Rondje Noorwegen deel 2 - Reisverslag uit Honningsvåg, Noorwegen van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Rondje Noorwegen deel 2 - Reisverslag uit Honningsvåg, Noorwegen van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Rondje Noorwegen deel 2

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

17 Juni 2013 | Noorwegen, Honningsvåg

Deel 2 " de Noordkaap"

Er ging iets mis met de indeling van de tour, mijn naam stond niet meer op de lijst, maar s middags in de allerlaatste bus was er gelukkig toch nog een plaatsje voor mij!
Echt de moeie, niet heel veel te zien, maar het idee om op het meest Noordelijke puntje van Europa te zijn was bijzonder!
Hier n paar foto'tjes..
Nu weer terug aan het werk ;-)
Op naar Southampton de 24e en vanuit daar de crossing naar New York.
1 tm 5 juli gaan we richting Boston, belooft n drukke cruise te worden voor de 4th of july..

Liefs Marjolein

• 17 Juni 2013 - 14:06

Maartje:

Zo, dat ging snel...schrijf je net op het andere stuk een berichtje. Wacht op je foto's

Succes met werken en zo te zien komt er weer een drukke periode aan!!

• 17 Juni 2013 - 14:18

Maui:

Heeee,

Dank je voor jouw smsje, zag het alleen een beetje laat.
    Speciaal hoor het Noordelijkste puntje, ben jij toch maar geweest.
    Liet pas nog het fototje zien van ons samen in de Ster aan een mama van school.
    Vertelde dat ik je best al een tijdje ken en het contact er nog steeds is, nice.
    Ook even via hier de groeten aan Gerrit hahaha, moet kunnen he?
    Hoe is het verder met zus lief ook de groeten aan haar btw.

Moet racen hier next time more!

Hugs from The Clan from Amsterdam XXX

• 17 Juni 2013 - 14:59

Marie:

Hi sjoeke!

That's really COOL! En hier really HOT. Smelt weg, laatste week gelukkig, wat zeg ik..nog 3 dagen! Heb je al veel mooie dieren kunnen spotten? Of juist mooie mannen :-D ?
    Hoop dat alles nog steeds goed met je gaat. Jij bent ook alweer bijna 2 maanden weg...pfff.
    Ik denk aan je hoor!

Hele dikke knuffel

XX

• 17 Juni 2013 - 15:15

Rob En Toos:

Hola Marjolein

Dat is inderdaad wel heel erg snel om weer iets van je te horen.
    Zeker als alles goed gaat met je. Mooie foto's Marjolein... het is leuk als je van elk land waar je komt
    foto's neemt. Kun je nog eens terug kijken en natuurlijk nagenieten. Want dan denk je vast , wat heb ik toch veel gedaan.

Heel veel lieve groetjes van ons
    Rob en Toos

• 17 Juni 2013 - 16:24

Marleen:

Hey zussie....das ook toevallig...wij waren dit weekend op t meest westelijke puntje van NL haha
    maar gaaf zeg..de noordkaap!!!
    nog noorderlicht gezien?
    We zijn dit weekend naar onze roots geweest....hadden hotelletje in Kortgene en zijn in Goes geweest en rondje rond veerse meer gefietst. in veere terrasje gepakt en in Middelburg langs het hi-ha bruggetje gereden haha
    Bollie vond t ook heel erg leuk....tenminste hij liet.volop. merken dat ie erbij was!!!
    misschien nog maar 4 weken en dan is ie er echt.......zo'n zin in!!!!
    Ik zal heel veel.foto's maken van je neefje/nichtje zodat je er niks van hoeft.te missen!!
    xxxxxd jezus

ps @Maui: groetjes terug van de hoogzwangere zus;)

• 17 Juni 2013 - 16:41

Pa:

Hoi wereldreiziger,
    Kicken hoor op de Noordkaap staan, willikook!
    En die muts staat je goed .....of uhhh......

En groeten aan Edwin vanuit Breda, als je in de buurt bent, de koffie is klaar hoor !!

Pa

• 18 Juni 2013 - 16:02

Jeroen Messelaar:

Hey wereldburger,

Zie er allemaal relaxed uit! Veel plezier nog met de rest van je trip!
    Behouden vaart en mss tot ziens.

Jeroen xx

• 20 Juni 2013 - 13:03

Ingrid:

Hoi Marjolein,

Wat leuk de Noordkaap, ook het Noorderlicht mogen bewonderen! Leuke foto's van je!!!!
    De komende periode, nu de vakantieperiodes in zicht zijn, zal vast en zeker een drukke periode voor je gaan worden! Geniet dus maar flink van dit soort momenten!!!!

Groetjes Liefs Ingrid

• 03 Juli 2013 - 16:41

Marten:

Hoi Marjolein,

Kom er net achter dat je een bijzondere trip aan het maken bent!! Helemaal fantastisch zeg!!!
    Ik hoop dat je het ontzettend naar je zin hebt!! Heel veel plezier!!! Wie de wereld bevaart kan veel verhalen, dus ik ben erg benieuwd naar de rest van je reisverslagen.....

Hartelijke groet Marten