singapore... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu singapore... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

singapore...

Door: marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

19 Februari 2014 | Singapore, Singapore

Terug in Singapore waar mijn job 8,5 week geleden begon..!
Australie en nieuw zeeland zitten erop.
Vanuit hier gaan we naar Thailand, Cambodja en Vietnam eindigen in HongKong. In HongKong ga ik (als alles meezit) naar Disneyland!!

Bali afgelopen week is toch nog heel fijn geweest. Na mijn training kon ik nog van boord en heb wat geshopt.
Het regende grootste gedeelte van de tijd.
De dag erna was weer een seaday en wij hadden een promotiefilmpje gemaakt wat deze dag voor het eerst werd uitgezonden!
Daar kwamen meteen mensen op af..ooh I saw you on tv!
My 3 minutes of fame...
Ik zal eens proberen of ik m op deze site krijg.
In Java ben ik na de drill mee gegaan naar een weeshuis en daar hebben we speelgoed uitgedeeld, pennen schriften, knuffels.
Geslaagde middag.. toen ik terugkwam in de Spa had ik weer een klant door mijn tv spotje! Een 88 jarige Japanse man..met zijn begeleidster heel ongeduldig en tot zijn kin ingepakt in dekens...zo grappig!
Ik ga nog even met de kabelbaan over Singapore vliegen...! En dan terug aan boord voor 'embarkationday'
Mis jullie......xx from Singapore
Majo

• 19 Februari 2014 - 05:59

Ome Cees & Tante Sandra:

Weer een hele ervaring Nichje,en zo te lezen gaat het je toch wel heel goed.
    Volhouden Schat,dit pakken ze je nooit meer af,wat een belevenissen.
    En super leuk dat je misschien naar Disney gaat.
    Nou lief wij missen je ook.
    Heel veel liefs van ons 3tjes xxx

• 19 Februari 2014 - 06:26

Maui:

Marjolein,

Singapore erg leuk zelf ook daar geweest toen nog met de rugzak en alleen gewoon leuk.
    Goede zaak dat van dat weeshuis waarschijnlijk blijde gezichtjes daar doe je het voor!
    V Vliet on Board TV How Funny :)
    Vond je Singapore niet netjes en schoon? toen der tijd 500 dollar boete al voor kauwgom op de grond gooien en mensen allemaal op een hoopje een sigaret roken want ook dat was 500 boete.
    Suppreme Court waar je kon lezen bij het roken van een Joint de galg als gevolg.
    Maar ook zoveel moois om te zien de Tijgerbalsem fabriek van ja het bekende merk enz enz.
    Deze zomer dichter bij huis (Zweden) als het goed is met de Sixpack (fingers crossed)
    Ben bezig met nieuwe T-shirts support haha regel wel wat voor vader v Vliet en jou natuurlijk!!!
    Made by Maui :)

Kus en Knuffels ook namens de andere vijf X XX XXX

From Amsterdam with Love

• 19 Februari 2014 - 08:07

Marleen P:

Heej Marjolein,

Wat fijn dat je toch van boord kon en wat tijd voor jezelf kon hebben. Ik duim mee voor je Disneyland-trip!
    Ben erg benieuwd naar jullie promo-film!

Veel liefs en dikke kus!

• 19 Februari 2014 - 08:13

Pa:

Hoi dochterlief,
    Fijn dat je wel in Bali nog van boord bent geweest, want je zat er toch wel doorheen toen.
    Goed werk gedaan in Java, superrr....
    En weer een tv optreden, op de QM2 ook al zeg, haha je kunt zo voor EndeMol gaan werken als je terug bent.
    Ben benieuwd wat je van Vietnam en Cambodja gaat vinden. Daar zou ik nog wel eens heen willen. En dan op een off-road masjien ! Yep.
    Hou vol ouwe taaie !! Ik ben er trots op haha.
    Verder gaat t hier goed, onze Jens groeit lekker hoor. Tis een lekker menneke, en nog steeds rustig. Maarja Marleen was toen ook niet zon druktemaker, en dat heeft ze later wel goedgemaakt haha.
    Die gaat zaterdag d'r nieuwe BMW ophalen, maar dat zul je al wel gehoord hebben vermoed ik.
    Nog 1,5 week en dan is t carnaval, feestje! Neem er maar een biertje op daar.
    Ennuh Maui...dat T-shirt zie ik graag deze kant opkomen hoor !

xxxPa

• 19 Februari 2014 - 12:09

Birgitta Troost:

Hoi Marjolein,

Leuk te lezen dat het alles goed met je gaat.
    Wat zie je toch veel van de wereld ik ben best een beetje jaloers op je.
    Singapore lijkt mij erg leuk. Jullie hebben in het kindertehuis goed werk gedaan.
    Thailand lijkt mij ook leuk met al die tempels en veel ananas plantages.
    Hier gaat alles goed alleen het weer is niet zo lekker de winter blijft maar duren. Ik wil graag zomer hebben en lekker weer buiten kunnen zitten.
    Als je straks thuis bent moet je beslist weer eens langskomen.
    Groetjes ook van Hans en Noor en een dikke kus van mij
    xxxxBir.

