The 2 Queens.. - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu The 2 Queens.. - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

The 2 Queens..

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

21 Mei 2013 | Noorwegen, Stavanger

Stavanger Noorwegen....

"Vandaag denk ik extra veel aan jou" In Loving Memory " 21-05-1957"

Vrije dag in Stavanger Noorwegen dus even lekker van boord af.
Vanmorgen begonnen met mijn dagelijkse workout..lekker!
Helemaal gewend aan het schipleven, af en toe een avondje(nachtje) crewbar of naar een show. Afgelopen week hadden we een dinner met de Spa.
Heerlijk om weer eens "normaal voedsel" te eten en super gezellig.

Even een bakje koffie met een broodje hier in Stavanger valt dan weer tegen omgerekend 15euro!!

Nog 3 dagen en dan zit deze cruise erop, dan terug naar Southampton en vanuit daar weer Transatlantic naar New York...
Iedereen kijkt daar nu naar uit want tijdens deze cruise is het ontzettend rustig geweest, geen klanten.
New York wordt weer een saaie dag aan boord, er staat een training gepland...ooit......ooit sta ik in Manhattan
Ik ga even wat foto'tjes uploaden Stavanger en Shiplife enjoy!!

Liefs Marjolein

• 21 Mei 2013 - 14:29

Harrie:

hey Marjolein,

Mooi daar in Noorwegen hoor. Inderdaad wel een duur land. Fjorden enzo ook erg mooi.

Geniet ervan. Daarna vrije dag in Manhattan.... zou mooi zijn.

Hou je haaks vandaag (i.v.m.Joke).

XX Harrie

• 21 Mei 2013 - 15:44

Pa:

Nou dat zijn leuke foto's Marjolein, vooral van die "chocoprins" op dat ronde bankje.
    Ook vandaag weer een speciale, en gedenkwaardige dag.
    Heb je Apps ook gezien hoor
    bybye xx Pa

• 21 Mei 2013 - 15:53

Maui:

Yo M,

In het hoge Noorden ben jij dus, lang geleden ook geweest.
    Best een mooi land vond ik zelf.
    Nice picca's btw v Vliet hahaha, altijd leuk om te zien.
    Buddy en Pebbles vinden het leuk dat zij als jij terug bent, met ons drie ergens gaan eten.
    Duurt nog even maar dat onthouden zij echt wel.

Dikke X van The Clan uit Amsterdam

• 21 Mei 2013 - 16:02

Vandaag Prinses Marie ;-):

Hé schattebout,

Vandaag maar even prinses Marie, uw mamsie is the queen hè. Wat zal ze trots op je zijn! Je ziet er gelukkig uit meis, alsof je het helemaal naar je zin hebt. En die rode jurk, jij hebt jezelf nu al getrakteerd :-) Gelijk heb je.
    Klinkt allemaal alsof de missie nu al geslaagd is, en je bent nog niet eens een maand bezig! Ik vandaag nog precies 1 maand! Counting the days...and the reports I have to write..

Hele dikke kus X!

• 21 Mei 2013 - 16:02

Vandaag Prinses Marie ;-):

Hé schattebout,

Vandaag maar even prinses Mar

• 21 Mei 2013 - 16:10

Linda:

Lein!!! Wat zie je er gelukkig uit en heb je het goed naar je zin zo te lezen en te zien op de foto's! Zoals ik al eerder zei, jij ziet echt wat van de wereld ook al zijn het dan maar korte blikken. Blijven genieten hoor meis en ik blijf je blog op de voet volgen. Nu nog hopen dat er meer klanten komen maar als jullie zoveel energie uitstralen komt dat ook vast goed! Jullie krijgen de mensen wel over de streep getrokken met van die blije gezichten haha

Liefs,
    Lin

• 21 Mei 2013 - 17:51

Cees/sandra:

hoi marjolein.

leuke foto's!!!!! jullie pa heeft de zelfde smaak als ik.(choco prinsjes)
    maar je kunt aan je uitstraling zien dat je toch lekker in je vel zit, houwe zo.
    die klantjes komen vanzelf en dan gaat het alleen maar beter.

nou veel plezier verder,en veel klantjes.
    en maak NOG meer mooie foto's.

groetjes van on sxxx

• 21 Mei 2013 - 19:54

Berry:

Ha Majo , zo te zien gaat het prima met je ! dikke pret daar in t hoge noorden .
    Ben vandaag nog even bij mama geweest ,
    Dikke kus ome J tante B .......o ja Luca zijn armpje is uit de gips

• 21 Mei 2013 - 20:23

Jessica Rockx:

Hoi Marjolein,
    Wat een leuk verslag weer en toffe foto's! Balen dat er training ingepland staat als je weer NY in zicht hebt, maar je hebt de tijd! Zal een keer goed komen.
    Liefs, Jessica

• 22 Mei 2013 - 17:20

Rob En Toos:

Hallo Marjolein

Wat zie jij er goed uit zeg en wat een mooie foto's.
    Goed gedaan hoor... en inderdaad wat een leuk jurkje, dat rode staat je prima.
    Zo te zien was het eten ook heel lekker en een gezellige boel daar... maar gelijk heb je.
    Geniet ervan... je moet er ook hard voor werken, en veel voor missen, maar dat komt allemaal weer goed.
    Voorlopig vaar jij heel wat landen af zo... en doe je veel ervaringen op en dat is ook niet verkeerd toch?
    Wij zijn gisteren op je mama's verjaardag thuisgekomen van Joris, het was beter weer daar dan hier. Hier is het gewoon najaar rond de 10 graden, dat valt dan wel tegen hoor.

Marjolein wij wensen jou weer een goede vaart... bedankt voor je verslag en foto's ...super leuk.
    Lieve groetjes en een dikke knuffel...
    Rob en Toos

• 23 Mei 2013 - 16:07

Ingrid:

Hoi marjolein, wat een leuke foto's van je!! Ik had recent nog gemaild naar je, maar kwam tot de ontdekking dat ik even mis was met je voormalig woonadres, moest Hoogstraten zijn i.p.v. Schoten. Ik besefte het toen ik op weg was naar de kazerne te Breda :)
    Leuk hoor welke havens je allemaal bezoekt!! Blijft apart zo'n groot schip, awel wens je voor je volgende reis meer klanten toe!

Groetjes Liefs Ingrid