Update uit Londen..! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Update uit Londen..! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Update uit Londen..!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

16 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Study..study..study

Eerste week in Londen zit erop, drukke week veel indrukken, uitdagend maar interessant en ik zit nog in de race! Ontzettend veel leren, aanpassen en soms even tot 10 tellen..

In de eerste week hebben we een presentatie moeten geven aan degene die bepaald op welk schip je uiteindelijk gaat werken. In deze week werd ook bepaald of je geselecteerd bent voor een van de extra behandelingen voor lichaam of gezicht,die je plaatsingskansen en targets vergroten.

Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik geselecteerd ben voor La Therapie! (www.latherapie.com) voor de extra gezichtsbehandelingen gespecialiseerd in electrical facials. Weer extra leren, maar erg interessant. Niet alleen voor mij, maar ook voor al mijn tantes ;-) ja……..ik ben straks gespecialiseerd in anti ageing!!

Rond 27 Mei krijg ik mogelijk mijn schip “details “ en dan kun je binnen 2 dagen in het vliegtuig zitten. Tot zover een kleine update vanuit Londen..

I’ll be back with my “ship details”…..
Liefs uit Londen
Marjolein

• 16 Mei 2012 - 02:09

goed bezig Marjolein!

komt helemaal goed met die examens met al dat gestudeer van jou. heb je ook nog een beetje vrije tijd? en hoe zijn de andere dames daar??

ben erg benieuwd naar je shipdetails en de rest van je avonturen.

x, Marleen P

• 16 Mei 2012 - 04:24

Pa:

Goed gedaan meissie,
    Ik heb natuurlijk al meer gehoord van je maar via deze site is ook altijd leuk toch!
    Lekker doorgaan zo, en desnoods een keer tot 12 tellen hè.
    Doe maar een lekker warme cruise hoor, hier in NL is het toch maar niks met het weer.
    Thumbs up....
    Pa

• 16 Mei 2012 - 05:34

Sandra En Cees:

Goed bezig Meissie.
    Leuk om alles weer te lezen hiero.
    Ga lekker zo door,en jij red je eigen wel.
    Verder nog heel veel succes met je examens.
    Dikke knuf van ons xxx

• 16 Mei 2012 - 06:11

Tante'tje:

Goodmorning nichtje,
    Ik had je al gefeliciteerd via een appke, maar nogmaals PROFICIAT!!
    Ik wist wel dat je het kon. Hoop dat je snel kunt gaan varen en werken, en dat je al die rijke oude vrouwtjes op dat cruise schip een anti-ageing behandeling kunt geven!! Want wij.. "de tante'tjes" hebben dat nog niet nodig hoor!! hihihi. Nou girl go for it..en we wachten weer op een volgend bericht. Hele dikke knuffel vanuit een koud en nat Hoogstraten.
    Liefs van je tante,tje x x x x x x x x mis you!!

• 16 Mei 2012 - 06:22

Berry:

Goed hoor Majo , zet mij alvast maar op je lijst hoor ! dat oude velletje kan het wel gebruiken ... benieuwd welk schip het word ! dikke kus tante B + ome J

• 16 Mei 2012 - 06:32

Linda Huijsmans:

Hey! Goed bezig, nog even volhouden en dan op een mooi schip behandelingen doen :-) ennuh anti ageing is voor mij ook alvast goed hoor haha, dus goed leren daar, straks je eigen praktijkje in NL?
    Have fun! Xxx

• 16 Mei 2012 - 06:33

Marleen:

zo.... dat gaat snel!!!! ben wel benieuwd naar welk schip je gaat, dan kan ik mijn vakantie in augustus ook alweer gaan boeken hahahaha!!!!

• 16 Mei 2012 - 06:35

Marleen:

En dat anti aging..... ik zie wel mogelijkheden in mijn toekomstige praktijk ;) dan bestel ik de botox en doe jij de injecties hahaha M&M BOTOX hahahha

• 16 Mei 2012 - 07:00

Jessica Van Wetten:

Hoi Mayo!
    Jij bent goed bezig, zet m op met die electrical facials!
    Zitten er leuke mensen in je studieclubje? En is het Engelse eten een beetje te pruimen?
    Weet zeker dat het je gaat lukken!
    xxx

• 16 Mei 2012 - 07:23

Laura:

Lekker bezig!! Zo te horen gaat het goed. En met al dat leren komt het vast ook goed ff doorzetten. Ben benieuwd op welk schip je terecht komt. Verder ook nog iets leuks gedaan in de momenten dat je even niet hoeft te studeren of zit dat er niet in? Nou meis succes nog!!

