The Great Wall of China - Reisverslag uit Tianjing, China van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu The Great Wall of China - Reisverslag uit Tianjing, China van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

The Great Wall of China

Door: marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

21 Maart 2014 | China, Tianjing

NI HAO..!

Tijanjin....Ergens vlakbij Beijing.
Vandaag kon ik mee op een crewtour naar the great wall of china.!
Valt niet zo heel veel over te zeggen dan.....bijzonder.
Ben redelijk ver omhoog gegaan..flinke klim!
Ook Hiroshima in Japan heel indrukwekkend. Ik ben bij het memorial geweest en de dome die nog overeind staat.
Het museum heeft kledingstukken van kinderen en gruwelijke foto's.
Over 2 dagen ben ik in Zuid Korea waar ook nog heel veel sporen te vinden zijn van alles wat daar is gebeurd. Een DMZ demilitarized zone...en de Freedombridge de enigd verbinding tussen noord en zuid.
Misschien ga ik daar alleen een nieuwe telefoon kopen haha...het land van Samsung he, Korea.
Wij vertrekken vanmiddag terug naar Zuid Korea en vanuit daar weer naar Shanghai, Hong Kong,Ho Chi Min en uiteindelijk Thailand.
Daarna gaan we via Maleisie en India richting Dubai...technisch gezien steeds dichter bij huis!
Ik probeer weer wat foto's...
Geprobeerd en niet gelukt..ik ga terug aan boord..probeer het later nog n keer want ze zijn de moeite hoor.. lein op de muur!

Dankjewel voor alle reacties en support...superleuk! En ik mis jullie...!
Liefs, Marjolein x

• 21 Maart 2014 - 04:43

Romek:

Tot straks..xxx

• 21 Maart 2014 - 05:53

Maui:

Hey M,

Nou heb de foto ontvangen hahahaha echt weer iets van jou cool hoor.
    Benieuwd ook naar de andere foto's waarschijnlijk erg imposant om te zien.
    Kun jij ook van jouw reis foto's net zo'n boek maken als route 66 boek (gaaf)

Hier gaat het goed met The Six Pack zo fijn!!!
    Hebben samen gewoon vier kids druk maar ook heel leuk.
    Moeten even kijken of wij er alle zes zijn in juli op de kade in Amsterdam.
    Dit vanwege de vakantie die vroeg valt dit jaar en Buddy en Pebby misschien bij hun moeder zijn.

Maar ieder geval zul jij opgewacht worden en enteren wij het schip gewoon!

Heel veel liefs en knuffels, uit de hoofdstad.

XXX XXX Malik, Pebbles, Buddy, Kaisa, Lisa, Maui

• 21 Maart 2014 - 08:26

Pa:

Ha Vlietje,
    Ik heb je foto's al gezien op de app hoor.
    Je ziet er goed en relaxed uit, volhouden hè.
    Als je daar voor een Samsung tel gaat, zorg wel dat 'ie "Sim Flee" is hoor :-)

xxx Pa en Margot

• 21 Maart 2014 - 08:45

Romek:

Hoi sailorgirl!!!!!
    Zo te zien op de foto's gaat het wel goed met het sporten !!!!
    Goed hoor !! Je ziet er goed uit ; )
    Je krijgt de groeten van twee dames die jou de stoerste van allemaal
    vinden ...hahahaha en gelijk hebben ze !!
    Zoe"& Nova vinden het spannend jou reis vooral Hello Kitty was leuk
    Nou Marjolein het is goed om te horen dat je steeds meer onze kant op gaat
    met die fijne boot...Nou we spreken elkaar snel weer en ga zo door je doet het goed!!!!
    Kus xxxxxx
    Groetjes Romek

• 21 Maart 2014 - 08:57

Berry:

goeie morgen Majo , jammer dat de foto's niet gelukt zijn , maar die zien we allemaal zeker als je weer terug bent , alweer bijna op de helft !!!
    Je hebt weer n heleboel mooie en indrukwekkende dingen gezien , en ga je nog zien !!
    veel plezier en werkse op je bootje !!
    Groetjes en n kroel van ome johan en tante B
    \erry

• 21 Maart 2014 - 14:33

Rob En Toos:

Hallo Marjolein
    Je hebt weer veel gezien en meegemaakt, weer een hoop ervaringen en gevoelens in je rugzak.
    Jammer van de foto's maar als we naar de foto's van de vorige keer kijken, zien we zo wel dat het heel goed met je gaat. We hebben zo maar het idee dat je op deze boot lekker in je vel zit en natuurlijk niet te vergeten is dat je nu veel indrukken van zoveel verschillende landen te zien en te verwerken krijgt.
    Je hebt al weer een hele hoop ondernomen en gaat dat nog steeds doen SUPER!!!. Zulke kansen krijg je nooit meer... dus take it. Je kunt nu al een beetje af gaan tellen naar Amsterdam... heb je weer iets in het vooruitzicht... al die lieve mensen die daar dan ook zullen zijn want die missen jou ook hoor.
    Wij wensen jou weer een heel goede reis en werk ze met plezier.

Lieve groetjes en een dikke kus XXX
    Rob en Toos
    Ook van Joris de groetjes... die zit midden in een verhuis, maar dat hoor je later nog wel.

• 21 Maart 2014 - 15:16

Ad En Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Wat geweldig weer dit verslag.
    Bij het opnoemen van al die landen en steden voelen wij een lichte jaloezie opkomen !
    Veel plezier verder,
    groetjes Ad & Jolanda.

• 22 Maart 2014 - 13:37

Harrie:

Hoi Marjolein,

Klinkt geweldig. Een paar collega's van mij zijn ook daar geweest. Indrukwekkend hoorde ik...
    Maak je toch maar mooi weer mee. Straks nog "even" India meepakken. Ook leuk :-)

Ben benieuwd naar alle verhalen hoor!

Groeten en een dikke X
    Harrie