From Darwin to Sydney... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu From Darwin to Sydney... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

From Darwin to Sydney...

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

07 Januari 2014 | Australië, Sydney

Goodmorning from Sydney.....!

Vanuit Bali vertrokken richting Darwin in Australie en via de oostkust naar beneden richting Sydney..!
Zo gaaf!! Sail in om 5.45 langs the Operahouse en de Harbourbridge.
We liggen er precies tussen gedockt..

Werken gaat goed, we hebben veel portdays dus niet heel veel klanten, maar zo kon ik er weer even goed inkomen.
Veel minder stress dan op de Queen, heerlijk..ook al veel dingen gezien.
In Cairns was ik niet vrij, maar vanuit daar gaan super excursies naar Great Barrier reaf, volgende keer daar maar mijn vrije dag inplannen.!

Deze week in Brisbane in het Koala Sanctuary geweest, en vandaag dus in Sydney..
Even snel een koffie en wifi voor dit verslag, maar we willen ook snel naar the Operahouse..altijd zoveel mogelijk proppen in een korte tijd!

Vanavond vertrekken we richting New Zealand, 3 dagen op zee en ze verwachten heel slecht weer...:-(( , pillen al opgehaald bij de doc, en die moet ik vanavond al innemen.
Nu nog even niet aan denken, eerst Sydney...!

From Sydney with love..
Marjolein

• 07 Januari 2014 - 01:22

Marie:

Leintje!

Zoooo gaaf die foto's. En zoooo jaloers dat je dat allemaal mag zien. En ik ben de eerste die mag reageren, heerlijk dat tijdverschil!
    Hier wat stress i.v.m. de verhuizing. Ik wil gewoon t/m 31 jan blijven zitten, valt natuurlijk precies met CNY. Tja, daar kan ik ook niks aan doen.
    Moet 1,5 jaar China in 2 koffers van 23 kg zien te krijgen en nog vervoer zien te regelen naar Shanghai, maar natuurlijk topdrukte met al die reizende Chinezen, dus hoop dat ik 3 feb op die vlieger zit!
    Ninah komt deze week al terug uit Spanje, jij van de zomer, dus dit jaar zijn we weer allemaal samen!

Dikke knuffel!

• 07 Januari 2014 - 07:03

Maui:

Hey Marjolein,

Leuk om daar te zijn hé Dame en een imposant gebouw om te zien.
    Ja iedere plek waar jij komt is weer een toevoeging op jouw reislijst.
    Wij denken allemaal vaak aan jouw bezoek aan Amsterdam bij ons Cool.
    Malik van Lisa is 13 jan jarig en word al weer 14 time flies.

Dikke kus van iedereen XXXXXX

• 07 Januari 2014 - 07:16

Pa:

Ook een hele goede morgen vanuit een mild Breda.
    Het is weer goed om te horen dat je het goed naar je zin hebt.
    En dat slechte weer, ach joh je moet maar zo denken, op de kermis moet je er fors voor betalen, de efteling kost vlgs mij ook al meer dan 30 euro en daar kom ik ook kotsmisselijk vandaan. Haha.
    Sydney, gaaf hoor die fotos van de Operahouse en de brug.
    Hier overdag ca 14 graden, niet echt winter dus, maar beter zo.
    Sterkte straks op de woelige baren.
    xxx
    Pa

• 07 Januari 2014 - 08:28

Harrie:

Hey Marjolein.

Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. Lijkt me geweldig...Australië en Nieuw Zeeland. Daar een motortoerke doen zou wel heel gaaf zijn

• 07 Januari 2014 - 08:31

Harrie:

Hé. .een stuk tekst weggevallen.

Hier de rest :-)

Voor straks sterkte met het slechte weer. Op tijd oew pillekes vattuh. ..
    X Harrie

• 07 Januari 2014 - 08:48

Pamela:

Heyyyy lief nichtje,

Wat een super gave foto's weer! Zei toch dat het leuk zou worden!
    Gezellig dat je me appt!!!
    Hopelijk kom je snel en zonder ziek te worden op de volgende bestemming aan, en kan je weer nieuwe foto's sturen hihi.
    Dikke dikke kus en een extra van Lucatje voor tante Majo.
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wammes

• 07 Januari 2014 - 08:53

Berry:

Ha Marjolein , dus dan zit je met je verjaardag op de woelige baren !! Leuk hoor die foto's , genieten van de mooie dingen . Jammer dat je niet in Curacao ligt volgende maand !
    Alvast fijne verjaardag gewenst , en tot de volgende !!
    XXX van ons

• 07 Januari 2014 - 10:09

Ingrid:

Hoi Marjolein,

Wat een leuk reisverslag weer en leuk hoor je foto's!!!!!
    Ik wens je voor 2014 nog veel mooie bestemmingen, en je trip naar New Zealand zal ook mooi zijn!!!

Groetjes Liefs Ingrid

• 07 Januari 2014 - 14:27

Romek:

Nou Sailor Girl ....
    Fijn om te zien dat het goed gaat met je; )

De kip was wel zwaar aangebrand ..hahahaha
    Ga zo door Marjolein
    Leuke foto's en geniet van de tijd daar.
    Kus..xxx Dutch lion...hahaha

• 07 Januari 2014 - 18:54

Margot:

Hey Marjoleintje,

Je leuke foto's nu in het groot gezien, gaaf joh!
    Je ziet er goed en heerlijk ontspannen uit, zal nu misschien beet je anders zijn, je hebt inmiddels wat zee-uren achter de rug .......
    Fijn dat je veel minder stress hebt en lekker je eigen toko kunt runnen, geniet verder van je interessante (werk) trip enne de voorbereidingen voor augustus vorderen gestaag, we hebben al zo veel op internet gezien! Vergeet niet je eventule wensen door te geven!
    Liefs, Margot

• 07 Januari 2014 - 19:56

Ad & Jolanda:

Hoi, hoi Marjolein,
    Jawel, weer een beetje jaloers hoor. Leuke foto's !
    Doet me denken aan Skippy, Ad en ik weten dat nog wel maar het was vast voor jouw tijd.
    Nog veel vaar plezier, groetjes van ons.

• 08 Januari 2014 - 21:51

John En Annette:

Hoi Marjolein,

Van harte en we 'reizen' weer met je mee!

Lieve groet

• 10 Januari 2014 - 17:32

Maartje:

He Marjolein,

Weer wat supers meegemaakt...Australië blijft trekken. En wat zie je er goed uit op de foto's...Heel veel plezier, geniet vooral en laat ons maar meegenieten en een beetje jaloers zijn ;)

Groetjes uit Sprang-City