• 16 Mei 2012 - 07:35

Lin:

Lein!!!
    Tot tien tellen kan jij heel goed! Dus dat gaat helemaal goed komen... Hopelijk heb je snel een mooie reis in het vooruitzicht :)

Nog even knallen met de studie en dan lekker cruisen!!

Liefs,
    Lin

• 16 Mei 2012 - 10:07

Arii:

Hey Lein, klinkt goed ammel. Doe je best en vergeet niet te genieten!!!

x

• 16 Mei 2012 - 11:27

Ingrid:

Hoi Marjolein,

Wat fijn te horen dat het goed met je gaat!!!! Knap hoor dat je door bent naar de volgende ronde!! Ben zeer benieuwd op welk schip je terecht gaat komen! Heel veel succes!!!! En gezien mijn leeftijd....is je specialisatie anti ageing voor mij ook zeer interessant hahaha Liefs Ingrid

• 16 Mei 2012 - 12:22

Marie:

Vervang die tantes even door vriendinnen...

• 17 Mei 2012 - 08:12

Margot:

Zo kanjer, dat klinkt wel heel goed allemaal, ik heb bewondering voor je! Nog even een heel spannende tijd tegemoet, maar je zult je niet vervelen met al dat gestudeer, veel succes gwenst.
    Enne bij welk groepje kan ik me opgeven voor a-a?
    Liefs Margot

• 18 Mei 2012 - 07:45

Maarten :

Goed bezig !

Das snel zeg, 29 mei mogelijk al weg !

Nog ff 11 daagjes knallen en dan mogelijk VAMOS !

Succes!

-xxx-

• 18 Mei 2012 - 13:54

Leon:

Hey !!
    anti-ageing, niet alleen interessant voor je tantes.... (volgens marleen) ... ;-)

Ben benieuwd naar je ship details, iets tropisch zou natuurlijk niet verkeerd zijn .... toch?

Greetz,
    Leon,

• 19 Mei 2012 - 07:44

Heleen Mondt:

Hoi Marjolein,
    Hatstikke leuk hoor......maar wel veel!!! Het komt heus wel goed met je.
    Ik had niet gedacht dat het zo uitgebreid zou zijn......jij wel?
    Zet lekker door en dat kan je ik blijf je volgen en wens je ook heel veel plezier. Groetjes en liefs Heleen.

• 20 Mei 2012 - 13:51

Rob En Toos:

Hallo Marjolein
    Sorry voor de late reactie maar wij zitten bij Joris in Spanje. Maar natuurlijk weer hartstikke goed gedaan en super goed dat je jezelf weer geplaatst hebt. Het is natuurlijk niet niks om weer opnieuw te studeren maar je hebt het weer geflikt.
    En nu maar afwachten op welk schip dat je gaat varen, hoop voor jou lekker tropisch dat is altijd fijn. En zo'n behandeling zie ik ook wel zitten. Knap gedaan hoor Marjolein!!
    Heel veel succes van ons ook van Joris natuurlijk en een dikke knuffel.

Lieve groetjes uit een warm Spanje

• 20 Mei 2012 - 19:29

Luca:

Go tante Mayo go tante Mayo!!!!!!!

• 24 Mei 2012 - 14:34

Ad & Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Ineens dachten we weer aan jouw reis-
    plannen, dus de reisverslagen doorgele-zen en gezien dat het goed gaat daar.
    Veel succes ( en plezier ) en wij volgen
    jou via de site.

• 24 Mei 2012 - 19:30

Hedwig:

Hoi Marjolein, helemaal top dat je geselecteerd bent.
    We kunnen straks van jou ook nog veel leren.
    Succes met je opleiding en inderdaad maar en keer tot 10 tellen.
    groetjes vanuit Imko

• 01 Juni 2012 - 16:12

BENNIE:

HOI maatje ik zie dat je heel goed bezig bent..en ben echt wel benieuwd naar je bootje dat je krijgt toegewezen.maar dat zal wel n goei bootje worden verwacht ik..nou hier is alles rustig maar mis je wel hoor.ben van ellende elke week me eigen aan t bezatten.hahaha.nee grapje..en volgende week is het hier straten loop en kermis..dus ga even polsen bij je vriendin of ze evt ook gaat even eentje drinken denk.en als je een gaatje ziet om te vluchten kom je ook evn lekker haha..nou maatje nu ben je n klein beetje op de hoogte ik wens je heel veel succes maar dat zal vast lukken..en ik zie de uitnodiging wel verschijnen zo dat ik en marieke je even kunnen komen bezoeken .hahaha. dikke kus je maatje misS you X