• 19 Februari 2014 - 14:10

Rob En Toos:

Hallo Marjolein,

Wat fijn om te lezen dat alles goed met je gaat.
    Je maakt wel een hoop mee hoor... en wat helemaal super is, dat je naar dat kindertehuis bent geweest.
    Al die blije snoetjes daar krijg je ook een warm gevoel van. Goed werk !!!!
    Ook weer superleuke foto's gemaakt... je ziet er heel goed uit hoor.
    Hoop voor je dat je naar Disney kunt want dat verdien je wel na de tegenslag van de vorige keer.
    En weer een spotje gemaakt... je wordt nog heel populair daar.
    Dat je het thuisfront mist dat is logisch... maar je bent alweer bijna op de helft, nog even de tanden op elkaar... het is zo weer Juni.
    Marjolein werk ze en geniet van al het moois wat je nog mee gaat maken.
    Wij wensen jou een goede reis en een behouden vaart.

Veel liefs en een dikke knuffel van ons
    Rob en Toos

• 19 Februari 2014 - 18:24

Margot:

Hey filmster!

Wat een gave foto's!
    En fijn weer wat positiefs te lezen, ik zal voor je duimen dat Disneyland gaat lukken.
    Zou zo leuk zijn als je mee kon naar Normandie, maarre .........
    Augustus lijkt nog zo ver weg, maar er staan wel hele interessante toerkes en bezienswaardigheden op stapel! Dus voorlopig even genieten van de voorpret.
    Ben trouwens wel benieuwd naar je filmpje!

Nou meid houd vol en tot gauw weer.
    Liefs, Margot

• 19 Februari 2014 - 18:36

John & Annette:

Hi Marjolein,

leuk om je 'logboek' weer te lezen en inderdaad...goed om ook aan de minderbedeelden te denken! We hadden kennissen in Singapore die zich ook inspanden om daar iets aan te doen! Als we jouw foto's zien krijgen we trouwens zin in 'korte broeken weer'! Hier hebben we een winter van niks! 10 graden en regen.
    Geniet van je verdere reis en...als je Micky Mouse ziet...doe hem de groeten!

Liefs,
    John & Annette

• 20 Februari 2014 - 00:25

Berry & Johan:

Hoi Majo, weer avontuurlijk als altijd. Moet geweldig zijn zoveel van de wereld te zien. Met al haar verschillende culturen en gebruiken. Je "globetrotter rugzak" wordt mooi gevuld met ervaringen op deze manier. Meer dan waardevol voor de rest van je leven. Misschien is dit wel de " universiteit van het leven" . Wij wensen je nog veel goede en avontuurlijke ervaringen toe tijdens het vervolg van je reis. Groetjes xxx

• 20 Februari 2014 - 11:43

Linda:

Lein!!!!! Super gaaf die foto's van je goede daad! Je ziet er goed uit meid! Ondanks dat het niet altijd even fijn is op dat gigantische schip van je, doet het je goed! Dat is zeker te zien. Als alles makkelijk zou gaan, is het ook niet leuk meer haha. We houden contact en gewoon lekker door knallen dan zien we elkaar nog voordat ik wegga :)

Dikke kus

• 20 Februari 2014 - 14:46

Ingrid:

Ha Marjolein, wat een leuke foto's, zeker heel aandoenlijk zo'n bezoek aan een weeshuis, echt een mooi initiatief!!!!
    Zo te zien weer een mooie vervolgreis op het programma!!!! Geniet ze, je "selfi"....goed gelukt!!!

Veel liefs Ingridxxxx

dankjewel xx

• 21 Februari 2014 - 14:33

Marie:

Schattie!!

Wat supergaaf weer! Foto's van weeshuis heel herkenbaar. Wat geeft dat een goed gevoel hè!
    Ik schrijf je nu vanaf mijn nieuwe Apple! Helemaal blij mee. Kan ik eindelijk aan mijn boek beginnen! Heb zojuist mijn eerste sollicitatie eruit gedaan... Voortgezet Speciaal Onderwijs. Gewoon de uitdaging aangaan :-D Ook al een paar dagen bij Pol op kantoor. Dus ik begin langzaam terug in het ritme te komen. En we zijn op huizenjacht. Zal het je laten weten als we iets gevonden hebben... who knows!
    Lieverd, mis jou ook.

Dikke knuffel XX

• 21 Februari 2014 - 14:34

Marie:

P.S. Ik mis het filmpje!

• 05 Maart 2014 - 19:03

Romek:

Lieve Marjolein heel veel succes met je volgende cruise
    Hoop voor jou dat het internet daar iets beter is.
    Het gaat toch supergoed dacht ik ....hahaha de tijd gaat best
    snel ; ) ik ben wel benieuwd naar fotos van die roerbak landen
    Nou tot snel maar weer .
    Het gaat goed SAILORGIRL..XXX