Merry X mass from Bali - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Merry X mass from Bali - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Merry X mass from Bali

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

26 December 2013 | Indonesië, Benoa

Merry Christmas everybody....!!

Na 2 hele drukke eerste dagen (seadays) zijn we gisteren aangekomen op Bali!
Eerste kerstdag was een gewone werkdag maar s avonds mocht ik van boord.Wij blijven hier tot 16u smiddags 2e kerstdag.
Wist van te voren niet of ik vrij zou zijn maar het is gelukt... in de terminal al vrij snel kwam Marieke aanlopen! Yeaahhh...re united.
Taxi stond nog te wachten dus we zijn meteen teruggegaan naar het hotel.
Vanuit daar richting strand gelopen en een heerlijk kerstdiner :Thaise gemengde vissoep en chicken curry with lice!
Terug naar het hotel en lekker slapen...

2e kerstdag...8u rise and shine, bikini aan en lig op dit moment aan het zwembad mn verhaal te typen..!
Ook even de waterdichtheid van mn horloge getest...! Na 2cm stopt dat dus hier straks nog even een prachtige nep Gucci halen.."special price for me" Mét waterdichtheid van maarliefst 10m hahaha, maar die ga ik niet meer testen ;-)

Nog heel even genieten samen en dan moet ik weer richting de haven, vanmiddag gewoon weer werken.
Morgen op Komodo,Indonesie en daarna richting Australie..!

Vanuit een veel te warm Bali (hahahaha) fijne feestdagen.
Veel liefs Lein en Marie

• 26 December 2013 - 07:58

Maui:

Hohoho,

Marry X mas to you to from the capitol Amsterdam 6x

XXXXXX

• 26 December 2013 - 08:28

Pam:

Zoooo leuk dat ik je gisteren zag hihihihuuuu !!!!!
    En super leuke foto's staan er bij je verhaal!
    Dikkkkeeeeeeee kussssssssssss wammesxxxxxxx

• 26 December 2013 - 10:37

Rob En Toos:

Hallo Marjolein

Super gaaf dat je zo start met kerstmis in een warm land... heerlijk gevoel he?
    Bij ons is het nu ook heel zonnig en warm weer, lekker naar buiten. En wat leuk dat Marie je op stond te wachten , toch een fijn gevoel he? En wat een mooie fotos je staat er heel mooi op.
    Marjolein geniet van alle mooie dingen en van alle mooie landen die je nog gaat bezoeken.
    En nu op naar Indonesie en dan Australie....wauw gaaf hoor...
    We reizen weer gewoon met je mee...
    Dankjewel voor het leuke verslag en voor de fotos .

Lieve groetjes van ons uit een warm Spanje
    Rob , Toos en Joris

• 26 December 2013 - 11:28

Ad En Jolanda:

Hoi Marjolein,

Het is hier "warm" voor kerstbegrippen, maar kerst vieren in bikini lijkt ons heel apart. We wensen je nog een fijne tweede kerstdag, en alvast een HAPPY NEW YEAR !!!

Groetjes Ad & Jolanda

• 26 December 2013 - 11:29

Pa En Margot:

Hai Sailorgirl,

Whauw super zeg om Kerst te vieren op Bali, wil ik ook wel eigenlijk.
    Goed verslag weer, en fijn dat ik gisteren even heb gesproken via Viber.
    Apart toch he dat tijdverschil van 7 uur, jij bent inmiddels weer aan t werk en wij hebben net het 2e kerstdagontbijt achter de kiezen.
    Geniet er van en werkze.
    Tot later.
    Houdoe
    XXX

Pa en Margot

• 26 December 2013 - 11:49

Berry:

Ho ho ho Majo , lekker he kerst in Bali , hebben wij ook n keer gedaan , bruine kerstman op n fiets over het hotel complex in !! Is wel apart hoor . Hier is t idd nog net geen middag en bij jullie al avond , goede reis en leuk dat we jullie gisteren nog op skype hebben gezien !! Knuffel vanuit ons Vlaanderen land XXX

• 26 December 2013 - 13:18

Romek Karlik:

-XXX-

• 26 December 2013 - 18:45

Linda:

Lein!!!

Wat fijn om zo kerst te vieren. Dat is heel wat anders, gelukkig heb je nog even kunnen genieten. Nu weer keihard aan het werk! But you can do it! We gaan je weer in de gaten houden

Liefs, Lin

• 26 December 2013 - 18:53

Gertje:

Hey Leintje. Fijn dat het zo goed begonnen is, hou zo vol. Wij hebben een leuke Kerstavond en een gezellig diner op eerste kerstdag achter de rug. Samenzijn met vrienden.....altijd fijn, toch??
    Ik volg je weer, dikke zoen en Merry Christmas.

• 26 December 2013 - 19:28

Jens:

Hoi Tante Mayo
    Kerst is voor jou alweer voorbij n voor ons bijna
    Mama is nu kerstdiner aan het maken ( 19.30uur) we hebben net spontaan geborreld bij de buren. Ik krijg straks voor het eerst sperziebonen....ben brnieuwd is of die lust hihi...anders spuug ik het gewoon uir

Kusjes

• 30 December 2013 - 12:34

Bennie Van Haaren:

Hoi hoi sjoeke.nou geniet er maar lekker van daar,op dat paradijsje,maar van uit het kille kikkerlandje wens ik je alsvast een heeeeeel spetterend en knallend2014 toe!!!!!!!!
    OJA EN VERGEET DE BUBBELS NIET HE..
    xxxx je maatje.

• 31 December 2013 - 12:47

Ingrid:

Hoi marjolein, dat is wat anders he om in je bikini Kerst te vieren, leuk hoor. Op dit moment vertoeft ook een vriendin van mij op Bali.
    Ik wens je een hele mooie jaarwisseling toe!!!! En dat 2014 je weer naar mooie bestemmingen brengt!

Groetjes liefs Ingrid