Lord of the Rings Land....! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu Lord of the Rings Land....! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marjolein Vliet - WaarBenJij.nu

Lord of the Rings Land....!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

20 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Nieuw Zeeland...

Als je zegt dat ik in Noorwegen ben, geloof ik het ook.!
Weer een hele mooie omgeving, fjorden, veel groen.

Even update van de eerste 2 weken van het nieuwe jaar die begonnen in Australie en vervolgens in Nieuw Zeeland. Op mijn verjaardag post in Sydney ( en er ligt waarschijnlijk nog wel wat te wachten dat haal ik 31 januari op) en 45 felicitaties op Facebook vanuit zo n beetje de hele wereld!, Mijn tablet sloeg gewoon op tilt dus duurde even voordat ik alles kon lezen maar n dikke smile op mijn gezicht..!
De crossing hier naartoe verliep niet helemaal smooth, de Tasman Sea was erg ruig, zelfs langs de kustlijn van plaats naar plaats.
Veel pillen dus, en alles binnengehouden.!
Maar niet iedereen was zo bevoorrecht! Hahaha, tijdens een behandeling had ik net op tijd de prullenbak bij mijn klant, in 3 x kwam haar hele lunch eruit...! Heel mn behandelkamer in n zure lucht, dus nu moest ik dubbel concentreren op NIET ziekworden.
Mijn trolley met spulletjes ging ook al van links naar rechts..maar alles in goedgekomen. 3 drukke dagen, dikke omzet, (ben niet alleen maar mooie dingen aan het zien dus he, er wordt ook keihard gewerkt)
In Nieuw Zeeland een aantal keer van boord gegaan, een traditionele schapenboerderij bezocht, hardlopen langs het strand, mijn oud collega van een Seabourn schip in Tauranga gezien! en koffie + wifi in Auckland.
Vandaag zijn we in Wellington, niet veel te doen, ik wilde mee op een tour naar de set van "Lord of the Rings" maar daar was geen plaats meer voor, helaas.
Dus straks maar een pedicure in ruil voor een facial.
Over 2 dagen moeten we die Tasman Sea weer over, hard werken 3 dagen volledig volgeboekt, en dan op naar Melbourne en Sydney! Overnights...!
Via de oostkust gaan we dan weer helemaal terug naar boven hopelijk in Cairns tijd om naar Great Barrier reaf te gaan, of Whitesunday Island, moet heel mooi zijn.
Ik ga dit verhaal even uploaden nu ... in het seafarers house(altijd wifi, koffie en n bijbel hahaha)

Tot de volgende...
Liefs Marjolein..

• 20 Januari 2014 - 05:24

Romek:

Marjolein...; )...xxxxx

• 20 Januari 2014 - 07:02

Maui:

Hey Marjolein,

Zo dat ziet er mooi uit zeg, bij uitstek een land voor twee wielen :)
    En ja jaloers dat jij lekker rent langs het strand daar cool hoor. (rennen je snapt hem)
    Goed dat jij je er doorheen hebt geslagen op zee qua weer, had ook niet anders verwacht.
    Veel gebeurd hier in Amsterdam maar dat hoor je nog wel.
    Hopelijk krijg ik deze week goed nieuws omtrent mijn zaak brand een kaarsje voor mij/ons,
    dat helpt in mijn beleving.
    Kan ik ook dat boek afsluiten zal tijd worden zou je zeggen.
    Leuk om weer iets van je te lezen Marjolein.

Kus vanuit Amsterdam XXXXXX

• 20 Januari 2014 - 07:24

Jessica:

Wat een leuk verhaal weer! Ja hard werken meid, dat hoort er bij, maar gelukkig wordt je beloond met zulke leuke uitstapjes. Zet m op weer verder en werkse. Dikke kus van Jessica en Stan. XXx

• 20 Januari 2014 - 08:47

Margot:

Hoi Marjolein,

Brrr, de kots van je klant opruimen......, maar dat hoort er dus ook bij! Houd je zelf alles binnen .....
    Hopelijk heb je voldoende pillen om straks die zee weer te trotseren, lijkt me toch behoorlijk lastig om dan je werk te blijven doen.
    Jammer dat je die tour gemist heb, dus grijp je kans bij de volgende!
    Geniet en werk prettig verder!
    Liefs, Margot

• 20 Januari 2014 - 09:06

Pa:

Hoi dochterlief,
    Lees net je verhaal weer, ik wist natuurlijk al een paar dingen via de whatsapp.
    Veel werken en veel zien, dan gaat de tijd ook weer snel natuurlijk.
    Heb je mailtje ook ontvangen :-) snapum hoor !

