Visite in Southampton....! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Visite in Southampton....! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Visite in Southampton....!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

15 Juli 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

13 july, Southampton... (verslag geplaatst in Stavanger 15 july,betere wifi)

Drukke crossing terug vanuit New York...na eindelijk alles te hebben schoongemaakt (portclean), voor embarkationday morgen in Southampton ,kon ik eindelijk mijn bed in.
Wekkertje weer vroeg want morgen staat Marina te wachten in southampton.
Bezoekerspas is al aangevraagd en goedgekeurd...
Afgesproken in het centrum van Southampton om dan nog wat boodschappen te kunnen doen, koffie tje bij Starbucks en daarna aan boord.
Binnen een uurtje de hele Queen Mary 2 laten zien...maar de Spa is toch wel echt het mooiste plekje ni? :-)
Dat gaf me weer even energie..., superleuk zeg!
Ging alleen wel weer snel, ik moest om 14u al weer beginnen met werken, maar Marina kon aan boord blijven tot 15u.

Om 17u waren wij alweer vertrokken uit de haven van Southampton.
De volgende dag lag de post ook klaar bij de crewpurser...
Enige probleem daar is mijn naam, die ze niet kunnen uitspreken maar ook niet opschrijven. Uiteindelijk kwam er een stapeltje tevoorschijn waarvan hij vroeg of daar mijn naam stond op die enveloppe... "ja" zei ik... volgende "ja" enz enz....Dus dat waren weer kaartjes voor mij!!
Ze hangen allemaal al weer naast mijn bed..fleurt de cabin weer wat op.

Erg rustige cruise weer...maar mijn lichaam heeft wat rust nodig, ik voel het nu duidelijk.
Extra uurtje lunch gekregen vandaag, waardoor ik even naar het toeristenkantoor kon lopen voor mijn internet.
Deze cruise ook nog n dagje vrij..maar misschien gebruik ik die gewoon om bij te slapen.
Verder ben ik met spanning aan het wachten op mijn "tanteschap"
Kan nu niet zo lang meer duren..
Tante Majo is heel benieuwd...!!

Leuke reacties allemaal weer, en bedankt voor alle complimenten...! Dat doet me wel goed.
Liefs Marjolein

• 15 Juli 2013 - 14:29

Harrie:

Ha Marjolein.
    Fijn om te lezen dat het goed gaat. Gaaf dat je "zomaar even" bezoek krijgt zeg!
    Volgens mij gaat dat helemaal goed komen met je tanteschap.

Hou je haaks en een dikke kus.
    Harrie

• 15 Juli 2013 - 16:41

Ad En Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Wij zijn ook benieuwd naar jouw neefje/nichtje.
    Misschien komt HET wel op dezelfde dag als de Engelse Prins of Prinses !
    We wachten het af.

Groetjes Ad & Jolanda.

• 15 Juli 2013 - 18:56

Pa:

Hoi Marjolein,

Leuk van Marina om naar Southampton te gaan om je op te zoeken, was vast gezellig daar.
    Wij zien er ook erg naar uit om jou weer te zien in Zeebrugge!
    Nog 3 weken maar.
    En binnenkort tante, das natuurlijk ook niet niks.
    Pvd wat ben ik benieuwd zeg, zal nu niet lang meer duren toch......!
    Hopen dat je een rustige overtocht hebt en tot ziens.

Xxx Pa

• 15 Juli 2013 - 22:17

Linda:

Lein!

Wat leuk even bekend bezoek! Het is je gegund die dagen en wat zal het zeker spannend zijn het aanstaande tanteschap voor jou! Meid geniet lekker en af en toe even relaxen is niet verkeerd! Volgende keer krijg je een kaartje vanaf vakantielocatie :)
    Zijn er trouwens nog leuke feestjes aan boord??? Dikke kus Lin

• 15 Juli 2013 - 23:15

Margot:

Hoi Marjolein,
    Ik heb net je promotiefilmpje gezien,dat doe je goed joh!
    Die Marina, toch maar weer mooi langsgekomen, ik moest wel 2x kijken, die is veranderd, staat haar goed, dat blonde!
    Wat heb je het dan toch eigenlijk druk en ik maar denken dat je je verveelt, maar dat heb ik dus een beetje verkeerd ingeschat. As je nog speciale wensen hebt voor 5 augustus, laat het weten hoor!
    Nog even en dan weet je welke kleur je voor je neefje of nichtje kan kopen, spannend hoor ....
    Opa is er iig helemaal klaar voor!

Liefs, Margot

• 16 Juli 2013 - 11:08

Maui:

Hey Nice Lady,

Heb eigelijk niet zo veel te vertellen, wel leuk om je te lezen.
    Bijna tante idd, erg leuk hoor maar daar rol je van zelf in.
    Die kleine krijgt ieder geval een stoere Opa en Tante!
    Buddy en Pebbles zitten nu met mama en vriend en zusje in Spanje en hoor ze regelmatig.
    Verder word er meer dan goed voor mij gezorgd in Amsterdam :)

Veel liefs uit Amsterdam XXX

• 16 Juli 2013 - 15:14

Rob En Toos:

Hallo Marjolein

Wat een mooie foto's van jullie... en wat een leuke verrassing van Marina.
    Zo kun je er weer een beetje tegenaan... maar volgens mij lukt jou dat wel... want je ziet er super goed uit. Fijn dat je Marina hebt kunnen laten zien waar je nu werkt . En nu op naar 5 augustus waar je Pa en z'n crew hun opwachting maken. Super trots natuurlijk want dan is hij ongetwijfeld Opa en jij tante Marjolein... leuk hoor. Weer iets om naar uit te kijken... maar het gaat best snel denk ik, want je hebt het erg druk zo te horen. Altijd beter zo, dan dat je niks hebt te doen. Op de Queen Mary is dat geen straf voor je, denk ik. Want het is toch een prachtig schip en mooie ervaringen. Vergeet ook niet te relaxen he.
    Dank je wel voor de verslagen en leuke foto's .
    Wij wensen jou weer een behouden vaart en tot het volgende verslag.

Veel liefs Rob en Toos xxx

• 19 Juli 2013 - 11:16

Berry / Johan:

Haaaaa, die tante Majo ,

Van harte gefeliciteerd met je neefje JENS !!
    is hij toch mooi op tijd , en niet op 4 augustus want die datum staat al vol !
    We hebben al foto's gezien van hem , echt n heel mooi kereltje .
    Pam zei meteen " t is n Vlietje " ha ha
    Alles verder goed met jou lezen we , mooi zo !!
    Als t goed is zien we elkaar 5 aug. gezellig .

XXXX Ome J tante B

• 22 Juli 2013 - 07:51

Marie:

Hi sjoe,

Beetje laat bericht van mij, maar gelukkig hebben we via W'app contact. Check mijn mail niet zo veel meer nu ik weer thuis ben. I'm so solly..
    Was gezellig zeker en fijn om weer een vertrouwd gezicht te zien?
    Hier nu superweer, straks even naar de Mosten, plekje zoeken tussen al die anderen. Brugdag voor de Belgen (je weet toch dat 'we' sinds gisteren een nieuwe Koning der Belgen hebben?). Gisteren stonden ze bijna tot aan ons huis toe. Zelden gezien.
    Zaterdag vertrekken we naar Schotland, heb er zin in. Daarna Zeebrugge...wat moesten we daar ook alweer gaan doen ...? :-) Heb je al een bezoekerspas geregeld?!
    Je ziet er trouwens onwijs goed uit mupke.
    Hele lieve en dikke kus voor tante Mayo!

XX