Boarding Queen Mary 2 ...nog 5 nachtjes ! - Reisverslag uit Hoogstraten, België van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Boarding Queen Mary 2 ...nog 5 nachtjes ! - Reisverslag uit Hoogstraten, België van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Boarding Queen Mary 2 ...nog 5 nachtjes !

Door: Marjolein van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

21 April 2013 | België, Hoogstraten

" We cannot direct the wind but we can adjust the sails "

Na mijn eerste ervaring met het werken op een cruiseschip als schoonheidsspecialiste vertrek ik 26 April nog een keer voor 7 maanden. Deze keer aan boord van de grootste oceanliner ter wereld de "Queen Mary 2" van CUNARD.
Van Southampton (UK) naar New York (USA) en zo nu en dan naar de Noorse Fjorden en Canada.
Beetje zenuwachtig, nieuwsgierig maar ook trots.
Hard werken, veel zien, nieuwe contacten maar ook veel missen van thuis zoals de geboorte van mijn eerste neefje of nichtje en een huwelijk, in gedachten ben ik erbij!
Via deze blog probeer ik jullie weer zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn reis want uit ervaring weet ik dat dit het zeker voor mij wat makkelijker maakt.

Liefs Lein...

• 21 April 2013 - 20:58

Gertje:

Hey Leintje. Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ik ga je volgen. Behouden vaart lieverd. Gertje

• 21 April 2013 - 21:07

Pa:

Hoi dochterlief,
    Row row row your boat gently down the stream !

Komt allemaal goed natuurlijk.
    En 7 mnd zijn tenslotte zo voorbij.

CU woensdag

Pa en Margot

• 21 April 2013 - 21:19

Maui:

He v Vliet,

Wat nu jouw tweede avontuur?
    Dacht al ik hoor helemaal niets meer van je, geen nieuws is meestal goed nieuws.
    En zie hier jij gaat weer het water op, goed van jou hoor.
    Maar goed op deze manier hoor ik/wij ook van jou leuk.

Er gebeurd veel hier in Amsterdam haha, zo had ik laatst een gesprek met Unu.
    Bijna 14 jaar na dato zei hij iets tegen mij en ik schoot spontaan in de lach,
    ik antwoordde hem: wat denk je zelf? Ik heb mijn trots en bovendien mijn gezin.
    Maar vertel ik je nog wel, nu jij vriendin.

Echt cool dat jij dit weer gaat doen, en wij zullen je volgen op je reis.

Heel veel liefs van Ons drie uit Amsterdam XXX

• 21 April 2013 - 21:29

Franca:

Heel veel succes op "cruise part 2"
    Wij volgen mee!! x x Tot horens...

• 21 April 2013 - 22:17

Lesley:

Hope you have a wonderful time! Good Luck.
    Lesley and family x

• 21 April 2013 - 22:30

John En Annette:

Hoi marjolein, geweldig weer een nieuw avontuur. Heel veel plezier en succes en we volgen natuurlijk weer al jouw verhalen. Veel groet!

• 22 April 2013 - 00:49

Marleen:

Gezonde spanning zo vlak voor vertrek. Als je er eenmaal bent, ben je zo weer in je element :)
    Ik ga lekker veilig van een afstandje meegenieten van jouw dappere avontuur! Ben trots op je!
    Have fun!!!

• 22 April 2013 - 05:52

Sandra:

Hoi Nichje jammer dat we er gisteren niet bij konden zijn,ivm Vakantie.
    Vanuit TEXEL wensen wij jou ook heel veel Succes.
    En we gaan je zeer zeker weer volgen,met al je mooie verhalen.
    Heel veel liefs en een dikke kus van Ome Cees Sandra & Disney.

• 22 April 2013 - 11:24

Rob En Toos:

Hola Marjolein
    Weer een nieuw avontuur...en natuurlijk ben je een beetje zenuwachtig maar het komt allemaal goed hoor. Jou kennende zet je er je tanden in en ga je er weer tegenaan. Super goed van je dat je weer gaat en dan nog wel op de grootste oceanliner ter wereld. Geniet van de dingen die komen gaan ook al zal het soms wel moeilijk zijn voor je. Zeven maanden zijn zo weer voorbij en wij gaan je allemaal een beetje helpen door je te volgen en reageren op jou avontuur.
    Marjolein heel veel succes , een goede reis naar America en een behouden vaart!
    Lieve groetjes en een dikke knuffel van ons.
    Rob en Toos

• 22 April 2013 - 15:11

Hedwig:

Hoi Marjolein,
    Super dat je weer gaat varen, ik wens je heel veel plezier.
    Ik ga je reisverslag absoluut weer met veel plezier volgen.
    Groetjes Hedwig

• 22 April 2013 - 15:23

Marie:

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

I love you! x

En ik ben zeer benieuwd naar wat Unu gezegd heeft :-)

• 22 April 2013 - 16:50

Ad En Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Leuk voor je om nog eens te gaan varen. Wij vonden de reisverslagen altijd leuk om te volgen.
    Heel veel succes,en ook veel plezier, wil je veel foto's maken ?
    De Groeten.

• 25 April 2013 - 21:37

Berry:

Lieve Majo , heeeeel veeeeeel succes op je nieuwe bootje !! We hopen dat het je goed zal gaan , en geen onaangename verrassingen deze reis !! We houden contact , en zetten 5 aug. op de kalender .
    Dikke kus Ome J & Tante B XXX