Nou straks de Tasman Sea over en dan weer lekker bolle wangen, dikke nekken. Lunchje binnen houden aub.
    Australie is zeer warm deze tijd van t jaar haha, de kraaien vallen daar letterlijk van het dak af.
    Kun je alvast een beetje oefenen voor de USA trip, want ik denk dat Death Valley in augustus ook aardig warm zal zijn. We starten gewoon weer met een nat t-shirt onder de leren jas toch.

Geniet er van en byebye xx

• 20 Januari 2014 - 10:59

Jens:

Ha tante Mayo!!!
    Mooie verhalen!!! Misschien ga ik die kant van de wereld ook nog wel eens ontdekken. Hier op Curaçao is het in ieder geval zeer goed uit te houden met de standaard 25-29graden en zon☀️ Ik ben al bijna over mn jetlag heen, het is nu 6uur in de ochtend, heb net geslapen vanaf 18uur sabonds en krijg nu een lekkere

• 20 Januari 2014 - 11:01

Jens:

De rest:
    Lekkere fles van papa en t daarna weer verder slapen. Vandaag staat een bezoekje aan Willemstad gepland en we gaan van de week ook nog met dolfijnen zwemmen.

Love you dikke kus van de andere wereldreiziger en van papa en mama

• 20 Januari 2014 - 11:40

Ingrid:

Ha Marjolein,

Weer leuk om te lezen en hierbij nog een dikke proficiat met je verjaardag!
    Hoe "jong" ben je geworden?

Groetjes Liefs Ingrid

• 20 Januari 2014 - 12:11

Harrie:

Hey Marjolein.

Ziet er weer mooi uit. Geniet ervan.
    Fijn voor je dat je niet ziek geworden bent. Succes met de terugreis.

Groeten en een dikke kus
    Harrie

Mayo!

Pfff..sjoe, ik weet niet wat ik voel. Trots op jou en blij voor jou dat je zoveel moois mag zien. Fijn dat je eindelijk wat centen binnenhaalt. Het voelt alsof je nu echt aan het genieten bent! Dat doet me realiseren wat ik straks allemaal ga missen… De wereld is zo groot en mooi en ik ga me straks settelen in België, zonder baan en (nog even) zonder jou.
    Hier alles aan het verkopen, maar krijg, met nog 1,5 week in Suzhou te gaan, wel het idee dat het einde in zicht is en alles goed komt. Daarna nog laatste afscheidsfeestjes in Shanghai en dan op naar Moskou (nee voor mij niet het Rode Plein, heb maar 3uur) en Amsterdam.
    Leuke vacature in Mumbai gezien ;-), za Pol leuk vinden. Verder nog niet intensief gezocht. Wel bij vorige werkgever gevraagd of er een vacature is. Liefst parttime, zodat ik echt in mijn toekomst kan investeren!
    Jij bent alweer een maand onderweg, nog maar een paar te gaan! Elke dag genieten!

Liefs en dikke kus XX

Mayo!

Liefs en dikke kus XX

Oeps…dat was 2x :-)

• 21 Januari 2014 - 18:23

Linda:

Lein!!!!

Jij was jarig, ik was jarig maar nu zonder cocktailparty in Breda! Jammer jammer maar wat maak jij weer mee! Geniet er van. Jij bent al een echte zeelui aan het worden, zelf niet meer (echt) ziek maar je klanten heel sociaal en klantgericht netjes helpen! Klasse meid!
    Mijn plannen gaan nog altijd door, maar schuift steeds verder naar achteren ;) misschien zien we elkaar dan nog wel als je terug bent en ik nog niet weg bent! Zou mooi zijn toch!
    Geniet van al het moois wat je ziet en meemaakt!

Dikke kus Lin

• 23 Januari 2014 - 18:41

Rob En Toos:

Hallo Marjolein
    Wat maak je weer veel mee zeg en wat zie jij veel van de wereld zo.
    Het is wel knap van je dat je de klant zo goed geholpen hebt...klasse want dat is niet echt lekker.
    Ik doe het je niet na denk ik maar zo zie je maar weer je kunt meer dan je denkt.
    Wel fijn voor je dat je goed te werken hebt en zo ook lekker wat kan verdienen.
    Wat een prachtige foto's heb je weer gestuurd en je ziet er relaxt uit geniet er maar van.
    De volgende tour is voor jou natuurlijk dat gaat je vast wel lukken.
    Marjolein dank voor je bericht en foto's en wij wensen je weer een behouden vaart.
    Veel liefs vanuit Spanje Rob, Toos en Joris