New york..Boston en Quebeck....lucky me - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu New york..Boston en Quebeck....lucky me - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

New york..Boston en Quebeck....lucky me

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

12 September 2013 | Verenigde Staten, Boston

12 sept, Boston, USA.

10 september..... " this streets will make you feel brand new, and lights will inspire you, Now you're in New Yóóórk....."
Yeahh, eindelijk Manhattan, Times Square, Empire State, Madison Square Garden, Soho, en de beste pizza ever in little Italy...
Dit alles wel rennend en vliegend! Terug aan boor om 15.15 voor de drill..maar ook dat is gelukt.

Vandaag 12 September Boston,
Ik heb een fiets gehuurd aan boord en vanuit de Boston Cruise terminal naar Harvard gefiets, waar ik nu nog zit..!
Amazing....n mooi t shirt gescoord voor mijn kleine aapje Jens..Harvard University"Class off 20??" Hahaha.
Was n uur fietsen, dus ik moet even in de gaten houden dst ik op tijjd terugfiets..
Daarna n aantal dagen achter elkaar werken en de 17e in Quebeck vanaf 14uur vrij!
Het is een overnight, dus kan s middags en s avonds van boord af!
Maar voor nu nog even genieten van Boston by bike(mountainbike :-/)

Alles dus cool hier...!!

Liefs Marjolein...

• 12 September 2013 - 21:48

Berry:

Ha die Majo , nou eindelijk voet op vaste bodem en nog wel in Manhattan , nog iets mee gekregen van 9 - 11 ? Lekker genieten van elke nieuwe ervaring , je neemt alles mee in je rugzak van t leven ! Hier in brasschaat alles ok .
    Dikke kus van ons XX

• 12 September 2013 - 22:31

Harrie:

Hey Marjolein.

Klinkt erg goed. Veel leuke dingen om te zien, ook al is het in een wat vlotter tempo. Geniet ervan. Ik had bij Gerrit al wat fotookes gezien.

Hou je haaks en ik hoop dat je plannen doorgaan.
    X Harrie

• 12 September 2013 - 23:48

(O) Pa:

Hehe eindelijk dan, zo zie je, t gebeurt toch een keer.
    Geniet er van, en ik heb via de mail je andere fotos ook al gezien van Harvard. Toppie
    Dutch nononsence on Harvard, haha. Je bent gestopt bij ''enter to grow wisdom''.
    Waarschijnlijk op tijd terug fietsen toch !!
    Wij snappen elkaar......

Geniet van de rest van de trip.

Xx Pa ♡♡

• 13 September 2013 - 13:19

Queen Mary 1:

Sjoeke!

Dat is ervaring om nooit te vergeten! Iedere keer als je dat nummer nu hoort, ben je weer een klein beetje terug in die geweldige stad. En dan nog Québec in het vooruitzicht. There are also 9 million bicycles in Beijing... ;-)
    Gedraag je daar...

Veel liefs en dikke Kus ♡ (gewoon van je pa gejat)

• 15 September 2013 - 11:40

Margot:

Hey Marjoleintje,

Nog aan het nagenieten? Zit net te zoeken waar Halifax ligt, waar je nu naar onderweg bent.
    Je ziet er op de foto's lekker relaxed uit meid, houden zo!
    We zijn stiekem al een beetje plannen voor volgend jaar USA aan het maken, lekker vooruitzicht! Stuur je suggesties maar door hoor.
    En Jensje wat een scheetje is dat, heb ook al heel wat keertjes op hem gepast, leuke bijkomstigheid van het verplicht thuiszitten ......
    Veel plezier in Canada en voor je het weet is het november!
    Liefs, Margot

• 15 September 2013 - 22:43

Maui:

Yo M,

Cool zeg even op de fiets door de drukte daar, beetje Amsterdam gevoel hahahahaha.
    Zeg niet onze afspraak vergeten hé bij de Japanner :)
    Duurt nog even maar is het wachten waard.
    Leuke foto's weer geeft een goed beeld bij je verslag en maakt het voor het thuisfront leuker.
    Dikke X van mijn kids en mij natuurlijk.

Als je terug bent blijf je gewoon een keer slapen 1 dag gaat te snel voorbij hahaha

Pas goed op jezelf vriendinnetje van the Clan XXX

• 21 September 2013 - 20:48

Linda:

Hey Lein,

Als het goed is ben je nu ook al in Quebeck geweest. Wat een ervaringen ook al zijn het quick stops. Maar beter kort maar krachtig dan helemaal niet! You rock girl!

Liefs, Lin