barcelona, Rome en Athene als haven, en alles daartussen natuurlijk..Details van haven en alle mooie bestemmingen kun je binnenkort dus gaan volgen via deze site!!

Ergens in November vaar ik richting Ft Lauderdale met allerlei cruises in de Caribbean!! En rond Januari start de WORLDCRUISE en op mijn verjaardag lig ik in Catalina Island, Domenicaanse Republiek, 11 Januari Bonaire en 12 Januari Aruba,..Tahiti, Bora Bora…Fiji… Australie, Indonesie, Bali, Hong Kong, Vietnam, Cambodja, Thailand, maar dan zitten we al in Maart, en vlak voordat het schip aanmeert in India…zal ik eraf moeten.
Van India gaat ze dan naar Dubai…dus misschien kan ik wel bijtekeken..!

Alles wat ik onderweg zie en meemaak ga ik natuurlijk bijhouden via deze site!!
Morgen is dus mijn laatste dag op de Academy, in het weekend de laatste spullen in orde maken en dan "off we go..!!"

Nieuwsgierig naar het schip, google dan ff: "seabourn quest"

Voor de laatste keer...Liefs uit Londen!!

Marjolein.

• 21 Juni 2012 - 19:45

Harrie:

GGeweldig nieuws. Gefeliciteerd met het behalen van je extra examens. Wordt een fantastische trip. Zoals je weet ben ik komende zondag jarig maar vier het op 1 juli. Leg nog even in Nuenen aan voor een borrel. Breng de rest ook maar mee..... ;-) Groetjes Harrie en Gertje en een dikke kus.

• 21 Juni 2012 - 19:47

Jessica & Stan:

Whaaaaa!!!! Wat geweldig!!!! Echt kei spannend allemaal en wat een luxe boot zeg. Heel goed voor mekaar en veel succes en plezier!
    xXx

• 21 Juni 2012 - 20:00

Pa:

Hoi dochterlief,

Jawel Vlietje...... de Jackpot gescoord.
    Ik heb al een video van je werkplekje gezien hoor. super.
    En proficiat met al je behaalde examens.
    Super TROTS hoor..
    Pa xx

• 21 Juni 2012 - 20:09

Franca :

Hey Lein, Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van je examens TOPPIE!! Maar ik wist wel dat je het kon!! En dan nu wauw nu gaat het echte werken beginnen. En wat een mooi schip..spannend hoor allemaal. Ik zal maandag zeker aan je denken, het zal alleen wat later dan 04.25 zijn, maar tegen 07.00 uur ben je zeker in mijn gedachten!! Nou allerliefste nichtje ik hoor je nog wel via whatsapp of viber, doe dat goed daar, en alvast heel veel succes op dat bootje!! dikke kus en een knuffel van "tante'tje" Ik neem wel een dropshotje hier om op je te proosten!! cheers! x x x x x x x x x x x x x x x x x

• 21 Juni 2012 - 20:20

Berry Johan:

Hoi majo , Proficiat hoor goed gewerkt ! nou de zeebenen uit proberen !! mooi schip .
    Heel veel succes en we blijven je volgen hoor !! XXX ome J tante B

• 21 Juni 2012 - 21:09

Inge:

Have fun buuf! En succes, maar dat komt vast goed!
    Groetjes Inge.

• 21 Juni 2012 - 21:36

Pam, Jeroen & Luca:

Super gefeliciteerd met alles wat je in zo'n korte tijd hebt kunnen halen lieve Mayo! Whooo, mooi schip hoor waar je op komt te werken. Je gaat veel mooie vakantie adressen langs lees ik wel! Super leuk gaat het vast worden! Heel erg veel plezier en succes tante Mayo! Xxxxxx van ons en natuurlijk een kroel van Luca

• 22 Juni 2012 - 03:45

Cees & Sandra:

Hoi Lieve Nicht
    Van Harte Gefeliciteerd,zie je wel dat je het kan hey.
    En wat een prachtig Schip zeg,en je gaat nog eens heel veel zien ook.
    Nou lieverd we blijven je volgen,en heel veel plezier.
    Heel veel liefs Ome Cees Sandra & Disney xxx

• 22 Juni 2012 - 04:59

Maui:

Oke dan, Quest for Fire hahaha

Cooooooooooooooooooooooooool

XXX Van de Amsterdamse Clan.

Ene pas je op jezelf, ik kan het niet meer doen.

• 22 Juni 2012 - 06:41

Maartje:

Dat ziet er spannend en supergaaf uit!! Dat wordt genieten het komende jaar

• 22 Juni 2012 - 06:59

Marleen P:

WAUW!!!! Wat een avontuur! En natuurlijk niet weer gefeliciteerd met het behalen van de examens ;P Geniet van je laatste weekend op vaste grond en heel veel plezier met het cruisen en werken!! kus

• 22 Juni 2012 - 07:01

Ad & Jolanda:

Hoi Marjolein, geweldig, nu gaat het eindelijk beginnen. Goed gedaan al die diploma's. Werk ze en vergeet niet om ook te genieten, wij volgen de reis !
    Vele groetjes.

