Waiting ...waiting... - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Waiting ...waiting... - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Waiting ...waiting...

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

01 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hey there..!

Jullie vragen je vast af of ik al zeeziek ben...!?
Nope, nog steeds op stabiele bodem in Londen..
Elke dag neem ik de bus naar de Academy, waar ik nu 2 cursussen heb afgerond.
Mijn schip is al wel bekend, maar nog niet klaar, dus mijn voorganger zit er nog op.. Tot die tijd vertellen ze ook niet welk schip het is en waar je heengaat.
Dus het blijft voorlopig nog even spannend hier in Watford!
Ik kan wel genieten van een lang weekend nu want het is de "Queens Jubilee"(60 jaar op de troon)
Een groot feest dus in Londen, en dinsdag ga ik even zwaaien naar Will&Kate ;-)

Als er meer bekend is komt er meteen een update..!
Bedankt iedereen voor alle reacties en support..super!

Liefs uit Londen..
Marjolein.

• 01 Juni 2012 - 18:26

Marina:

en morgen kom ik meegenieten van je vrije weekend en kan ik eindelijk eens zien waar jij je de afgelopen weken hebt verstopt!!!!
    kuzz mar

• 01 Juni 2012 - 20:29

Marleen P:

hallooo,
    wat spannend allemaal zeg, ben ook erg benieuwd wat het gaat worden. lekker even afleiding met de festiviteiten daar. geniet er van en leef je nog even uit, nu het nog kan!! fijn weekend...
    kus,
    Marleen P
    ps: er wordt goed voor je racebeest gezorgd hoor, wordt vaak uitgelaten ;)

• 01 Juni 2012 - 20:49

Berry:

He Majo , nog ff kes wachten dan maar ee .
    Fijn weekend , Groetjes XX

• 01 Juni 2012 - 20:56

Jeroen Luca Pam:

Heyyy lieve Mayo,

Nou dat is idd heel spannend!
    Het is echt fijn dat het allemaal zo goed gaat.
    Dikke kus van ons xxxxxxxxxxxxxxx

• 01 Juni 2012 - 20:58

Franca :

Hey nichtje zouden ze daar ook dropshot hebben hahaha zo ja dan drink er maar eens een bottle van hihihi...veel plezier van je lang weekend en doe de queen de groetjes van mij als je ze ziet!! hele dikke kus en knuffel van tante'tje uit hoogstraten tot horens weer bye bye xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 01 Juni 2012 - 22:19

Margot:

Hey Marjolein, leuk dat je bezoek krijgt,geniet van je weekend met Marina. En via je pa volg ik je natuurljk ook. Nog proficiat met je behaalde resultaten!
    Liefs, Margot

• 01 Juni 2012 - 22:27

Pa:

Hee Vlietjuh,
    Let's party this weekend,

Wij appen en viber bellen wel.
    Plezier met Marina.
    En de groeten aan de Queen.
    Xx pa

• 02 Juni 2012 - 07:59

Cees & Sandra:

Hey lief Nichje
    Je doet het super goed joh,en het is echt allemaal spannend.
    Heel veel plezier met je bezoek van het weekend,en geniet ervan.
    Toch nog lekker even wat doen met Marina.
    Nou op naar het volgende verslag.
    Heel veel liefs van Ome Cees & Sandra & een knuffie van Disney xxx

• 02 Juni 2012 - 08:00

Rob En Toos:

Hoi Marjolein

Fijn dat je een lang weekend hebt en even geen study. Kun je heerlijk gaan genieten met je vriendin en de flowers buiten zetten.
    Het blijft toch spannend op welk schip dat je terecht gaat komen. Nog even geduld. Voor dat je het weet ben je alweer onderweg. Op naar het nieuwe avontuur. Marjolein dank je wel voor de nieuwe update, zo blijven we je volgen en zijn we er een beetje bij betrokken. Geniet van het feestelijk LONDEN en maak er een fijn weekend van.

LIeve groetjes xxx

• 03 Juni 2012 - 02:37

Heleen Mondt:

Hi Marjolein, Jeetje nog steeds in Londen.......hoe lang gaat het nog duren , trekken ze dat wl af vn die 271 dagen? Is er al familie naar je toegeweest of trek je he allemaal goed daar in ngeland alleen.
    Zijn de opleidingen nu allemaal achter de rug of ga je nog steeds naar trainingen.
    We zullen zien wat je allemaal bij hebt geleerd als je terug bent. Very Englisch I thingk.
    Leuk om berichtjes van je te ontvangen lieve groetjes en tot horens, Heleen.

• 05 Juni 2012 - 13:18

Ed,Liek En Melissa:

hey marjolein,nou meid petje af hoor,en wat spannend voor je ben benieuwd op welk schip je geplaatst gaat worden en waar de reis naartoe gaat,nou meid veel succes met alles en ik hou je in de gaten hoor!!Dikke kus van ons allemaal xxxxxx