London here I come - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu London here I come - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

London here I come

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Opleiding in Londen...!!

Morgen is het zover, vertrekken naar Londen en klaargestoomd worden voor het uiteindelijke werk aan boord.

4 tot 6 weken training @ Steiner Academy...
Bedankt voor alle super reacties en een super afscheid !!
Ik ga jullie op de hoogte houden.

• 06 Mei 2012 - 17:47

Maarten:

Lein!! nu al in watford??

u go girl! succes met heel je avontuur en hoop dat je de 9 maanden volmaakt zodat je daarna je doel kunt verwezelijken!! x

• 06 Mei 2012 - 18:02

Buddy, Pebbles, Maui:

Take Care, XXX van Ons 3 uit Amsterdam!

• 06 Mei 2012 - 18:08

Inge:

Heel veel succes woman! En natuurlijk ook veel plezier!
    Grtz van je (oude) buuf

• 06 Mei 2012 - 18:49

Tante'tje :

Hey Nichtje, nogmaals een hele goede reis morgen...en doe dat goed daar hé!! we zullen je op de voet volgen!!
    ik jou missen...
    speak to you soon!! bye bye x x x x

• 07 Mei 2012 - 12:50

Berry:

Hallo Majo , heb je n goede vlucht gehad naar Londen ! Nogmaals veel succes . Gr Ome J tante B en de rest van de fam. maar n knuf van t kleine aapje

• 07 Mei 2012 - 12:59

Pa:

Hoi Dochter,
    We hebben al kontact gehad op de What's App.
    Leuk dat je al goed kontact hebt met de dame uit Mexico.
    Ben benieuwd naar je eerste "school"-dag hoor.
    Tot horens en doe voorzichtig.
    XX
    Pa

• 07 Mei 2012 - 16:20

Hedwig:

Hoi Marjolein,

Heel veel succes in Londen, geniet van alles wat komen gaat. Wji blijven je volgen, groetjes Imko Breda

• 07 Mei 2012 - 20:15

Vul Hier Je Naam In.:

Hoi marjolein,
    Heel veel succes met de voorbereidingen en een mooi avontuur toegewenst! Houd ons op de hoogte! Veel groet Annette & John

• 07 Mei 2012 - 21:07

Marie:

Dat is je geraden! X

• 08 Mei 2012 - 04:58

Sandra En Cees:

Hoi Nichje
    Hoe is je eerste dag verlopen.
    Hoop echt dat je het naar je zin heb.
    Nou lieverd we blijven je volgen.
    En kijk goed uit.
    Dikke knuf van ons xxx

• 08 Mei 2012 - 17:05

Margot:

Hoi Marjolein,
    Succes met je presentatie morgen, eitje voor jou!
    Liefs, Margot

• 10 Mei 2012 - 08:09

Laura:

En, hoe zijn de eerste paar dagen gegaan? En de lessen allemaal goed te doen of veel aan de studie? En met je kamer genootjes, ook alles nog anders controle :) Enne ook jij hebt bijna weekeind denk ik? Nou succes nog en ik ben benieuwd naar je eerste verslag.