Barcelona and counting down ... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Barcelona and counting down ... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Barcelona and counting down ...

Door: marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

22 Mei 2014 | Spanje, Barcelona

22 Mei,

Zow....ook de woestijn en hoofdoeken achtergelaten!
Door het suezkanaal terug in de middenlandse zee gekomen.
In het Suezkanaal jezelf gewoon afvragen welk land er bakboord en welk land er stuurboord ligt ;-))
Haifa in Israel een tour gedaan naar Bethlehem en Jerusalem..indrukwekkend weer.
Hele muur volgeklaagd en toen weer terug aan boord!
Cypres, Patmos.en een beetje Italie (shoppen) en even naar de toren van...
Helaas toch ook weer redelijk schommelen aan boord.
Ik heel stoer nog tegen mijn eerste klant : Och..als je de Tasman Sea hebt gehad...dan ben je wel wat gewend...
Klant daarna kon ik gewoon rennen ...naar het toilet!
In deze cruise hebben we nog 2 seadays te gaan...compleet volgeboekt back to back..goed voor de dollars.
En dan gisteren onderweg naar Barcelona, ook weer rock en roll...maar ik lag optijd plat. Toch raar dat je daar niet helemaal aan gewend raakt.
Nu zit ik in Barcelona, ik heb net de metro genomen naar Parc Güell even wag foto's maken en om 15uur zie ik Esther op Plaza Cataluna...mijn vriendin waar ik op de QM 2 mee heb samengewerkt. Zij woont in Barcelona
en gelukkig konden we regelen elkaar net n uurtje te zien!
Amsterdam komt zó dichtbij ..ik wordt er gewoon zenuwachtig van!
Zo leuk om heel even bekende gezichten te zien.
En daarna is het peanuts!

Ik wens mijn zusje vandaag heel veel plezier met de officiele uitreiking van haar doktersdiploma...sorry dat ik er niet bij kan zijn (scheelt je wel weer in je diner ;-)
Gefeliciteerd....kus

Liefs Marjolein.

• 22 Mei 2014 - 13:12

Hedwig:

Hee Marjolein,
    Top dat je zo heel de wereld kan zien, hard werken en van alles bezichtigen.
    Heleen en ik zijn heel trots op je, heel veel groetjes van ons en hopelijk zien we elkaar gauw.

• 22 Mei 2014 - 13:17

Marleen:

Thnx sis.... We doen t nog wel een keertje over!!!! Cu xxx

• 22 Mei 2014 - 13:22

Berry:

Ha die Majo , ja het begint al op te schieten he ! Wij gaan straks mee naar Rotterdam , eten jou portie wel op hoor ! Ha ha ha grapje natuurlijk jij haalt het straks maar lekker in samen met je zus ! Tot snel meissie ! Xxxx

• 22 Mei 2014 - 13:28

Rob En Toos:

Hallo Marjolein
    Fijn dat je weer zo dichtbij bent.
    Barcelona ook heel erg leuk ...voel je weer een beetje toerist.
    Nog even de tanden op elkaar en je weet het de laatste loodjes wegen het zwaarst.
    Maar dat is niks vergeleken bij wat je al achter de rug hebt, zoveel mooie reizen en zoveel gezien hebben en dan al die mooie herinneringen dat kan niemand je ooit afnemen .
    Marjolein werk ze nog met plezier en we kunnen nu zeggen TOT ZIENS BINNENKORT!!!.

Veel liefs Rob en Toos

• 22 Mei 2014 - 13:33

Pa & Margot:

Haha, volgens mij hadden ze voor jou niet genoeg muur om te klagen daar.
    Nouja beter daar dan hier he dochterlief.

Het is al goed om te lezen dat je in elk geval het verschil tussen bakboord en stuurboord weet, en die zeebenen komen nu nooit meer hoor, die hadden er al moeten zijn.
    Blijf straks maar lekker als landrot in BE of NL
    CU in Amsterdam

xx
    Pa & Margot

• 22 Mei 2014 - 17:01

John:

Zoek het blondje? Staand, 8ste van rechts! Eeeeh...en zonder bril! Welkom 'bijna' thuis!

Lieve groet,
    John & Annette

• 22 Mei 2014 - 21:14

Maui:

Yo v Vliet,

Bijna gaan wij jou zien in Amsterdam, (The Place To Be) :P
    Moeten nog even kijken of het lukt met alle kids anders zie je Lisa en mij.

Gefeliciteerd Dr. Margot wilde ik toch even zeggen X

Vind zusterlief vast niet erg, tja dat krijg je als je alle leden van de v Vliet Clan kent :)

Tot snel XXX

• 22 Mei 2014 - 21:15

Harrie:

Hey Marjolein. Nou gaat het niet lang meer duren...wordt een feestje voor je als je weer thuiskomt. Benieuwd naar alle verhalen. Ik hoop dat we na terugkomst snel een keer kunnen afspreken. Tot dan...hou je haaks landrot

• 22 Mei 2014 - 21:21

Ad En Jolanda:

Hé Marjolein,
    De laatste loodjes, geniet er nog even van.
    Hoop je te zien in augustus !

Groetjes Ad & Jolanda.

• 22 Mei 2014 - 21:41

Sandra:

Hoi lieverd.
    De laatste loodjes zijn aan gebroken, geniet er nog even van.
    Je heb een mooi avontuur achter de rug, en dat neem niemand meer van je af.
    Tot snel.
    Groetjes Ome Cees Tante Sandra & Disney xxxx

• 24 Mei 2014 - 00:17

Linda:

Lein, ik voel het je bent niet meer zover weg! Dat je nog zeeziek wordt, kan ook niet anders je bent toch ook een ex-landmachter. Wij hebben vaste grond nodig haha geniet van je laatste tochtjes en dan zien we elkaar sneller dan je denkt.... de reis naar huis gaat altijd veel sneller voor je gevoel :)... ja toch!
    Enjoy your way of life!!! Liefs Lin

• 03 Juni 2014 - 23:37