Destination Heathrow - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Destination Heathrow - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Destination Heathrow

Door: Marjolein...

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Destination London Heathrow.....nov 4,

Tante Majo is onderweg naar huis.!
Vanmorgen de laatste goodbye's aan boord Queen Mary 2...
6,5 maand aan boord en hoewel het inderdaad meestal AAN boord was ipv aan wal heb ik toch mooie dingen gezien..
6 keer een mooie skyline New York vanaf het achterdek van de QM2...maar daarna 4 keer alles eruit gehaald.
Per Helicopter, bus en fiets..
Hoogtepunt toch wel fietsend, over de Brooklyn Bridge en dwars door Manhattan, Central Park langs de Hudson River weer terug!

Nog een hoogtepunt was Boston, op de fiets naar Harvard..."that's like an hour drive mam! ... , one way..!"
"No worries Im Dutch, we looove to ride a bike!"

Overnights in Quebec,Canada.....Lobster eten in Bar Harbor,Maine
En op de Noordkaap geweest!

Aan boord geweldige mensen ontmoet, gelachen en gehuild, feestjes in de crewbar,uit eten en shows kijken in het theater.
2 keer bezoek gehad aan boord, Marina reed naar Southampton(moest daar toevallig in de buurt zijn) en toen Zeebrugge, wat was dat top zeg!

Maar nu is het echt tijd om naar huis te gaan..
Mijn kleine mannetje eindelijk ontmoeten, en natuurlijk heeft tante Majo uit ál die plaatsten iets moois meegenomen.
Lieve Jens, tot strakjes...dikke kus.

Bedankt voor alle geweldige berichtjes..!
Nu 6 weken vakantie, 22 dec boarden in Singapore op de Voyager van Regent Seven Seas..Australie, Nieuw Zeeland, Bali, Japan, China, Zuid Korea, Thailand, Vietnam, Cambodja, India, Dubai..en meer!

Keep you posted

Liefs
Marjolein.

• 04 November 2013 - 13:39

Ad & Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Wij hopen je binnenkort weer te zien, het was leuk om jou op deze manier te "volgen".
    Goede reis en wel thuis !

Groetjes, ad en Jolanda.

• 04 November 2013 - 16:34

Rob En Toos:

Hallo Marjolein

Heerlijk om weer thuis te komen he?
    En vooral om straks je lieve kleine neefje te zien... kan me voorstellen dat je daar naar verlangt.
    Natuurlijk ook om de rest van je familie te zien... maar dit is wel heel speciaal.
    Wij wensen jou een goede reis en geniet van je tijd thuis.
    Je hebt voor straks weer een overvolle agenda met heel veel mooie landen waar je weer naar toe gaat.
    Dat is wel heel erg cool. Maar we blijven je volgen... en gaan je vast nog zien voor je weer vertrekt.
    Nu eerst genieten!!!
    Veel liefs en een dikke knuffel

• 04 November 2013 - 20:42

Maui:

Yo v Vliet,

Jij gaat naar huis yeah, betekend dat ik/wij je weer een keertje gaan zien erg leuk.
    Al je verhalen aanhoren en jij die van ons :)
    Heb je idd veel te melden maar liever in real life!
    You know what I mean.
    Tante zijn en vriendin van the Clan from Amsterdam.

Hou het hier kort, des te meer als wij elkaar weer zien.

Heel veel liefs van Ons 3 XXX.

• 04 November 2013 - 22:10

John En Annette:

Hoi Marjolein,
    Welkom thuis! Geniet van je welverdiende vakantie!
    Veel groet

• 05 November 2013 - 13:56

Ingrid:

Hoi Marjolein,

Geniet van je thuiskomst met al je familie en vrienden en vooral als trotse tante om je kleine neef te zien! Veel geluk en heb enorm van al je verhalen genoten!!!!!

Groetjes Liefs Ingrid