• 22 Juni 2012 - 07:45

Linda Huijsmans:

Wow supervet! Geniet ervan! Xxx

• 22 Juni 2012 - 08:31

Rob En Toos:

Hallo Marjolein

Wat gaat er opeens een hele hoop gebeuren zeg! Maar wel supercool hoor en het wachten heeft zich ook weer beloond. Twee vette diploma's erbij (leg maar op de stapel bij al die andere). Je hebt het weer prima gedaan, dus van harte gefeliciteerd met de diploma,s en de prachtige cruise die je gaat beleven. Het is natuurlijk wel werken, maar wel in een zeer aangename omgeving. Vooral, altijd mooi weer en dat is toch ook heel lekker. Je gaat wel een hele hoop landen af zo, dat wordt weer vlaggetjes bijplakken op je lijst. Marjolein, wij wensen je heel veel succes... pas goed op jezelf en geniet van deze mooie tijd die gaat komen. We blijven je volgen.

Lieve groetjes van ons.

Rob en Toos

• 22 Juni 2012 - 09:57

Heleen En Hedwig:

Hoi Marjolein, Wij zijn helemaal jaloers op jou, nog gefeliciteerd met het behalen van je opleidingen.
    Heel veel reisplezier en natuurlijk werk ze.
    Wij zijn heeeel trots. Gr. Heleen en Hedwig

p.s we bjiven je volgen

• 22 Juni 2012 - 10:25

Ingrid:

Hoi Marjolein, wat gaaf!!!!! Ik heb je vaarschema/verslag afgedrukt, zodat ik je wat kan volgen welke bestemmingen je allemaal aanmeert. Ziet er mooi uit je schip!!! Heel benieuwd straks naar al je indrukken!
    Heel veel geluk, succes en werkplezier toegewenst!!!!.....zou toch een werkbezoekje ergens moeten plannen..hahaha

• 22 Juni 2012 - 15:09

De Zumbateacher:

Lein Lein Lein, klinkt de max!!!! Ben zo jaloers maar natuurlijk is het je gegund he... JA wadde, serieus tripke dat ge doet! You go for it and keep in touch e! Kus, Nick

• 22 Juni 2012 - 18:08

Ed,Liek En Melissa:

Hey Marjolein,
    op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met het behalen van je examens,en wat ga jij een groot avontuur tegemoed meid,probeer er zoveel mogelijk van te genieten,wij gaan je blog in de gaten houden en wensen jou natuurlijk ontzettend veel plezier in je werk,pas goed op jezelf!!!
    Groetjes en dikke kus van ons xxxxx

• 22 Juni 2012 - 20:04

Margot:

Hoi Marjolein, na de sms van gisteren nog even een krabbel op je site, het ziet er allemaal super uit, ik hoop echt dat je het heel erg naar je zin gaat hebben op dat bootje, je voorbereiding heb je iig super gedaan, gefeliciteerd! Enne de Middellandse Zee is voor sommigen best aan te rijden! Alvast een goede reis naar Barcelona gewenst. Liefs, Margot

• 24 Juni 2012 - 04:47

Marie:

Hé sjoe!

Wat geweldig allemaal! Op één ding na...ik zie er geen Shanghai tussen staan! Kun je niet even een ergens een tussenstop maken? :-) Een ******boot?! Wist niet eens dat ze bestonden! Ik heb het je altijd gezegd, jij krijgt het neusje van de zalm. Ik wens je onwijs veel plezier, mooie ervaringen en veel pillen tegen zeeziek!
    We houden contact. Hele dikke zoen!

Marie

• 24 Juni 2012 - 09:11

Martin & Marij:

Hoi Marjolein,
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen. Het is wel spannend allemaal en je zult wel veel ervaringen opdoen. Goed gedaan daar in Londen!! en nu op weg naar het grote avontuur. Heel veel succes en vooral veel plezier. We houden je site goed in de gaten!!!
    Groetjes, Martin en Marij.

• 24 Juni 2012 - 11:54

John & Annette:

Ziet er super de luxe uit en wat heb je veel collega''s, zitten toch vast ook leuke mensen bij om dit avontuur te delen! Heerlijk om die regen vaarwel te zeggen. Veel succes en groet!

• 24 Juni 2012 - 17:45

Marscha:

Wat leuk dat je weet waar je naar toe gaat. Of waar je eigenlijk niet naar toe gaat. Echt hartstikke gaaf! Dat is nog eens iets anders dan in een schoonheidssalon in nederland werken.
    Geniet er ontzettend van en ik blijf je volgen!

Groetjes

• 05 Juli 2012 - 07:07

Gertje:

Waaauw Marjolein, wat een boel stukjes wereld in het verschiet.
    Ik wens je heel veel succes met je werk maar kijk vooral goed om je heen.
    dikke kus