Getting Ready - Reisverslag uit Hoogstraten, België van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Getting Ready - Reisverslag uit Hoogstraten, België van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Getting Ready

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

13 Februari 2012 | België, Hoogstraten

Lieve vrienden & familie,

7 Mei begint mijn nieuwe avontuur!! Werken aan boord van een cruiseschip..

Voordat ik aan boord kan, ga ik eerst richting Londen voor een intensieve training @ Steiner Training Academy.
Tegen het einde van die training wordt bekend aan boord van welk schip je komt te werken.
Ik ga proberen mijn ervaringen en verhalen bij te houden tijdens training en uiteindelijk boarden en werken(!!) zodat degene die het leuk vinden, mij kunnen volgen via deze site.
Nu alles voorbereiden voor het vertrek richting Londen...!!

• 13 Februari 2012 - 05:15

Sandra En Cees:

Heel veel Succes Nichje,en probeer er wat van te maken en hou vol he.
    Heel veel liefs van Ome Cees Tante San & Disney xxxxxx

• 13 Februari 2012 - 09:49

Pa:

Goed idee, deze site.
    Ik zal hem zeker nauwgezet volgen !!
    Pa

• 13 Februari 2012 - 10:59

Berry:

Hoi Majo , ja dat is leuk , zo blijf je toch in de buurt voor ons ! als je in het zonnetje ligt op het dek !!

• 13 Februari 2012 - 14:45

Harrie

• 13 Februari 2012 - 15:22

Lin:

Lein!!!!

Super leuke uitdaging.... Ik houd je site in de gaten maar ga je van te voren zeker nog meerdere keren zien. x

• 13 Februari 2012 - 15:27

Jessica:

Marjolein gaat Bootje varen, Theetje drinken, Varen naar de horizon....! Oud Hollandsch kinderliedje, maar slaat nu op jou! Veel succes meid. xxxxx

• 13 Februari 2012 - 15:44

Buddy, Pebbles, Maui:

Stoer hoor!

Niet eens een keer goed,
    afscheidt nemen? X

• 13 Februari 2012 - 16:33

Marscha:

Hoi Marjolein,
    Lang niet gesproken, maar wat leuk, op een cruiseboot werken.
    Wat ga je precies op de boot doen?
    Ik ga je site bijhouden!
    Groetjes Marscha

• 13 Februari 2012 - 17:33

Franca (tante'je):

Lieve Lein,
    Vindt het super dat je deze stap gaat zetten!! Maar met wie moet ik nu dat dropshotje drinken hihihi..Ik zal je best gaan missen, maar eer het zo ver is zullen we elkaar vast nog vaak zien!!
    En ik ga zeer zeker met alle plezier je reisverslag lezen en beantwoorden!!
    GO FOR IT GIRL.....

• 13 Februari 2012 - 17:35

Franca :

sorry schrijf foutje hihihi het moet (TANTE'TJE zijn

• 13 Februari 2012 - 20:06

Rob En Toos:

Hola Marjolein

Leuk hoor deze site zo kunnen we je ook volgen en zijn we er ook een beetje bij betrokken. Super goed hoor, dat je dit gaat doen. Maar ga er ook van genieten. Het is weer een nieuwe uitdaging voor je, komt allemaal weer goed he (schatje), zo zeggen ze het toch.

Marjolein heel veel succes en een hele leuke tijd in Londen. We blijven je volgen.

Lieve groetjes
    Rob en Toos

• 13 Februari 2012 - 20:44

Margot:

Hey Marjolein,
    Dapper en uitdagend hoor deze stap,je staat al in de ipad met je as reisverslag, heel veel succes met de voorbereidingen en als ik je ergens mee kan helpen, laat het weten.
    Liefs, Margot

• 14 Februari 2012 - 13:23

Tom Verberne:

Hallo Marjolein
    Mooie uitdaging ga je aan ! Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je dit goed gaat redden gezien jouw functioneren in het verleden.
    Groeten van die vervelende SM (momenteel AOO BD ; ik ben met FLO) uit Ede.
    Tom

• 14 Februari 2012 - 15:47

Ingrid:

Hoi Marjolein,

Ik ga je zeker volgen...misschien kan ik wel in het kader van nazorg een werkplek bezoek doen.... :)

Succes met alle voorbereidingen en spreek je na de 28ste en plannen een afspraak in maart!
    Groetjes Ingrid

• 19 Februari 2012 - 16:06

John En Annette:

Hi Marjolein,

Ja natuurlijk....schoonheidsspecialiste op een cruiseschip! Ik had eigenlijk niet anders verwacht! Maak er wat moois van en we volgen je wel via de site.

Liefs van John en Annette

• 20 Februari 2012 - 12:44

Marie:

Eerst een afscheidsfeestje!!

• 26 Februari 2012 - 19:54

Maartje Vervest:

He Marjolein,

lang niet meer gesproken. Ik zag je website voorbij komen en dacht, dat is echt iets voor Marjolein. Wat een uitdaging weer. Geniet er van en ik hou je in de gaten hoor ;)

Groetjes Maartje

• 19 April 2012 - 10:51

Dennis:

En Lein, ben je al voorzichtig aan het inpakken geslagen voor de reis?

X

Ps Niet vergeten die groooote koffer leeg te laten hè.... ;-)

• 05 Mei 2012 - 12:10

Nicole:

Succes meid!

• 06 Mei 2012 - 10:03

Rob En Toos:

Marjolein wij wensen je een hele goede en veilige reis toe. Heel veel succes met je studie in Londen. Pas goed op jezelf en we hopen dat je op een mooie cruise werkreis terecht komt. Geniet ervan!

Lieve groetjes
    Rob en Toos

• 09 Mei 2012 - 19:41

Vaarschool:

Marjolein,

Heel veel succes en veel plezier aan boord...

Wij weten wat varen inhoudt..

Groeten de Vaarschool

• 11 Mei 2012 - 14:14

Marja Botma:

heel veel succes met alles... Ik ga je reisverslagen zeker volgen!