Boarden Singapore...! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Boarden Singapore...! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Boarden Singapore...!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

21 December 2013 | Singapore, Singapore

SINGAPORE, 21 DEC 2013

Na een vakantie van 6 weken is het alweer zover, terug boarden.
Heel veel leuke dingen met familie en vrienden, maar het ging gewoon veel te snel helaas.
Was nog helemaal niet klaar om te gaan, maar gisteren ben ik vertrokken richting Singapore om hier aan boord te stappen van de "Voyager"
Spannend allemaal weer, en dubbele gevoelens.
Een aantal mensen hebben mij wel horen zeggen dat dit mijn laatste contract gaat zijn, en dat doe ik dan maar meteen goed!

Starten in Singapore vanuit daar naar Bali, (Marieke tot zo...!)
Daarna richting Australie, Nieuw Zeeland en een groot gedeelte van Azie.
Uiteindelijk nog naar India, Dubai, en via Egypte naar de middelandse zee en zelfs 4 juni in Amsterdam...
Noord Europa en vanuit Oslo mag ik dan over 7 maanden naar huis vliegen..

Vandaag ben ik ondanks de jetleg toch nog even met de "hop on hop off" bus door Singapore gegaan.
Mijn hotel ligt midden in Chinatown,ook wel heel leuk.
Straks even een goede nachtrust en morgen richting cruiseterminal.

Ook deze reis probeer ik zoveel mogelijk bij te gaan houden waar ik ben en hoe het met me gaat..
Wel afhankelijk van een beetje fatsoenlijk internet, maar ik doe mn best!
Ik kijk nu alweer uit naar alle leuke reacties...dan ben ik toch een klein beetje dichterbij.

Ik wens jullie vanuit hier in Singapore alvast hele fijne feestdagen, een geweldig oud en nieuw.
Keep you posted!

Liefs Marjolein.

• 21 December 2013 - 11:08

Pa:

Hoi dochterlief
    Heb gelukkig je app gekregen met de fotosvan je hotel en dat je goed aangekomen was.
    Had al gezien dat de vlucht goed geland was in Singapore op internet.
    Maak er een prettige werktijd van en houd ons vooral bij via je blog.
    En we spreken elkaar via skype, whatsapp en telefoon.
    love you
    Pa en Margot xxx

• 21 December 2013 - 11:15

Harrie:

Hey Marjolein.

Je gaat volgens mij een geweldige trip maken. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten ondanks de dubbele gevoelens.

Alles komt goed.
    Hou je haaks en behouden vaart
    X Harrie

• 21 December 2013 - 11:16

Berry:

Ha Majo , alweer aan het begin van n mooie reis , haal er zoveel mogelijk uit !! vooral de mooie en positieve dingen , was fijn je nog te zien donderdagavond , en we reizen gewoon weer met je mee en lezen je avonturen als ze komen . Wij kunnen misschien ook weer skypen . Nogmaals goeie reis , en hele gezellige feestdagen met Marieke in Bali .
    Groetjes van ons allemaal , en dikke kus XXXX tante B

• 21 December 2013 - 11:24

Gertje:

Hey Marjoleintje, neem alle leuke herinneringen :-) van de afgelopen 6 weken gewoon met je mee. Die staan straks allemaal weer te wachten. geniet van alles, safe trip en tot later. X Gertje

• 21 December 2013 - 13:15

Romek Karlik:

Hey sailor girl; )
    Geniet van alle mooie dingen die je gaat zien
    Veel succes ...
    Xxx Romek

• 21 December 2013 - 15:44

Ad En Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Het is inderdaad snel gegaan, voor ons gevoel was je net terug. Maar de planning ziet er goed uit.
    Kijk weer uit naar de verslagen en foto's. Wij wensen je een goede reis, veel plezier( tussen het werken door) en natuurlijk mooie kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2014 !

Hartelijke groeten, Ad & Jolanda.

• 21 December 2013 - 17:06

Jens:

Hoi Tante Mayo,

Wat was het leuk om je zo vaak te zien de afgelopen weken..... Ik ga heel vaak naar de boot kijken en ga proberen BOOT te zeggen als je terug komt.... Mama zal me hierin vast wel stimuleren. Ik heb net al "bbbrbrrrr"geleerd te doen tijdens het eten van mn fruitje...kei grappig want mama gaat dan lachen terwijl ik alles ondertuf. Dat duurt vast niet lang meer haha
    Nou veel plezier he en tot gauw (wat is nou 7 maanden ;))
    Merry Christmas kus Jens

• 21 December 2013 - 17:26

Jeroen Messelaar:

Goeie trip. Zoals ik het lees gaat dit wel een heel mooie worden.
    Ik wens jou goeie kerstdagen en een super 2014!

Groetjes Jeroen M.

• 21 December 2013 - 18:59

Luca :

Geniet er van hoor lieve tante majo!!!
    Dikke kusssss lucatje xxxxxxx

• 21 December 2013 - 22:43

Maui:

Hey vriendin,

Wij gaan je nu met zes man sterk volgen op je reis.
    Fijn dat jij bij ons was en Lisa en Malik en Kaisa ook hebt leren kennen.
    En 4 juli zijn wij er!

Liefs van the Sixpack xxxxxx

• 22 December 2013 - 11:18

Rob En Toos:

Hola Marjolein
    Het is inderdaad snel gegaan... het was fijn om je te zien en je zag er beregoed uit.
    Maar nu op naar het volgende avontuur het is niet zomaar wat.
    We reizen gewoon weer met je mee en volgen je waar je ook heen gaat.
    Geniet van de mooie dingen die je mee gaat maken en vooral van alle landen waar je aanlegt.
    Wij wensen je vanuit een zonnig Spanje een hele goede reis fijne dagen en alle goeds voor 2014.

Veel liefs... ook van Kathi en Joris
    Rob en Toos xxx

• 25 December 2013 - 07:16

Maui:

MERRY-XMAS

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXUIT AMSTERDAM