Buspasje verlengen...! - Reisverslag uit Harrow, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Buspasje verlengen...! - Reisverslag uit Harrow, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Buspasje verlengen...!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

13 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Harrow

Hi from London again...!!

Het ziet er naar uit dat ik de komende 2 weken nog hier ben..
Het eerste schip dat uitgekozen was voormij, is blijkbaar gecancelled..
Sinds afgelopen dinsdag ben ik begonnen aan een andere specifieke cursus! Ik ga hier compleet opgeleid de deur uit..
Dus opnieuw veel stof erbij leren, weekenden weer naar school en mijn buspas verlengen..;-)

Sinda afgelopen weekend ben ik ook verplaatst naar een gastgezin, ik woon nu in Harrow bij Stephen en Lesley.. en af en toe wat kinderen en kleinkinderen
De mensen zijn erg aardig,ik deel mijn slaapkamer met Alejandra uit Argentinie, met haar heb ik de eerste 6 weken ook lessen gevolgd.

Voetbal is ook geregeld:
Ik heb ze helemaal oranje gebrainwashed...dus hier wordt vanavond gesupported hoor!! (heb ik maandag ook voor hen gedaan)

Voorlopig nog geen details vanuit hier..ik ga nog even door met specialiseren..;-)
Zodra ik meer weet volgt er uiteraard een update!

Liefs uit Londen...
Marjolein.

• 13 Juni 2012 - 17:52

Marie:

Leintje! Goed bezig, zowel met werk als met Oranje supporteren. Je krijgt binnenkort van mij Kilroymail! Geen fb in China.. Keep you updated! XX Oranje boven!

• 13 Juni 2012 - 18:13

Franca :

Hoi nichtje, toch wel een beetje pech hé...maarje zo leer je toch ook weer wel wat nieuws bij. Hoop dat je het in dat gezin een beetje naar je zin hebt??
    Algoed dat je er samen met Alejandra zit, is toch ook wel wat gezelliger he.
    Nou lieverd ik wens je weer veel leerplezier, en hoop voor jou dat nederland het vanavond wat beter doet dan vorige zaterdag!! Moest je veel groeten doen van de kids en een dikke zoen van de 3 meiden, en natuurlijk van mij een hele dikke knuffel...tot whatsapp...tot horens...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tante'tje

• 13 Juni 2012 - 18:34

Berry:

Hoi Majo , straks haal je nog je doctoraat als schoonheidsspecialiste !!
    Maar alles wat je leert is meegenomen ,
    Ome johan dacht dat je in Londen mag blijven als lerares, ook geen verkeerde job hoor !! Duimen voor straks , dat ze die duitse ...... maar n flink pak rammel mogen geven !!!
    XXX van ons en SUCCES

• 13 Juni 2012 - 19:40

Margot:

Hoi Marjolein,
    Ik kom net thuis van het tennispark waar ik het 1-0 voor Duitsland heb zien worden, uitgestorven onderweg! Leuk dat je toch supporters om je heen hebt en dat het gastgezin je goed bevalt, zeker nu je wat langer in Engeland blijft. Is er nog ruimte in je hoofd voor al die extra leerstof? Succes weer de komende tijd en wat blijft het toch spannend!
    Liefs, Margot

• 13 Juni 2012 - 20:12

John En Annette:

Je geduld wordt wel op proef gesteld, maar de aanhouder wint! Heb je wel tijd om de stad een beetje te verkennen? Lijkt me wel gezelliger bij een gastgezin. Veel succes en groet van John en annette

• 13 Juni 2012 - 22:07

Pa:

Hee Marjolein,
    Het is alweer afgelopen met NL in de EK volgens mij, 2-1 verloren zeg poe poe.
    Nu maar speculeren over wat de anderen zaterdag allemaal doen.
    Nou lekker enkele reis Schiphol zondag.
    Ga maar weer supporteren voor die Engelsen.
    Je kunt straks meteen als Chefke beginnen aan boord joh met al die certificaten pvdorie.
    Lekker gezond eten bij Lesley en Stephen, beter dan dat junkfood van de YMCA.
    Tot de WhatsApp en Viber.
    XX Pa

• 14 Juni 2012 - 04:27

Cees & Sandra:

Hey Nichje
    Goed bezig jij zeg,en wat gezellig dat je in een gastgezin zit,en de mensen toch lekker bezig hou met Oranje.
    Heel veel leer plezier weer,en maak er wat van.
    xx Van ons,en heel veel succes

• 14 Juni 2012 - 07:58

Ingrid:

Ha Marjolein,

Spijtig dat je boot gecancelled is, maar je gaat dan wel straks compleet opgeleid de deur uit!!!! Tja met ons oranje...ik denk dat ze alvast hun koffertjes mogen gaan inpakken.....

Leuk dat je bij een gastgezin verblijft en erg benieuwd hoor wanneer je op cruise kan :) Groetjes Ingrid

• 14 Juni 2012 - 16:43

Rob En Toos:

Hallo Marjolein

Wat jammer voor je dat jou schip nou net gecancelled is. Dus dan maar weer de boeken in, zo wordt je nog een echte NERD. Maar wel vervelend voor je, want je zit toch elke dag te wachten he. Hoop dat het vlug gaat gebeuren, want dat is toch je doel ... daar leer je het allemaal voor. Wel heel erg leuk lijkt me om in zo'n gastgezin te zitten. Gelukkig ben je dan niet alleen. Samen met je vriendin is toch veel gezelliger.
    We gaan voor je hopen en duimen, dat je schip snel komt, zodat je alles in de praktijk kan brengen.
    Lieve groetjes voor jou en vergeet niet ervan te genieten.

Rob en Toos

• 14 Juni 2012 - 19:36

Bennie Van Haaren:

nou dat is lekker.maar ik ben blij tehoren dat je het er goed naar je zin hebt ...maar even een ding mevrouw van vliet over 9 maanden sta jij hier in hoogstraten anders kom ik je gewoon even halen .hoe goed je het er daar ook hebt haha..want moet straks me 2 beste vriendinnen die ik in belgie heb gewoon voor zoveel maanden missen.dat kun je me toch niet aan doen he. :)...maar maatje je doet het daar heel goed ben trots op je:)) hahaha.heel veel succes .en afentoe wel in je boekje kijken he.. knuffel en kus je maatje.

• 16 Juni 2012 - 06:02

Luca:

Lieve tante Mayo,
    Ik vond het erg leuk om je te zien op de computer! Hoorde je mij, hihi ik zei tante Mayo.
    We missen je hoor en mama ook!

Dikke kus xxxxxxxxxxx en een kroel
    Lucatje

• 17 Juni 2012 - 09:09

Hedwig:

Jammer dat je nog niet onderweg bent, van de andere kant wordt je helemaal weer geschoold.
    Dit is natuurlijk super.
    Hopelijk bevalt het bij je gastgezin, maar natuulijk wachten we in spanning af waar je naar toe gaat.
    Heel veel groetjes Hedwig