getting closer... - Reisverslag uit Klang, Maleisië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu getting closer... - Reisverslag uit Klang, Maleisië van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

getting closer...

Door: marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

12 April 2014 | Maleisië, Klang

Maleisie...

Ergens vlakbij Kuala Lumpur, maar net niet.

Vanuit Tijanjin weer helemaal naar beneden gereisd en nu in Maleisie.
Een collega heeft hier vrienden dus ik kon meerijden naar een grote shoppingmall..
Was liever naar Kuala Lumpur gegaan, maar dat is hier toch tricky zomaar alleen.
Ach, magneetje en een Maleisische maaltijd..ook goed.

Shanghai Hongkong en HoChi Min en Singapore waren weer bekend.
In HongKong was er post...een echte opkikker! (met n traantje )
In Ho Chi Min een spannende taxirit...achterop een scooter! Dwars door de stad..moest daarna nog naar t postkantoor, ja ,hij bracht mij wel even..toch best wel lachen. Ze blijven ook foto's maken want dat vinden ze geweldig n toerist die zich mengt haha.
Ook wist hij wel n harleydealer. " nu zit ik toch, en deze meneer kan best aardig rijden in die chaos dacht ik" dus what the heck breng mij ook maar naar die harleydealer. Ik had hem uitgelegd dat ik n t shirt wilde met Ho Chi Min op de achterkant( zo n dealershirtje).
Stopte hij bij n kraampje met tshirtjes op de stoep: " starbucks Vietnam" "I love Vietnam" " Goodmorning Vietnam" hahahaaaha...! Maar leuk geprobeerd!

In Thailand lag de Queen Mary 2 ! Mijn oude bootje..Bijzonder..ik kon net de schoorsteen zien maar ben niet aan boord gegaan, geen tijd ik had een hotel in Pattaya want we bleven voor een overnight.
De ouders van Praew kwamen ons ophalen om ons naar Pattaya te brengen ik ben toen gaan inchecken in het hotel....even relaxen.
Maar op zoek naar internet( dit werkte in het hotel niet), nog wat souvenirs kopen en wat lopende zaken in NL/BE zijn toch stressvoller dan ik dacht..
Tijd vliegt..
Ik kan niet wachten tot ik straks lekker terug ben..vertrouwde omgeving en mijn lieve vrienden en familie weer dichtbij.!
Morgen nog een port in Maleisie, daarna Phuket en op naar Sri Lanka en India...steeds dichterbij dus. Einde van deze trip is Dubai en vanuit daar gaan we naar Rome.. !
De bussiness loopt n beetje terug..allemaal zeikende klanten, rotverwend gewoon! Producten terugbrengen zonder verpakking..moet je bij Douglas eens proberen.
Klagen om te klagen.
Ik hoor dat het in NL ook redelijk lekker weer is...geniet ervan en wacht met BBQ en tot ik er ben....!
Veel liefs..!

• 13 April 2014 - 10:57

Maartje:

Je maakt wat mee, maar ik snap ook wel dat je weer snakt naar het Hollandse ;) Heb je nou wel je shirtje gevonden??
    Laat die zeikende klanten maar zeiken...ene oor in, andere oor uit...en lekker genieten!!

• 14 April 2014 - 13:30

Romek:

Nou zeg!!!!!! Sta je dan met je verslag en geen reacties; )
    Hahahaha kom vast goed Marjolein geen zorgen !!
    Heel fijn om te weten dat het goed gaat met je en dan gaat het hier ook wel goed hoor
    Soms beetje over de zeik door die k..verbinding op skype of viber...
    Maar dan doet een kaartje wel weer heel goed ...xxxxxx

Ik spreek je snel lieverd ....xxxx
    Groetjes Romek
    En de 2 Z & N..
    Succes nog en het gaat goed !!!!!!!!!!!!!: )

• 16 April 2014 - 14:29

Marie:

SJOEKE!!!

Gewoon keihard zijn voor die klanten. Verpakking geopend, helaas, heerlijk een boterham met pindakaas!
    Hier is schoonmoeder 1,5 week op vakantie geweest. Was erg gezellig. Dit weekend weer naar A'pen, nu met Natas en Annie. Van de zomer kan ik weer zeggen 'met Lein'. Ik ga van het weer genieten bij mams in de tuin...werkend wel te verstaan. Je herkent 'm niet meer terug (de tuin).
    Geeft 'r 'n lap op!

XXX

• 16 April 2014 - 14:32

Marie:

P.S. je ziet er nog steeds stralend uit!! Miss Beauty!

• 16 April 2014 - 17:22

Pa:

Hoi Sailorgirl,
    Ik had de verhalen al gehoord natuurlijk, ennuh... sorry maar de 1e BBQ is al geweest, afgelopen zondag bij Lars.
    Dat zeiken van die klanten moeten ze toch van Nederlanders hebben geleerd volgens mij hoor, want dat kunnen ze hier als de beste !
    Heb nog niets uit Brussel vernomen, maar die ambtelijke molens zullen wel langzaam draaien daar. Dus maak je niet druk om de " lopende BE/NL zaken" . D'n daddy regelt t wel sè.
    Ben toch wel benieuwd naar de uitkomst van je verzoek hoor.
    Hoor ik wel via de Whatsap.
    Geniet van de volgende havens, hopen dat t wat drukker wordt in de Spa zodat de tijd NOG sneller vliegt.
    Tabee Vlietje
    xx .--. .-

• 16 April 2014 - 19:29

Berry:

Ha , die Majo , zo te horen alles goed met jou ! Dat heb je natuurlijk van die lekkere dikke nekken aan zo'n 7 sterren schip ha ha ! maar die pak jij toch wel lekker aan met n verkeerd scrubje !! Weer genoeg mee gemaakt lees ik wel , dan is het hier maar aan de saaie kant hoor , benieuwd naar al je avonturen en foto's . Nog effekes je bent zo weer thuis , en als je weer n tijdje aan wal bent zul je het bootje vast wel weer eens missen .
    Liefs Ome J & tante B XXX

• 16 April 2014 - 19:55

Ad En Jolanda:

Hoi Marjolein,
    Leuk om weer te lezen en zien (foto's), hoe je het maakt.
    Wat een geweldige reis !
    Hier is het best lekker weer voor de tijd van het jaar, maar het mag wel wat warmer.
    We wensen je veel succes met "het laatste stukje".

Groetjes Jolanda & Ad.

• 17 April 2014 - 08:37

Maui:

Yo M,

Getting closer indeed!

Looking foreward to see you again :)

Heel veel liefs uit Amsterdam XXX XXX

• 17 April 2014 - 09:00

Marleen:

Hey Sis,

Kaartjes ontvangen hoor!!!!! Kei leuk.
    Jammer dat je er 22 mei niet bij bent, dan krijg ik officieel mijn bul, maar we gaan het nog wel een keertje vieren!!!
    Ik hoop dat 2 juni lukt

miss you

tot gauw xxxxx van mij en een dikke smakkert inclusief natgesabbelde handjes en een snotneus in je gezicht van Jens

• 19 April 2014 - 15:05

Jessica:

Hey Marjolein! De maand juli komt steeds dichterbij in zicht! Hou vol en je hebt toch weer gave dingen gedaan zo te lezen. XXx