BOSTON....! 4th of July - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu BOSTON....! 4th of July - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

BOSTON....! 4th of July

Door: marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

05 Juli 2013 | Verenigde Staten, Boston

BOSTON......! Yeahh late night sail on the 4th of July

Na een trage dag in de Spa kon ik om 19u van boord.
Heerlijk weer, beetje te warm, maar eindelijk weer vaste grond!
Taxi richting downtown.
Na een rondje lopen en een vette pizza slice liep ik er zomaar tegenaan...!
De "Harley Shop" snel die pizza naar binnen duwen en ff rondkijken.
Was maar n klein winkeltje, maar n leuk hemdje gescoord.
Boston is nice! Maar aan al het leuke komt een eind, helaas als crewmember van een schip altijd te snel.
Daar zit ik dan nu, op n stoeprandje van de boston cruiseterminal (tussen de ratten) geen grap, er kwamen er net een paar voorbij!
Ik heb nog n paar minuten voor ik terug aan boord moet dus snel deze update met hopelijk n paar foto'tjes.
Ik begin het 'normale' leven toch enigzins te missen.. maar avondjes als deze maken veel goed!

Bedankt voor alle leuke reacties en het volgen van mijn blog...
Vanuit Boston,
Liefs Marjolein x

• 05 Juli 2013 - 07:52

Pa:

Ahoy sailortje,
    T is hier net ochtend en ik lees je commentaar, leuk toch weer om even voeten op vaste grond te hebben.
    Vanavond een bbq in de tuin met marleen leon bolleke jasmijn lars warden en kim als start van de vakantieperiode.
    We zullen je missen, maar we drinken een neut op jouw gezondheid hoor.
    Bijna 5 aug en dan kunnen we weer ff lekker huggen toch!
    Ik hou ondertussen die ouwe Harley van je wel aan de praat, haha!
    Byebye, dikke kus
    Pa xxx

• 05 Juli 2013 - 08:15

Maui:

Hey friend of mine,

Leuk weer iets van jou te horen Marjolein!
    Steden trip hoe kort dan ook altijd fijn toch?
    Je komt toch altijd leuke dingen tegen niet waar?
    Maandag 8 juli worden de kids opgehaald en ga ik ze 3 wkn missen!
    Gaat goed komen verder, heb een mooi cadeautje van 37 gekregen.
    Hoe doe ik dat hahahaha gewoon weer een Elfje :)
    Zo zie je maar dat het toch kan.

Hoop ook voor jou dat het je gebeurd, vriendin.
    Zal volgende week dinsdag de 9e een glas op jouw geluk drinken!
    Blij dat ik je nog steeds hoor, je bent mij/ons dierbaar.

Heeeeeeel veeeeel liefs vanuit Amsterdam XXX

• 05 Juli 2013 - 08:49

Ad En Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Weer genoten van je foto's, het ziet er geweldig uit.
    Ben maar blij met het weer, want hier is het 3X niks.
    Volgens ons komt er dit jaar geen zomer.
    Veel succes verder, groetjes Ad & Jolanda.

• 05 Juli 2013 - 09:46

Marleen P:

Zomerbbq met de family en wij moeten werken, jammer!! Halen we wel in met een 'welcome home' feest voor jou. Geen idee of het dan bbq weer is, maar komt hoe dan ook goed.

xxx

• 05 Juli 2013 - 11:40

Ingrid:

Hoi marjolein,

Wat leuk Boston en leuke foto's weer van je, je ziet er goed uit!!
    Ik kan mijn voorstellen dat je soms heimwee hebt naar 'het normale leven", maar anderzijds maak
    je nu in deze levensperiode wel enorm veel mee!

Wat is je volgende bestemming?

Groetjes, liefs Ingrid

• 05 Juli 2013 - 11:54

Berry:

Hee Niggie,

Leuk toch , zo kom je nog eens ergens !!
    Misschien zijn die ratjes wel op weg naar de kombuis , hi hi ! Hier in Belgie staan ze wel eens op de kaart hoor '' Waterkonijn '' ( vroeger wel )
    Voor de rest alles ok met jou ?
    We zien elkaar over n maandje 5 aug. !!
    See You XXXX ome J & tante B

• 05 Juli 2013 - 11:56

Rob En Toos:

Hi Marjolein

Leuk om weer wat van je te horen.
    Super fijn dat je even aan wal kon, en toch even een stukje Boston kon zien.
    Ook leuk is dat je dan een Harley Shop tegen komt waar je dan ook nog een hemdje scoort.
    De foto's zijn ook weer mooi en je staat er zoals gewoonlijk weer leuk op.
    Zo zien wij ook weer wat van jou reis. Je bent al op veel plaatsen geweest .
    Bijna augustus en dan ben je even over... fijn om daar naar uit te zien toch?
    Marjolein werk ze want dat gaat ook allemaal door... en vergeet vooral niet te genieten.
    Goede reis verder en tot het volgende verslag.
    Liefs Rob en Toos xxx

• 05 Juli 2013 - 17:04

Bolleke:

Hoi tante Mayo!!!!!!!

Heb je al leuke kleertjes voot mij gekocht???? Ik groei heel hard hoor..dus doe maar grote kleertjes hahahahgisteren ging ik in het ziekenhuis weer naar papa en mama zwaaien. ik lig al met mn hoofdje helemaal goed dus ik kan elk moment echt geboren worden....leuk he!!!
    mama kan niet wachten. van papa mag ik nog wel 2 weekjes blijven zitten...maar die weet niet hoe enorm ik soms te keer kan gaan in mamas buik haha....die is trouwens inmiddels enorm!!!!
    wel jammer dat wij niet naar Brugge kunnen komen, maar ik ben.dan nog zooooo klein....dat is vast niet goed voor mijn rugje en nekje! Ik zal er wel voor zorgen dat opa heeeeel veel fotos en filmpjes op zijn telefoon heeft dan kun je die allemaal zien....
    nou ik weer ff slapen....moet vanavond fit zijn voor de bbq bij opa want mama zal wel weer heel veel gaan eten..... en morgen moeten papa en mama perse naar breda live (ze schijnen iets te vieren te hebben;))
    En wie weet kom ik dan zondag of maandag wel eens kijken hihi....of pas volgende week.....
    xxxxxx van Bollie

• 05 Juli 2013 - 18:51

John En Annette:

Hoi marjolein,

Even op de valreep een berichtje van ons. Staan op het punt om op vakantie te gaan. En ook al gaan wij geen avontuurlijke dingen doen met jouw reisverhalen krijgen we er wel zin in de boel eens even achter ons te laten. Dank voor je leuke verhalen en foto's en nog een mooie tijd gewenst. Liefs en veel groet! Annette en John

• 06 Juli 2013 - 10:09

Pamela:

Hey Mayo,
    Wat een super leuke foto's zijn dat!
    Echt leuk dat je die mooie dingen allemaal kunt zien.
    Je ziet er goed uit lieverd!
    Ik mis je!
    Dikke kus xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx